Heti aluksi sanon, ettei minulla ole mitään vastaan maahanmuuttajia, mutta olen ihmetellyt miksi huuvat toimivat aamulla vasta joskus 9-10 aikaan ja illalla 8 pintaan. Minä ainakin menen töihin klo 8:ksi ja tulen kotiin n. 17. Kun alan laittaa ruokaa, huuvan lasi tiputtaa paskavettä kattilaan, koska imua ei ole. Miksi nämä ajat ovat näin? Nyt on sitten vesikatko tulossa klo 6-8 väliseksi ajaksi. Miksi? Kaikki lähtee töihin silloin ja suihku, aamutoimet ym. tehdään hankaliksi. Väkisinkin tulee mieleen, että vesikatson aikaan suurin osa meidän taloyhtiöstä nukkuu. Ruoat tehdään etelä-Eurooppalaiseen aikaan. Lattiat muuten vahataan päivällä, jolloin me ollaan töissä.Jaa, että miksi? Siksi koska kaupunki säästää siinä. Laskekaapa itsekin. Sanonpa vaan, että katsokaa minne muutatte, jos vähävaraisina joudutte kaupungin asuntoon.
Vuokratalon systeemit
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä175978Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1784361Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk174258Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst271616Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461497- 851449
- 991335
- 1171215
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111162Satu Rämön suosituista Hildur-kirjoista TV-sarja - Jaksobudjetti hurjat miljoona euroa!
Hildur on suosittu ja palkittu dekkarisarja Suomessa ja kansainvälisesti. Nyt kirjoista tehdään megaluokan tv-sarja. On51136