Ostimpa kyseisen auton tuossa männä viikolla. Kovin mukava on tuo keskuslukitus joka helpottaa elämää kummasti.
Mutta se etäisyys että saa koko systeemin toimimaan, on että avain suurinpiirtein sivuikkunassa kiinni painelen näpyskää (punainen valo välähtää avaimessa) ja joskus aukeaa ensi painaisulla joskus ei. Takalasin etäisyydeltä ei tule kuuloonkaan.
Onkos muilla samoja vaikeuksia vaikko vain patterit avaimestani finaalissa? Tyypillistä Cliolle???
Keskuslukitus.. clio -99 1.4
8
2723
Vastaukset
- 1.9d
Tuo 99-Clion infrapuna k-säätö on kyllä tosi tarkka suunnasta itseasiassa huonoin/hankalin mitä oon itse käyttänyt,mutta kyllä senkin kanssa tulee toimeen (tultu jo 260tkm).
Vastaanotin on sisävalopaneelissa katon etureunassa, joten kannattaa ampua "lonkalta" yläviistoon.
Oikealla sihdillä ja tuoreilla pattereilla onnistuu sivusta parinkin metrin päästä ja takaluukun puolelta läheltä lasin alareunaa.
Siihen vastaanottimeen muuten liittyy 100€ riski: Just piirikortin yläpuolella on antennin reikä, jos siitä alkaa vuotaa vettä sisään niin em vastaanottimen kortti kärähtää ennenpitkään.- Mra
Rellun IR-kauko-ohjain kuulostaa samalta kuin 95 Opeleissa. Niissä nimenomaan oli ohje että mennään auton viereen ja näytetään kuskin sivuikkunasta IR:ää taustapeilille, missä vastaanotin on. Siinä pitää olla näköyhteys. Opelissa oli ajonesto kytketty samaan systeemiin eli jos tuli avainta vääntämällä sisään, niin piti kliksauttaa IR-avainta kattoon ennenkuin lähti.
IR-kauko-ohjaimia on ihan turha verrata radio-ohjattuun (RF) kauko-ohjaimeen. Ne ottaa kymmenien metrien päästä. IR on samanlainen kuin telkkarin kauko-ohjain, mieti miten hyvin se toimisi ulkona.
- patterit
vaihtoon. ei maksa paljon.
- rikki...
Minulla on kanssa 1.4l Clio vm 99.
Kaukosäätö toimii helposti vaikka kymmenen metrin päästä ja farkkujen taskusta ilman että tarvii tähdätä edes autoon päin. Ja mistä suunnasta tahansa... - 1.9d
rikki... kirjoitti:
Minulla on kanssa 1.4l Clio vm 99.
Kaukosäätö toimii helposti vaikka kymmenen metrin päästä ja farkkujen taskusta ilman että tarvii tähdätä edes autoon päin. Ja mistä suunnasta tahansa...Jos taskusta toimii niin sitten radio-ohjattu zydeemi.
Ainakin 99 Clio II RN:ssä oli vakiona tuo infrapuna joka ei kovin kaukaa toimi. RT:n osalta mulla ei oo tietoo.
Jälkiasentaa on voitu vaikka mitä esim häly asennuksen yhteydessä. - Jude
1.9d kirjoitti:
Jos taskusta toimii niin sitten radio-ohjattu zydeemi.
Ainakin 99 Clio II RN:ssä oli vakiona tuo infrapuna joka ei kovin kaukaa toimi. RT:n osalta mulla ei oo tietoo.
Jälkiasentaa on voitu vaikka mitä esim häly asennuksen yhteydessä.Moro!
Tuo infrapunaohjain vaihtui vuonna 99 vuosimallin yhteydessä eli vm. 2000 (valmistus alkoi varmaan joskus heinäkuussa 99?) on radio-ohjain vakiona kaikissa. Sitä vanhemmissa on tuo infrapuna.
Samalla tuli myös kaksi turvatyynyä ja jotain muuta vakioksi kaikkiin malleihin.
- clio-99
minulla on just sama clio 99 ja on ihan samat viat..tai sanotaan et se on semmonen vähän huonompi keskuslukitus systeemi nimittäin sun täytyy osoittaa avaina pakkipeilin kohdalle jossa on sellanen vastaanotin katossa sisäpuolella musta möykky..six se ei toimi joka vinkkelistä tai kauempaa..se on tehty silleen vaan et sä saat ovet lukkoon ilman että tarvii työntää avaita reikään..mutta onhan niitä kaikénlaisia =)
- make
mul -01 clio ja pelittää kauko hyvin.. n.20m päästä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841