Toinen mielessä jatkuvasti

Anonyymi

Lyhykäisyydessään ikävän ja ajatusten purkamista. Kun tunteita ei toiselle jostain syystä pysty kertomaan. Muita kohtalotovereita?

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et voi kertoa tunteistasi?

      • Anonyymi

        Niinpä, miksei kukaan kerro tunteistaan, täällä vain ihmetellään porukalla. Itse kyllä kertoisin jos olisi vastaava tilanne. Ottakaa nyt itseänne niskasta kiinni, älkääkä olko noin passiivisia!


    • Anonyymi

      Lähesty häntä ystävänä niin saatte olla yhdessä. Myöhemmin varmasti uskallat kertoa tunteista, kun tutustutte kunnolla. Kyllä se "alkuhuuma" aina vähitellen helpottaa ja tunteet vähän laantuvat ja muuttavat muotoaan ajan kuluessa.
      Nyt vain kutsua kahville tai yhteiseen illanviettoon tai ihan mihin vain keksit.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä neuvo. Vaikkei niistä tunteista voisi kertoa niin miksei voisi yrittää nauttia hänen seurasta, jos se vain mitenkään on mahdollista. Kyllä ne tunteet siitä asettuu johonkin ajan kanssa.
        Ei ihania ihmisiä kannata karkottaa elämästään tunteiden takia, päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä neuvo. Vaikkei niistä tunteista voisi kertoa niin miksei voisi yrittää nauttia hänen seurasta, jos se vain mitenkään on mahdollista. Kyllä ne tunteet siitä asettuu johonkin ajan kanssa.
        Ei ihania ihmisiä kannata karkottaa elämästään tunteiden takia, päinvastoin.

        Samaa mieltä, en ymmärrä miksi jotkut ovat ehdottomia, että heti pitäisi olla intohimoinen seksisuhde tai sitten ei mitään. Toinen mitä en ymmärrä on sinne tänne ailahtelevat tunteet, välillä ollaan muka ihastuneita ja seuraavana päivänä taas töykeitä. Eihän noin epävakaisiin ihmisiin voi luottaa. Kummallista etteivät ihmiset pidä vakaista suhteista.


      • Anonyymi

        Näin olen toiminutkin. Eli ehdottomuudesta ei omalla kohdalla ole kyse tai kaukoihastelusta. Ailahtelevuus myös poisluettuna. Suoraan kertominen ei vain ole vielä tuntunut hyvältä idealta. Ehkä jatkan tilanteen tunnustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen toiminutkin. Eli ehdottomuudesta ei omalla kohdalla ole kyse tai kaukoihastelusta. Ailahtelevuus myös poisluettuna. Suoraan kertominen ei vain ole vielä tuntunut hyvältä idealta. Ehkä jatkan tilanteen tunnustelua.

        Jos on tunteiden kohde on ystävä tai joku muu läheinen henkilö, niin minusta ainakin kannattaa miettiä ennen kuin tekee mitään dramaattista, koska ystävyys voi kärsiä mikäli toinen kokee asian kiusallisena. Ystävään ihastuminen tai rakastuminen on mielestäni todella hankala tilanne, koska ystävyyden säilyttäminen on tärkeää tai ehkä jopa ensisijaista. Työkaveri tai muu vastaava kaukaisempi ihminen on paljon helpompi ihastuksen kohde.


    • Anonyymi

      Kerro hänelle "ajattelen sinua koko ajan", olisi ihanan kaunista ja romanttista kuulla tuommoinen :) p

      • Anonyymi

        P tuli mukaan jotenkin itsestään, en ole P :)


      • Anonyymi

        Mitä jos se ei toisesta olisikaan kaunista kuulla... Olisko kamalaa kuulla tuollaista ihmiseltä keneen ei tunne vetoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos se ei toisesta olisikaan kaunista kuulla... Olisko kamalaa kuulla tuollaista ihmiseltä keneen ei tunne vetoa?

