Windows 10 päättyy

Anonyymi

Koneelleni tulee koko ajan ikkuna "Windows 10-tuki päättyy marraskuussa 2019. Päivitä tästä tuettu ohjelma." Mitä se tarkoittaa? Jos kerran tuki päättyy, niin kuka mahdollisesti päivittämääni Windows 10ä sitten tukee? Joku maksullinen yritys? Vai ilmainenko? Marraskuuhun astiko?
Vai onko koko päivitys pelkkää narrausta ja päivittäisin koneelleni mahdollisesti jonkun viruksen. Epäilen vähän sitä, koska olen tottunut ottamaan määrätyt päivitykset vastaan. Nyt kun annoin päivittää, tuli Securiten ikkuna ruudulla "yksi virus löydetty". Minulla on maksullinen Securiten virusohjelma. Silloin pysäytin päivityksen ja ruutuun tuli teksti: "Palautetaan toiminnot ennen päivitystä."
Mitä nyt kannattaa tehdä? Kiitos etukäteen osaaville vastaajille!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä Windows 10 versio on koneella?
      Windows 10, versio pro ja home 1803 tuki päättyy 12. marraskuuta 2019.
      Uusin Windows 10, versio on 1903.
      Kannattaa alkaa päivitteleen.

      • Anonyymi

        Mistä näen mikä versio on? Aloittaja


      • Anonyymi

        Nytse kaattu, tuli sininen ruutu!


      • Anonyymi

        Toivottavasti tuo on vain valinnainen turvaustapa. Minä en Microsoft-tiliä käytä, joten jos pitäisi kympin käyttämiseksi hankkia sellainen menisi kymppi käyttökelvottomaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuo on vain valinnainen turvaustapa. Minä en Microsoft-tiliä käytä, joten jos pitäisi kympin käyttämiseksi hankkia sellainen menisi kymppi käyttökelvottomaksi...

        Käyttökelvton kymppi on joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Vaida se vakoileva ja sekoileva windows 10 johonkin toimivaan os:ään!

    • Anonyymi

      W10 on vain haitake, jota ei kenenkäänen tule käyttää

      • Anonyymi

        Totta turiset.
        Windows 10 on mahdollisesti kaikkien aikojen pahin vakoiluohjelma!
        Sekä dramaattinen suorituskyky syöppö.


    • Anonyymi

      Asenna jos mahdollista Ubuntu siihen rinnalle, niin loppuu ihmettelyt.
      Itse avaan windowsin vain n. 1-2 vuodessa , jos sitäkään. Ei ole tarvis, eikä haluakaan.

    • Anonyymi

      Milläs tavalla se Ununtun käyttöä häiritsee?

      • Anonyymi

        Jaa windows, tuo haitakkeita oeelle ja jos bootissa win osia se voi vakoilla jo sieltäkäsin, w10 voi sotkee bioksen ja haitata Ubuntua sieltä, jos uefi.


    • Microsoft sitä Windowsia tukee mutta sen pitää olla riittävän uusi. Uusi Windows tulee 2x vuodessa ja tulisijat jokaisella 1,5-vuotta.

      Jos tuollainen ilmoitus tulee niin päivittämistä uuteen tarvitsee tehdä kaksi kertaa.

    • Anonyymi

      Taitaisi olla aika ladata Windows 10 ja pistää se tikulle.
      Sitten vaan asentamaan kaikki uusiksi.

      • Anonyymi

        Se on hyvä idea, Yksikin kone asentu vasta neljännellä yrityksellä 1803 een. joten tikkua sai höylätä oikeen huolella.

        Windows 10 on hyvin kimurantti tapaus.


    • Anonyymi

      Sama juttu, kun ostaa uuden Windows koneen päivittäminen vie alkuun aikaa ja puhdas asennus, siis puhtaalta pöydältä. Kaiken muun saa sitten Microsoftin kaupasta mitä tarvitsee koneelleen asentaa.

      • Anonyymi

        On aina kamala homma. menee koko viikonloppu saada kone taas toimiin.
        Mutta sitähän toimiva windows 10 on. ihan tajutonta säätämistä!


    • Anonyymi

      Jostain epämääräisestä (?) ilmoituksesta ei varmaan kannata klikata, vaan ihan sieltä asetusten kautta mennä normaaliin päivitysten tarkistukseen, ja asentaa päivitykset sieltä jos jotain on tarjolla.

    • Anonyymi

      Anonyymi
      13.8.2019 9:53, onpa vaikeaa, en minä ainakaan puhelinnumeroani halua antaa. Mutta edelleen kysyn, mistä tiedän että minulla on koneessa Windows 10?

    • Anonyymi

      Löysin historian, Elokuun 2 pv on ollut Windows 10n automaattipäivitys. Ja sitä ennen noin kerran kuussa. Ei silloin kukaan ole pyytänyt minua itse aloittamaan päivitystä. Nyt pyytää, siitähän epäluuloni heräsi.
      En siis päivitä nyt mitään. Odotan, päivittääkö syyskuussa automaattisesti.
      Kiitos kaikille vastaajille! Aloittaja

    • Anonyymi

      Voit tarkistaa päivitykset myös itse. Windows Update "tarkista päivitykset" näet heti onko tullut päivityksiä.

      • Anonyymi

        Sä oot ihan pihalla. Katso jo edellinen meili, eikö muka ole löytänyt historian just sieltä.


    • Anonyymi

      Kovin on lyhyt tuki tuossa windows 10:ssä!

      • Anonyymi

        Ei siinä mitään tukea ole, vakoilu on!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe