Hepulis kaikki luovat ihmiset!
Tarkoitus olisi pitää polttarit kesällä morsiolle, joka ei harrasta, eikä arvosta mitään sellaista ryyppää&rällää-menoa.
Joten tarkoitus olisi löytää jotakin mukaansatempaavaa toimintaa täältä Kymenlaaksosta, johon voisi laittaa morsion tai vaikka koko porukan mukaan.
Kuka tietää mitä voisi ajatella? Koskenlaskua? Jotakin merellistä? Laskuvarjohyppyä? Mitä vain?! Ja jos ei vielä maksaisi paljon...
Kokemuksia? Ajatuksia? Ehdotuksia?
Kyselee yksi etukäteen kiitollinen kaaso!
toimintaa kymenlaaksossa
4
2553
Vastaukset
- hmmmm
pikku vinkki. pitäkää sit polttarit paljonkin etukäteen, ettei noissa mukaansa tempaavissa toiminnoissa sattuisi sitten mitää kamalaa. tuli turhia mustelmia tai mene paikkoja rikki...
- 1981
Ratsastusta,vesihiihtoa,hohtokeilailua,vesiskootteri vuokralle koko päiväks ja johonki pienelle hiljaselle rannalle omien eväiden kera sitten noita muita rauhallisia juttuja on kasvohoitoa jalkahierontaa kaikennäköstä kyllä sitä jotai aina keksii!!!jos kävisit kattomas amoriini.com sivuilla jos löytys lisää vinkkei!
- hakaal
Viime keväänä kävimme Kymijoella laskemassa koskia kumiveneellä 12hlö, 50e/hlö KOKEMUS, JOTA EI YLEENSÄ MUUTEN KOE. Todella turvallista ja sopi myös näille stadilaisille ja heille myös nokipannukahvit oli tosi hyvä elämys;9 Linkkejä tätä palvelua tarjoaville yrityksille löytyy www.kotka.fi. Sen jälkeen tuttu kyytsäsi mopon sivuvaunussa saunalle, jossa saunottiin, hoidettiin ja jätettiin viinottelu vähemmälle, mutta kävi meillä seksiväline-esittelijä, hinta jotain 20e lahja morsiamelle.
- ???
Mistä saitte esittelijän? oliko joku paikallinen? Olen itse yrittänyt etsiä paikkakunnalta esittelijöitä, mutta en ole vielä onnistunut löytämään... Vinkkejä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573