        Jos minulta kysyt, niin ei se olisi kamalaa. Mutta ehkä hämmästyisin, jos tuommoinen kommentti tulisi ihan puun takaa. Vähän samanlaista itselleni on kyllä sattunutkin, mutta ei ihan noin isosti. Se oli semmoinen tilanne missä piti miettiä sitäkin miten jatkossa toimitaan, ettei mene kiusalliseksi kun oltiin aika paljon tekemisissä. Ei se kumminkaan kamalaa ollut yhtään. Minusta kannattaa varoa ettei ilmaise asiaa niin innokkaasti, että vaikuttaa ihan hyökkäävältä.


    • Anonyymi

      Pakko myöntää että mietin koskeeko tämä itseäni, kun eräs tuttu nainen käyttäytyy niin oudosti nykyään....

      • Anonyymi

        No laita vaikka nimikirjaimet. Voidaan me oudosti käyttäytyvät sit kattoo, että osuuko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita vaikka nimikirjaimet. Voidaan me oudosti käyttäytyvät sit kattoo, että osuuko.

        En laita mitään kirjaimia, laita itse joku tuntomerkki :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita mitään kirjaimia, laita itse joku tuntomerkki :)

        Vai etkö uskalla?


      • Anonyymi

        Määrittele oudosti käyttäytyvä nainen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele oudosti käyttäytyvä nainen :D

        Sellainen joka käyttäytyy epäjohdonmukaisesti. Oletko se sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita mitään kirjaimia, laita itse joku tuntomerkki :)

        Minun nimikirjaimet on M. L meitä lienee melko paljon, siis nimi kirjain kamoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun nimikirjaimet on M. L meitä lienee melko paljon, siis nimi kirjain kamoja.

        Harmi kyllä ei sovi minun kohdalleni :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun nimikirjaimet on M. L meitä lienee melko paljon, siis nimi kirjain kamoja.

        M.L miten tuttusi käyttäytyy oudosti? Mitä hänestä ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M.L miten tuttusi käyttäytyy oudosti? Mitä hänestä ajattelet?

        No varmaan minäkin käyttäydyn välillä oudosti. Hän on välillä tosi ystävällinen ja iloinen kun nähdään (töissä tai harrastuksessa), välillä hän on aivan kun ei huomaisi minua ja toisinaan hän lähes töykeästi lähtee paikalta. Minä olen välillä hyvin asiallinen ja korrekti. Joskus taas teen itseni tykö, puhun ja voin koskea käsivarteen tms.
        Minähän olen tietysti auttamattomasti ihastunut häneen, mutten voi sitä ottaa puheeksi. ❤️


      • Anonyymi

        No miksi ihmeessä olet välillä kuivan asiallinen ja välillä suorastaan lähentelet? Eihän tuosta ota pirukaan selvää. Ota hyvä ihminen joku selkeä linja jos toiseltakin odotat sitä!


      • Anonyymi

        No niinpä, olen siis oudosti käyttäytyä kuten hänkin. Eihän se järkevää ole, kuten ei häneen ihastuminenkaan. Tiedän sen.


      • Anonyymi

        Miksi häneen ihastuminen ei ole järkevää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi häneen ihastuminen ei ole järkevää?

        En koe, että voin edistää meidän tilannetta suhteeksi. Hän on n 15 v nuorempi. Hän on ensimmäinen varsinaunen samaa sukupuolta oleva ihastus ja en oikein osaa kuvitella, että riskeeraisin kaveruuden ja työkaveruuden ihastumisen vuoksi. No joskus mietin että laitan kortit pöytään ja kerron mitä tunnen ja miten hämilläni olen. Tänään näin hänet ja hän oli taas kaikin tavoin ihana ja hurmaava ❤️


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos tämä on tuntomerkki, niin ei ole minulle tuttu :(


