Lääkelaskut kuntoutus puolella

Anonyymi

Onko niitä kuinka paljon? Olen aika pitkään funtsinut että haluaisin tehdä työtä kuntoutuksen parissa. Lähihoitajan tai muun sosiaalialan työt olisi ehkä ainut johon voisin soveltua kun siinä on työssä tarkoitus ja on tosi ihmisläheistä mikä on hyvä juttu.
Toi matematiikka/lääkelasku puoli vaan ahdistaa, mulla on lievä hahmottamisen vaikeus ja matikka on mennyt aina päin mäntyä. Onkohan tuolla kuntoutuspuolella kuinka paljon lääkkeiden kanssa tekemistä? Hirvittää ajatus että menisi lukkoon noissa hommissa siksi että matikka ei toimi. Muuten olisi unelmahommaa.

6

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan?

• Anonyymi

Kiitos paljon jeesistä/vastauksista kaikille :) Tuun jatkossa vastailemaan myös muiden kysymyksiin tällä samalla, niin kantasuomalaisella innolla

• Anonyymi

Ei kannata hakea. Helvetin raskas työ paskalla palkalla ilman kiitosta. Ja ihmiset.... yhtä ihastuttavia kun muutkin suomalaiset

• Anonyymi

Tää vastausten ja avun määrä tällä palstalla kertoo, kannattaako tolle alalle hakea. Kukaan ei viitsi täällä vaivautua niin mitä luulet, millasta se on sitten itse alalla? Pelkkää vittuilua päivästä toiseen, uhkailua, valitusta,ym. sun tulevilta asiakkailta. Eikö se riitä että suomalaiset on täysiä kusipäitä toisillee, pitääkö niitä hakeutua vielä hyysäämään? Onnea vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää vastausten ja avun määrä tällä palstalla kertoo, kannattaako tolle alalle hakea. Kukaan ei viitsi täällä vaivautua niin mitä luulet, millasta se on sitten itse alalla? Pelkkää vittuilua päivästä toiseen, uhkailua, valitusta,ym. sun tulevilta asiakkailta. Eikö se riitä että suomalaiset on täysiä kusipäitä toisillee, pitääkö niitä hakeutua vielä hyysäämään? Onnea vaan

Jep, samoilla linjoilla olen tämän kanssa. Mieti, kannattaako sun vaivautua kuormittamaan itseäsi muiden suomalaisten peräreikien takia, joilta saat takasin hiljaisuutta, pään aukomista, passiivisargressiivisuutta tai suoraa väkivaltaa, mikäli potilaasi/asiakkaasi huomaa että olet kiltti ja ystävällinen persoona, jonka niskaan voi kaataa paskaa-olemalla itse potilas ja syyntakeeton.
        Opiskele mielummin vaikka sihteeriksi. Sillon joudut kumartelemaan vaan yhdelle tai muutamalle suomalaiselle psykopaatille KAIKKIEN sijaan. JA ajattele tuo sun alkuperäinen kannattaako opiskella-kysymys niinpäin että miten moni niistä ihmisistä, joita tulisit alalla paapomaan ja hyysäämään, tekisivät saman sinun puolesta? Entä esim. tällä palstalla, onko moni jaksanut jakaa näkökulmia, antaa apua, vihjeitä, neuvoja, ym? AIVAN! EI KUKAAN! Oletko sinä valmin auttamaan ihmisiä jotka haistattaa puolestaan sinulle pitkät paskat?? Oletko masokisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, samoilla linjoilla olen tämän kanssa. Mieti, kannattaako sun vaivautua kuormittamaan itseäsi muiden suomalaisten peräreikien takia, joilta saat takasin hiljaisuutta, pään aukomista, passiivisargressiivisuutta tai suoraa väkivaltaa, mikäli potilaasi/asiakkaasi huomaa että olet kiltti ja ystävällinen persoona, jonka niskaan voi kaataa paskaa-olemalla itse potilas ja syyntakeeton.
        Opiskele mielummin vaikka sihteeriksi. Sillon joudut kumartelemaan vaan yhdelle tai muutamalle suomalaiselle psykopaatille KAIKKIEN sijaan. JA ajattele tuo sun alkuperäinen kannattaako opiskella-kysymys niinpäin että miten moni niistä ihmisistä, joita tulisit alalla paapomaan ja hyysäämään, tekisivät saman sinun puolesta? Entä esim. tällä palstalla, onko moni jaksanut jakaa näkökulmia, antaa apua, vihjeitä, neuvoja, ym? AIVAN! EI KUKAAN! Oletko sinä valmin auttamaan ihmisiä jotka haistattaa puolestaan sinulle pitkät paskat?? Oletko masokisti?

Tarkeintä opiskelussa on motivaatio. Lääkelaskut ovat vain yksi osa-alue. Itse en ole mikään matikkanero ja pääsin ekalla läpi. Lääkelaskut tentitään ensimmäisenä vuonna. Ovat hyvin käytännöinläheisiä. Etupäässä tablettien laskemista yms. Itse työssäni en ole juuri lääkelaskuja tarvinnut, koska farmaseutti hoitaa lääkkeiden jaon. Onnea opiskeluihisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      155
      2904
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      282
      2581
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      58
      1718
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1609
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1246
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1173
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1124
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      337
      1018
    Aihe