Toyotan markkinaosuus vuonna 2019 on pysynyt USA:ssa edellisvuosien tasolla

Anonyymi

41

<50

Vastaukset

  • Niinpä, Toyota on panostanut sinne ja rakentanut tehtaita paikan päälle. Mitä tuo sinun mielestäsi kertoo??

    • Kertoo sen, että se oikaisee sinun valheesi Toyotan myynnin vajoamisesta.


  • Katselin tuossa noita "market shareja" eri puolilta maailmaa. Toyotan suosio on kaikkialla rajussa kasvussa. Sekö se innostaa tuota yhtä valehtellemaan.

    Toyotalla on nyt uusi erittäin ympäristöystävällinen ja uusi mallisto markkinolla, joten myynti vetää. Alkuvuonna mallisto oli kovasti vajaa malliuudistusten vuoksi. Siten loppuvuonna Toyotan myynnin nousu tulee automyynnin lamasta huolimatta nousemaan.

    • Laskevassa suunnassa se on jos lukuja ymmärrät?
      Mutta mitä sitten, surkea ja ruostuva auto Toyota on joka tapauksessa.
      Köyhät vaihtavat hädissään vanhoja dieseleitä vähäpäästöisiin paniikissa ja tuo Toyotan pieni markkinaosuuden kasvu joilla alueilla hyytyy kun tilanne rauhoittuu ja nuo saastepommit loppuu pian.


  • Toyotan markkinaosuus USA:ssa tämän vuoden ensimmäisellä puoliskolla oli vain 0.2 prosenttiyksikköä viime vuotta pienempi. USAn kokonaismarkkina on sen sijaan pudonnut vastaavana aikana 1.5%.

    VW myy 1/6 siitä mitä Toyota myy USAssa. Jopa Subaru myy tuplat mitä VW.
    Myös Kia ja Hyundai, kumpainenkin myy reilu 50% enemmän kuin VW.
    Myös Nissan myi kolminkertaisesti mitä VW.

    • Miten VW:n myynti Jenkkilässä liittyy asiaan? Mutta jos haluat faktoja niin VW konserni myy vähintään tuplaten mitä Toyota maailmanlaajuisesti.


    • Toyotan myynti on pudonnut alkuvuonna (1-6 /2019) 3,6%
      Voittajia mm korealaiset ja Tesla.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Miten VW:n myynti Jenkkilässä liittyy asiaan? Mutta jos haluat faktoja niin VW konserni myy vähintään tuplaten mitä Toyota maailmanlaajuisesti.

      Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Näinhän se menee vai mitä ? Toyotan kasvu Jenkkilässä heijastuu myös Suomeen. Meillä esim. Toyota Corollan myynti on kasvanut n. 600 % .


    • Älä puhu hetkittäisistä putoamisista ja miksi tuon sivun toiedot eivät täsmää muihin tietopihin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Älä puhu hetkittäisistä putoamisista ja miksi tuon sivun toiedot eivät täsmää muihin tietopihin.

      Missä on muka eri tietoa? Tuo on totuus.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Älä puhu hetkittäisistä putoamisista ja miksi tuon sivun toiedot eivät täsmää muihin tietopihin.

      http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/toyota/

      Tästäkin näkee miten Toyotan myynti Jenkeissä on laskenut. Se on kiistaton totuus. Missään ei ole kerrottu että se muka nousisi. Toyota on syöksyssä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/toyota/

      Tästäkin näkee miten Toyotan myynti Jenkeissä on laskenut. Se on kiistaton totuus. Missään ei ole kerrottu että se muka nousisi. Toyota on syöksyssä.

      Älä valehtele, Toyotan markkinaosuus on selvästi kasvanut. Yhä useampi jenkki ostaa nykyään Toyotan. Tämä on faktaa, turha tulla tänne trollaamaan.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Älä valehtele, Toyotan markkinaosuus on selvästi kasvanut. Yhä useampi jenkki ostaa nykyään Toyotan. Tämä on faktaa, turha tulla tänne trollaamaan.

      Tässä on esitetty jo kaksi luotettavaa tietolähdettä jotka kertovat Toyotan myyntilukujen olevan jyrkässä syöksyssä. Sinulla ei ole mitään linkkiä jotka kertoisivat Toyotan menestyksestä. Pelkkää inttämistä vastoin totuutta taas kerran. Tuo avauksen linkki on pelkkä vitsi. Se on joku irtirepäisty diagrammi Georgian tilanteesta. Ei kerro mitään Toyotan koko USA:n laajuisesta syöksykierteestä..


    • Anonyymi kirjoitti:

      Älä valehtele, Toyotan markkinaosuus on selvästi kasvanut. Yhä useampi jenkki ostaa nykyään Toyotan. Tämä on faktaa, turha tulla tänne trollaamaan.

      Tojohönön tapa toimia on väittää kaikennäköistä höttöä ilman mitään lähdetietoa. Helppoa osoittaa pelkiksi valheiksi. Säälittävää pellen touhua.


  • "The Volkswagen company was originally run by the Deutsche Arbeitsfront, or German Labour Front, which was a Nazi organization".

