Toyotaa pilkkaava trolli saa potkut ensimmäisenä, YT:t K Autossa

Anonyymi

Autoalan markkinatilanne Suomessa on heikentynyt olennaisesti vuoden 2019 alkupuoliskon aikana. Markkinatilanteen voimakkaan muutoksen takia autojen maahantuojana toimiva K Auto Oy ja vähittäismyynnistä vastaava K Caara Oy aloittavat yhteistoimintaneuvottelut.

YT-neuvotteluiden arvioidaan johtavan enimmillään 190 henkilön työsuhteen päättymiseen.

https://www.apu.fi/artikkelit/autoalan-markkinatilanne-heikentynyt-olennaisesti-jopa-satoja-tyopaikkoja-uhattuna

Mikään markkinatilanne ole huonontunut. Toyotalla menee aivan hyvin.

30

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin katselemassa autoja K Caara Oy:ssä. Ihmetytti se valtava ajamattomien rekisteröityjen autojen määrä. Mistä lienee kysymys.

      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin missä kävit niitä katsomassa. Kävisin valitsemassa väri uuteen tulevaan Golfiini.


      • Anonyymi

        Oliko r-desing dieseleitä paljonkin mistä valita? Sellainen kiinnostaisi.


    • Anonyymi

      Perustelee, että kun autojen myynti on yleisesti laskenut alkuvuonna 12 %.
      "Alkuvuoden aikana henkilöautojen ensirekisteröintien määrä Suomessa on pudonnut yli 12 prosenttia viime vuodesta."

      Oikea perustelu:

      Volkswagenien myynti on laskenut 18,3 %
      Audin myynti on laskenut 36,7
      Porschen myynti on laskenut 54,4 %
      Seatin myynti on laskenut 9,4 %

      • Anonyymi

        Toyotan myynti on laskenut 7,2 %.
        Skodan myynti on laskenut 3,9 %.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan myynti on laskenut 7,2 %.
        Skodan myynti on laskenut 3,9 %.

        ......tilanteessa jossa autojen myynti kokonaisuudessan on laskenut 13,2 % eli toisin sanoen Toyotan myynti on noussut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ......tilanteessa jossa autojen myynti kokonaisuudessan on laskenut 13,2 % eli toisin sanoen Toyotan myynti on noussut.

        Ei, kyllä se on laskenut. Ei taida tuo matematiikka ja järjen käyttö olla vahvinta aluettasi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä se on laskenut. Ei taida tuo matematiikka ja järjen käyttö olla vahvinta aluettasi??

        Nyt et ymmärrä, kyllä asia on niin että Toyotan markkinaosuus on noussut joka kuukausi etenkin nyt kuluvan kesän aikana. Tämä ei muuksi muutu vaikka kuinka vänkäisit vastaan.


      • Anonyymi

        Määrä ja markkinaosuus menee pojalla nyt sekaisin.


    • Anonyymi

      Voi tätä Toyotahörhöä, elämän tehtävä mainostaa ilmaiseksi aasialaista ruostuvaa kansananautoa jossa ei löydy mitään hyvää.

      • Anonyymi

        Mitä hyvää sinä löydät Volkswagen-konsernista? Sille on tullut nyt maksun aika.


      • Anonyymi

        Hyviä autoja tekevät, paljon parempia kuin esim. tuhnut ja ruostuvat Toyotat.


    • Anonyymi

      "........mutta emme odota markkinoiden palautuvan aiemmalle tasolle lähitulevaisuudessa."

      Aivan oikein. Toyota on jyrännyt markkinat hybrideillään pitkäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Sittehän te kaksi trollia voitte taistella täällä 24/7, siitä tulee hauskaa.

    • Myös K Auton tekemät yritysostot ovat aiheuttaneet päällekkäisyyksiä, jotka poistetaan normaalisti yt avulla. Mutta faktahan se on, myynti tökkii pahasti.

      • Anonyymi

        Pakostahan se joutui ostamaan. Ei se niitä vapaaehtosesti ostanut. Romahdus alkoi sieltä.


    • Anonyymi

      Nyt tuli VW:lle se TODELLINEN laskun maksun aika!
      Kannattiko huijata? Siinäpä vasta kysymys...

      To be, or not to be....

    • Anonyymi

      "K autoryhmä on vuoden aikana vahvistanut mittavasti jälleenmyyntiään. K Caara on hankkinut muun muassa Kotkasta, Lappeenrannasta ja Kouvolasta useita Volkswagen-konsernin merkkeihin keskittyneitä jälleenmyyntiliikkeitä."

      Jälleenmyjjät halusivat myydä tappiolliset putiikkinsa pois.

    • Anonyymi

      "Autoalan markkinatilanne heikentynyt olennaisesti – K Auto Oy ja K Caara Oy aloittavat yt-neuvottelut"

      Autoalan markkinatilanne ei ole henkentynyt olennaisesti. K Auto OyN ja K Caara Oy:n markkinatilanne sen sijaan on heikentynyt olennaisesti.

    • Anonyymi

      Vw:n tulos on noussut 30% vaikka autoja on myyty hieman vähemmän. Mitä hörhö tähän??

      • Anonyymi

        Tulos on hyvä mutta velkoja on eräiden arvioiden mukaan 30 miljardia. Että konkurssi on tulossa 100% varmuudella.


    • Anonyymi

      Ai Toyotalla menee hyvin?! Onko sulla tietoa heidän taloudellisesta tuloksesta?? Mitä tavallinen Toyotan omistaja siitä hyötyisi??
      Hölmö poika olet.

      • Anonyymi

        Lehdistä ja netistä löytyvät Toyotan osavuosi- ja vuosikatsaukset. Oikein hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdistä ja netistä löytyvät Toyotan osavuosi- ja vuosikatsaukset. Oikein hyvin menee.

        Ketä kiinnostaa??
        Toyota on surkea ruostuva kansanauto, ihan sama kun kehuisi HK:n sinistä parhaaksi pihviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa??
        Toyota on surkea ruostuva kansanauto, ihan sama kun kehuisi HK:n sinistä parhaaksi pihviksi.

        Tämä on tätä minun sekoiluani taas. Vänkään ja väännän niin että paskon täpinöissäni housuun.


    • Anonyymi

      Mitenkä tuo aloitus liittyy Toyotaan?? Otsikko ei liity itse omituiseen juttuun??
      Taitaa Toyotahörhöllä olla ruostepaniikki päällä ja pelko kuulostaan??

      • Anonyymi

        ....Toyotaa perusteettomasti pilkkaava trolli.....

        Liitty se hyvinkin kiinteästi.


    • Anonyymi

      Nämä tappiolliset toiminnot K Auto Oy joutui ostamaan keväällä pakon edessä:

      Kesko laajentaa autokauppaansa rajusti: Kaappasi Volkswagen-, Audi- ja SEAT-liiketoiminnot Laakkoselta

      Kesko jatkaa ostoksiaan: Ostaa Volkswagen- ja SEAT-liiketoiminnot Huittisten Laatuautolta

    • Anonyymi

      Ei autoala ole lainkaan vaikeuksissa. Vain K Auto Oy ja Caara oy ovat vaikeuksissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe