miten kissan voi "opettaa" tallikissaks? kannattaisko ottaa tyttö vai uros kissoja talliin? urokset taitaa vähän tehdä semmoisii retkiä??
tallikissa?
4
2646
Vastaukset
- provo
provo, ihan selvästi.
- sittenkään?
Kyllä meillä täällä maalla oikeasti tarvitaan tallikissoja. Se ei tarkoita, että olisivat milläänlailla heitteillä. Ovat vähän niinkuin töissä täysihoidolla.
Meillä ainakin kissat otetaan sisälle kylmimpinä aikoina ja kaikki terv.huoltojutut on kunnossa. (rokotukset, madotukset...)
Mieluummin laitan kissat talliin, kun levittelen hiirenmyrkkyjä.
- perustarpeet
Tallikissa on ihan okey, jos vaan huolehdit siitä, että pääsevät aina lämpimään halutessaan
ja tarjolla on aina vettä ja muutakin ruokaa, kuin vain hiiriä.
Myös madotukset ja rokotukset on huolehdittava tarkasti.
Kyllä kissa on helppo opettaa tallikissaksi, jos siellä on viihdykettä sekä kaikki perustarpeet hoidettuna. Leikkauttaa kannattaa ehdottomasti, koska et voi valvoa mahdollisia reissuja.- Muusa
Oikein! kisojen päästävä halutessaan myös sisälle lämpöiseen nukkumaan,sekä seurustelua ym. hoitoa Joka lähtöön,sit on kaikki OK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456