Leffan katselua ihanan naisen kanssa

Anonyymi

Määkin tykkäisin kattella sellaisia leffoja ainaskin vähän aikaa, kunnes halut saisi valtaansa. Riisuisin sut siinä ja ottaisin peniksesi suuhuni samalla, kun sinä jatkaisit leffan katsomista. Hetken kuluttua vähentäisin vaatteitani. Heittäisin paitani ja liivini pois, jolloin rintani pääsisivät vapaaksi. Hetken pyörittelisin kieltäni terskasi päästä ja veisin penistäsi yhä syvemmälle suuhuni ja nuolisin peniksesi vartta kuin tikkaria. Nousisin siitä ylemmäs eteesi, haluten, että koskettelisit ja hieroisit rintojani. Taivutan päätäni taakse, suljen silmäni ja nautin, kun nuolet rintojani ja näykit nännejäni. Pian lentäisivät lopputkin vaatteet molemmilta pois. Istut tuolissa ja nousisin päällesi ja tuntisin miten työnnät peniksesi sisääni. Ratsastelisin siinä istuen päälläsi ja leffa pyörisi takana. Tuntisin kovan peniksesi jäykistyvän entisestään. Ei nyt en halua antaa sinulle sitä nautintoa vielä vaan anelen sinua ottamaan minut takaapäin. Nousen päältäsi pois, jolloin käännyt taakseni, otat lantiostani kiinni ja työnnät todella kovan peniksesi sisääni. Tunnet kuinka tiukasti emättimeni puristuu peniksesi ympärille. Se kiihottaa vieläkin enemmän. Välillä työntelet rajusti ja välillä hitaasti, ärsyttäen. En millään pysty pidätteleen enää orgasmiani vaan anelen sinua jatkamaan ja antamaan minulle orgasmin. Tunnen miten peniksesi sykkii ja haluaa sylkeä lastit ulos. Et pysty pidätteleen vaan ruiskit spermasi osan sisääni ja osan selkääni pitkin. aahhh.......

1

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nm nam... Kuin uneni

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61