    "Nazi organization" ..... huhheijaa , eipä olis uskonut että natsit on vielä voimissaan !

    • Nazeja tai ei, saksalainen teknologia on aina ollut maailman kärjessä. Ilman von Braunia ihminen ei olisi koskaan käynyt kuussa. Ei jenkit olisi koskaan olisi itse osanneet rakentaa kuurakettia.
      Japsit ovat samoin pelkkiä halpojen kopioiden tekijöitä. Perässähiihtäjiä.


    • Eihän vokkelolla ole tarjota edes nykyaikaisia moottoreitakaan..öljyä polttavat tdi ja tsi moottorit ovat muinaisjäänteitä..

      räjähtävistä dsg laatikoista puhumattakaan..

      ja vw.n hybriditkin keskeneräisiä susia..

      heheehaahaa


  • VW on maailman suurin autonvalmistaja ja suurin myös Suomessa. Vaikka laskisi kaikki japanialaiset yhteensä niin VW on silti isompi.
    Teknologian kannalta VW on ylivoimainen Tojoon nähden. VW on tehnyt sähköautoja jo pitkään. Tojolla sähköautoja ei ole tulossa vielä moneen vuoteen. Perässähiihtäjiä kun ovat.

    • Plääp lääp ja lässyn lässyn. VW tekee pääasiassa sutta ja sekundaa. Dieselgate vienyt jo 30 miljardia euroa. Taita rahakirsun pohja olla jo näkyvissä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Plääp lääp ja lässyn lässyn. VW tekee pääasiassa sutta ja sekundaa. Dieselgate vienyt jo 30 miljardia euroa. Taita rahakirsun pohja olla jo näkyvissä.

      VW tekee autoja jotka voittavat kaikki vertailut ja joita ostetaan maailmassa enemmän kuin minkään muun valmistajan. Vuodesta toiseen. Saa siinä kateelliset vinkua, mulla ei tulisi mieleen ostaa jotain riisirimpulaa.
      Kun katsoo kuinka suuri VWn tuotekehitysbudjetti on ja kuinka paljon se takoo rahaa joka vuosi niin on helppo ymmärtää että rahaa riittää korvauksista huolimatta. Saksalainen osaa tehdä auton.


    • Anonyymi kirjoitti:

      VW tekee autoja jotka voittavat kaikki vertailut ja joita ostetaan maailmassa enemmän kuin minkään muun valmistajan. Vuodesta toiseen. Saa siinä kateelliset vinkua, mulla ei tulisi mieleen ostaa jotain riisirimpulaa.
      Kun katsoo kuinka suuri VWn tuotekehitysbudjetti on ja kuinka paljon se takoo rahaa joka vuosi niin on helppo ymmärtää että rahaa riittää korvauksista huolimatta. Saksalainen osaa tehdä auton.

      Plääp lääp ja lässyn lässyn. Toyota RAV4 pyyhkii pöytää VW Tiguanilla, kirjoittaa Tuulilasi vertailutestissään. Että se siirtää sitten.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Plääp lääp ja lässyn lässyn. Toyota RAV4 pyyhkii pöytää VW Tiguanilla, kirjoittaa Tuulilasi vertailutestissään. Että se siirtää sitten.

      Ei yksi pääsky kesää tee.
      Toyotat pärjäävät vertailussa kerran kymmenessä vuodessa ja tero keulii heti. Englantilaisessa lehdessä viiden auton vertailussa uusi Corolla oli viides. Jopa poistumassa oleva vanha Golf löylyytti sen. Se on Tojon oikea ja todellinen paikka.
      Maailmantilastoissakin VW on ollut kuningas jo pitkään.



    • Anonyymi kirjoitti:

      Ei yksi pääsky kesää tee.
      Toyotat pärjäävät vertailussa kerran kymmenessä vuodessa ja tero keulii heti. Englantilaisessa lehdessä viiden auton vertailussa uusi Corolla oli viides. Jopa poistumassa oleva vanha Golf löylyytti sen. Se on Tojon oikea ja todellinen paikka.
      Maailmantilastoissakin VW on ollut kuningas jo pitkään.

      "VW tekee autoja jotka voittavat kaikki vertailut ja joita ostetaan maailmassa enemmän kuin minkään muun valmistajan".
      Näin uhosi joku älykkäämpiä. Tyhmyys ei todellakaan ole mikään hyve.


    • Anonyymi kirjoitti:

      "VW tekee autoja jotka voittavat kaikki vertailut ja joita ostetaan maailmassa enemmän kuin minkään muun valmistajan".
      Näin uhosi joku älykkäämpiä. Tyhmyys ei todellakaan ole mikään hyve.

      Ei vaadita minkäänlaista älykkyyttä kun ainoastaan kertoo faktoja. Testivoitot ja maailman ykkössijan löytää tyhmempikin helposti Googlella minuutissa. Näiden faktojen kertominen ei liity mitenkään älykkyyteen vaan aivan perusasioiden osaamiseen.
      Älykkyyttä vaaditaan vasta siinä vaiheessa kun pitää vetää johtopäätöksiä faktojen perusteella. Tällä foorumilla sellainen olisi helmiä sioille.


  • https://electrek.co/2019/06/07/toyota-electric-car-images-accelerate-plan/

    Toyota myöntää itsekin mokanneensa pahasti sähköautojen suhteen ja panostaa nyt all-in sähköautoihin. 100% bensalla kulkevat höpöhybridit kuopataan heti kun Tojo saa sähköautonsa markkinoille. Muutama vuosi VW:n jälkeen niinkuin aina, siinä ei mitään uutta.

    • Toyota ei ole myntänyt mitään koska ei ole ollut tarvetta myöntää. Toyota tuo sellaiset sähköautot vielä markkinoille etä siinä ei ole saksalaisella autoteollisuudella mitään sijaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Toyota ei ole myntänyt mitään koska ei ole ollut tarvetta myöntää. Toyota tuo sellaiset sähköautot vielä markkinoille etä siinä ei ole saksalaisella autoteollisuudella mitään sijaa.

      Kyllä tuossa Toyota itse sanoo hyvin selkeästi että kaikki panokset on nyt sähköautoissa. Tojota tulee sähköautomarkinoille joskus myöhemmin kun saa tuotteensa valmiiksi.
      VW on tehnyt sähköautoja jo monta vuotta. Kuka taas seuraa ja ketä? Minäpä sanon. Tojo seuraa VW:tä mutta monta vuotta jäljessä. Perässähiihtäjän meininkiä.


  • Katsokaa vähän maailmanlaajuista listaa.
    Kesäkuun loppuunmennessä tojon muunti oli noussut 1.6 prosenttia viimevuodesta ja vw laskenut 3.6 prosenttia.

    • Voihan näitä kaikennäköisiä väittää. Ilman mitään pohjaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Voihan näitä kaikennäköisiä väittää. Ilman mitään pohjaa.

      Etkö osaa käyttää esim googlea


    • Anonyymi kirjoitti:

      Etkö osaa käyttää esim googlea

      Jonkin verran olen käyttänyt Googlea. Sinulla sen sijaan on hyvät netttitavat kokonaan kadoksissa.
      En tosin pidä sitä mitenkään yllätyksenä kun tojohönöstä on kysymys. Sen verran vinkiksi että kysymys ei ole pelkästään hyvistä tavoista, kysymys on myös kirjoituksen uskottavuudesta. Ilman lähdetietoa kirjoitus netissä on vain pieru Saharassa. Niinkuin sinäkin.

      Kun on vahva pohja sanomisilleen niin se on helppo laittaa postaukseen.
      https://largest.org/technology/automakers/

      Kun puhuu pehmoisia niin se on vähän vaikeampaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Jonkin verran olen käyttänyt Googlea. Sinulla sen sijaan on hyvät netttitavat kokonaan kadoksissa.
      En tosin pidä sitä mitenkään yllätyksenä kun tojohönöstä on kysymys. Sen verran vinkiksi että kysymys ei ole pelkästään hyvistä tavoista, kysymys on myös kirjoituksen uskottavuudesta. Ilman lähdetietoa kirjoitus netissä on vain pieru Saharassa. Niinkuin sinäkin.

      Kun on vahva pohja sanomisilleen niin se on helppo laittaa postaukseen.
      https://largest.org/technology/automakers/

      Kun puhuu pehmoisia niin se on vähän vaikeampaa.

      Hyviin nettitapoihin kuuluisi myös käyttää luotettavia sivuja lähteenä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Jonkin verran olen käyttänyt Googlea. Sinulla sen sijaan on hyvät netttitavat kokonaan kadoksissa.
      En tosin pidä sitä mitenkään yllätyksenä kun tojohönöstä on kysymys. Sen verran vinkiksi että kysymys ei ole pelkästään hyvistä tavoista, kysymys on myös kirjoituksen uskottavuudesta. Ilman lähdetietoa kirjoitus netissä on vain pieru Saharassa. Niinkuin sinäkin.

      Kun on vahva pohja sanomisilleen niin se on helppo laittaa postaukseen.
      https://largest.org/technology/automakers/

      Kun puhuu pehmoisia niin se on vähän vaikeampaa.

      Tänä vuonna Saksan autoteollisuus painuu pohjalukemiin. Tämänpäiväinen teksti:

      https://www.hs.fi/talous/art-2000006203522.html


  • Myynti...ei muunti

  • "Hyviin nettitapoihin kuuluisi myös käyttää luotettavia sivuja lähteenä."

    Teron tavaramerkki on olla käytämättä yhtään mitään lähteenä. Vain omaa mielikuvitusta ja suoranaista valehtelua joka on osoitettu valehteluksi jo monta kertaa.
    Saa osoittaa vääräksi luotettavien nettisivujen kautta. Areena on vapaa.

  • Sinultahan noita "fiksuja" nettitapoja näkyy löytyvän. Jatka vaan samaan malliin niin saadaan naureskella epätoivoisen tyhmille oljenkorsillesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.