Lääkelaskut kuntoutus puolella

Anonyymi

Onko niitä kuinka paljon? Olen aika pitkään funtsinut että haluaisin tehdä työtä kuntoutuksen parissa. Lähihoitajan tai muun sosiaalialan työt olisi ehkä ainut johon voisin soveltua kun siinä on työssä tarkoitus ja on tosi ihmisläheistä mikä on hyvä juttu.
Toi matematiikka/lääkelasku puoli vaan ahdistaa, mulla on lievä hahmottamisen vaikeus ja matikka on mennyt aina päin mäntyä. Onkohan tuolla kuntoutuspuolella kuinka paljon lääkkeiden kanssa tekemistä? Hirvittää ajatus että menisi lukkoon noissa hommissa siksi että matikka ei toimi. Muuten olisi unelmahommaa.

6

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan?

• Anonyymi

Kiitos paljon jeesistä/vastauksista kaikille :) Tuun jatkossa vastailemaan myös muiden kysymyksiin tällä samalla, niin kantasuomalaisella innolla

• Anonyymi

Ei kannata hakea. Helvetin raskas työ paskalla palkalla ilman kiitosta. Ja ihmiset.... yhtä ihastuttavia kun muutkin suomalaiset

• Anonyymi

Tää vastausten ja avun määrä tällä palstalla kertoo, kannattaako tolle alalle hakea. Kukaan ei viitsi täällä vaivautua niin mitä luulet, millasta se on sitten itse alalla? Pelkkää vittuilua päivästä toiseen, uhkailua, valitusta,ym. sun tulevilta asiakkailta. Eikö se riitä että suomalaiset on täysiä kusipäitä toisillee, pitääkö niitä hakeutua vielä hyysäämään? Onnea vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää vastausten ja avun määrä tällä palstalla kertoo, kannattaako tolle alalle hakea. Kukaan ei viitsi täällä vaivautua niin mitä luulet, millasta se on sitten itse alalla? Pelkkää vittuilua päivästä toiseen, uhkailua, valitusta,ym. sun tulevilta asiakkailta. Eikö se riitä että suomalaiset on täysiä kusipäitä toisillee, pitääkö niitä hakeutua vielä hyysäämään? Onnea vaan

Jep, samoilla linjoilla olen tämän kanssa. Mieti, kannattaako sun vaivautua kuormittamaan itseäsi muiden suomalaisten peräreikien takia, joilta saat takasin hiljaisuutta, pään aukomista, passiivisargressiivisuutta tai suoraa väkivaltaa, mikäli potilaasi/asiakkaasi huomaa että olet kiltti ja ystävällinen persoona, jonka niskaan voi kaataa paskaa-olemalla itse potilas ja syyntakeeton.
        Opiskele mielummin vaikka sihteeriksi. Sillon joudut kumartelemaan vaan yhdelle tai muutamalle suomalaiselle psykopaatille KAIKKIEN sijaan. JA ajattele tuo sun alkuperäinen kannattaako opiskella-kysymys niinpäin että miten moni niistä ihmisistä, joita tulisit alalla paapomaan ja hyysäämään, tekisivät saman sinun puolesta? Entä esim. tällä palstalla, onko moni jaksanut jakaa näkökulmia, antaa apua, vihjeitä, neuvoja, ym? AIVAN! EI KUKAAN! Oletko sinä valmin auttamaan ihmisiä jotka haistattaa puolestaan sinulle pitkät paskat?? Oletko masokisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, samoilla linjoilla olen tämän kanssa. Mieti, kannattaako sun vaivautua kuormittamaan itseäsi muiden suomalaisten peräreikien takia, joilta saat takasin hiljaisuutta, pään aukomista, passiivisargressiivisuutta tai suoraa väkivaltaa, mikäli potilaasi/asiakkaasi huomaa että olet kiltti ja ystävällinen persoona, jonka niskaan voi kaataa paskaa-olemalla itse potilas ja syyntakeeton.
        Opiskele mielummin vaikka sihteeriksi. Sillon joudut kumartelemaan vaan yhdelle tai muutamalle suomalaiselle psykopaatille KAIKKIEN sijaan. JA ajattele tuo sun alkuperäinen kannattaako opiskella-kysymys niinpäin että miten moni niistä ihmisistä, joita tulisit alalla paapomaan ja hyysäämään, tekisivät saman sinun puolesta? Entä esim. tällä palstalla, onko moni jaksanut jakaa näkökulmia, antaa apua, vihjeitä, neuvoja, ym? AIVAN! EI KUKAAN! Oletko sinä valmin auttamaan ihmisiä jotka haistattaa puolestaan sinulle pitkät paskat?? Oletko masokisti?

Tarkeintä opiskelussa on motivaatio. Lääkelaskut ovat vain yksi osa-alue. Itse en ole mikään matikkanero ja pääsin ekalla läpi. Lääkelaskut tentitään ensimmäisenä vuonna. Ovat hyvin käytännöinläheisiä. Etupäässä tablettien laskemista yms. Itse työssäni en ole juuri lääkelaskuja tarvinnut, koska farmaseutti hoitaa lääkkeiden jaon. Onnea opiskeluihisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1984
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1450
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1394
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1127
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1046
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      973
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      824
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      815
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      765
    Aihe