Heti aluksi sanon, ettei minulla ole mitään vastaan maahanmuuttajia, mutta olen ihmetellyt miksi huuvat toimivat aamulla vasta joskus 9-10 aikaan ja illalla 8 pintaan. Minä ainakin menen töihin klo 8:ksi ja tulen kotiin n. 17. Kun alan laittaa ruokaa, huuvan lasi tiputtaa paskavettä kattilaan, koska imua ei ole. Miksi nämä ajat ovat näin? Nyt on sitten vesikatko tulossa klo 6-8 väliseksi ajaksi. Miksi? Kaikki lähtee töihin silloin ja suihku, aamutoimet ym. tehdään hankaliksi. Väkisinkin tulee mieleen, että vesikatson aikaan suurin osa meidän taloyhtiöstä nukkuu. Ruoat tehdään etelä-Eurooppalaiseen aikaan. Lattiat muuten vahataan päivällä, jolloin me ollaan töissä.Jaa, että miksi? Siksi koska kaupunki säästää siinä. Laskekaapa itsekin. Sanonpa vaan, että katsokaa minne muutatte, jos vähävaraisina joudutte kaupungin asuntoon.
Vuokratalon systeemit
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849