      • Anonyymi

        No minä olen ainakin yksi oudosti käyttäytynyt nainen. Ilmassa oli pitkän aikaa flirttiä/ihastumista yms.(tämän huomasivat myös muut).Kerroin hänelle tunteistani ja hän selkeästi ilahtui mutta sanoi olevansa hetero. Tietysti muutuin kylmemmäksi häntä kohtaan(oli pakko prosessoida omat tunteet uudestaan) mutta sitten ajattelin olla hänen kanssaan tekemisissä ihan kaveripohjalta. Hän aloitti taas ihmeellisen viettelypelin ja vihjaili puheissaan että olisi kiinnostunut minusta ja oli mustasukkainen. Katselin tätä aikani ja sitten minulle vaan riitti, koin jonkinlaisen hermoromahduksen ja käyttäydyin ympäriinsä todella vihamielisesti ja erityisesti tätä naista kohtaan. Sen jälkeen ajattelin antaa kaiken vaan olla, patoutunut jännite ja viha oli purkautunut ja keskityin vain itseeni, enkä todennäköisesti tunteillani pelleilevään naiseen. Luulin tehneeni myös selväksi että tämä leikki riitti minulle, kiitos. Mutta hän oli selkeästi vain hämmentynyt ja laittoi leikkiin vaan asteen enemmän panostusta kun huomasi etten enää välitä tai reagoi. Nyt en tiedä mitenpäin olisin, tulen varmaan kohta hulluksi(?) Joten kyllä, epäjohdonmukaisesti käyttäytyviä naisia on mutta siihen on yleensä hyvä syy!


      • Anonyymi

        No sinulla on kyllä hyvä syy! Tuossa oikeastaan se toinen käyttäytyy epäjohdonmukaisesti ja sinä reagoit siihen (aika voimakkaasti). Itse en tajua yhtään miksi jotkut heterot käyttäytyy noin, mutta onneksi heteronaiset ei katsele minua enkä minä heitä.

        Tämä minun oudosti käyttäytyvä nainen ei käyttäydy noin oudosti, outous on siis lievempää, mutta kyllä muutkin ovat sen huomanneet.


    • Anonyymi

      Näyttäisipä hän taas pian, että on miettinyt minua

      • Anonyymi

        Milloin hän on viimeksi näyttänyt ajattelleensa sinua?


      • Anonyymi

        Voisitko sinä tehdä saman hänelle? Ehkä hän odottaa sinun siirtoasi.


      • Anonyymi

        Miten näyttäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näyttäisi?

        Kerro hänelle vaikka ”Oot ollut mielessä” ”On/ on ollut ikävä sua”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro hänelle vaikka ”Oot ollut mielessä” ”On/ on ollut ikävä sua”

        Noi kommentit sopii tilanteeseen vain jos nähdään tosi harvoin. Jos näkee toisen vaikka joka viikko niin olisi aika outoa puhua ikävästä tai vastaavasta. Miettikää nyt jos just on nähty niin ei siinä ehdi olla mielessä tai ikävöidä. Ainakin kuukausi pitää olla välissä aikaa. Ja tämähän sulkee pois kaikki työkaverit ja harrastuskaverit ja muut ystävät. Eli käytännössä kaikki joihin porukka on täällä ihastunut.


    • Anonyymi

      Näytä itse, en jaksa yksipuolisesti kun sinä et vaivaudu mitään, alkaa jo kyllästyttää koko juttu!

    • Anonyymi

      Toinen mielessä tosiaankin ja jatkuvasti

      • Anonyymi

        Tietääkö toinen vai yksinkö vain haaveilet?


      • Anonyymi

        Tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää

        No sulla on sitten hyvä tilanne kun ei tarvitse vain haaveilla.


      • Anonyymi

        Olipas taas hyvä päätelmä ...:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas hyvä päätelmä ...:)

        Ai se onkin yksipuolista, harmi sitten :( Rohkeaa että kuitenkin olet kertonut tunteistasi hänelle.


      • Anonyymi

        Joo, harmi kun ei itellä lopu kaipaus. Mut elämä on :)


    • Anonyymi

      Otan osaa, minullakin on nyt juuri mielessä eräs nainen, mutta onneksi ei sentään jatkuvasti. Tunnen seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan, vaikka on päivänselvää ettei mitään voi tapahtua. En tiedä miten saisin sen loppumaan.

      • Anonyymi

        Täällä aika tavalla samanlainen tilanne. Miksi mitään ei voisi tapahtua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä aika tavalla samanlainen tilanne. Miksi mitään ei voisi tapahtua?

        Koska on konkreettisia esteitä. Muuten varmaan tapahtuisikin, tämä ei nimittäin ole yksipuolista. Mikä sinun tilanteessasi on ongelmana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on konkreettisia esteitä. Muuten varmaan tapahtuisikin, tämä ei nimittäin ole yksipuolista. Mikä sinun tilanteessasi on ongelmana?

        Mitä konkreettisia esteitä? Jokin teräsbetoninen 100 km korkea muuri, jota ette pysty ylittämään vai asutteko eri planeetoilla vai onko hän kenties kuollut?

        Harmi teille, sillä useimmitenhan esteet ovat vain pään sisäisiä "esteitä", eli ihminen itse tekee asiasta itselleen kielletyn jostain syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä konkreettisia esteitä? Jokin teräsbetoninen 100 km korkea muuri, jota ette pysty ylittämään vai asutteko eri planeetoilla vai onko hän kenties kuollut?

        Harmi teille, sillä useimmitenhan esteet ovat vain pään sisäisiä "esteitä", eli ihminen itse tekee asiasta itselleen kielletyn jostain syystä.

        Vähän proosallisemmista esteistä on kyse, mutta ei minun pääni sisällyksestä kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on konkreettisia esteitä. Muuten varmaan tapahtuisikin, tämä ei nimittäin ole yksipuolista. Mikä sinun tilanteessasi on ongelmana?

        Tämäkään ei ole yksipuolista mutta hän on naimisissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkään ei ole yksipuolista mutta hän on naimisissa

        Samantyylinen tilanne minullakin eli ei voi mitään. Pohdin vain miten saisin seksuaalisen vetovoiman katoamaan, että voisin lakata ajattelemasta kyseistä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantyylinen tilanne minullakin eli ei voi mitään. Pohdin vain miten saisin seksuaalisen vetovoiman katoamaan, että voisin lakata ajattelemasta kyseistä naista.

        Onko seksuaalinen vetovoima ainoa mitä teidän välillä on? Itselläni on vahvat ihastumisen tunteet tähän naiseen ja tiedän että hän tuntee samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko seksuaalinen vetovoima ainoa mitä teidän välillä on? Itselläni on vahvat ihastumisen tunteet tähän naiseen ja tiedän että hän tuntee samoin

        Aika rohkeaa, minä olen varovainen enkä anna itseni ihastua varattuun, koska tilanne on mahdoton. Seksuaalista vetovoimaa en kuitenkaan osaa estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko seksuaalinen vetovoima ainoa mitä teidän välillä on? Itselläni on vahvat ihastumisen tunteet tähän naiseen ja tiedän että hän tuntee samoin

        Sama juttu, mutta hän on myös naimisissa.
        Ei tosiaan ole pelkkää seksuaalista vetovoimaa, vaan erittäin voimakasta ihastumista.
        Tunnen itseni aika tyhmäksi kun olen jo yli vuoden päivät hänestä haaveillut, vaikka hän on varattu eikä ole mitenkään ruokkinut tunteitani.

        Tietääkö tämä sinun ihastuksesi tunteistasi? Hän ilmeisesti kertonut omistaan?


      • Anonyymi

        Minä siis haluaisin keskustella siitä, miten voisi saada seksuaalisen vetovoiman katoamaan, kun ei voi toteuttaa sitä. Onko kenellekään ideoita siihen? Olen ensimmäisen kerran tällaisessa tilanteessa. Koen muutenkin tosi hankalaksi säädellä seksuaalisia tunteita, koska ne ovat jotenkin aina enemmän toisen aiheuttamia, kun taas ihastuksen tunteet tulevat omasta päästä ja niihin voi siksi helpommin vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Entä jos vain sallit itsellesi nuo seksuaaliset tuntemukset, luotat että ne jossain vaiheessa hieman vaimenevat ja tietoisesti hakeutuisit muuhun seuraan kuin ihastuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos vain sallit itsellesi nuo seksuaaliset tuntemukset, luotat että ne jossain vaiheessa hieman vaimenevat ja tietoisesti hakeutuisit muuhun seuraan kuin ihastuksen?

        Voin sallia mutta en haluaisi, että hän huomaa mitä ajattelen. Muutenkin häiritsee haluta seksiä turhaan. On välillä todella vaikea olla ajattelematta seksiä kun olen hänen seurassaan, mutta jos en ole, niin silloin kyllä ne tuntemukset ovat poissa. Käytännön syistä en kuitenkaan voi välttää hänen seuraansa kokonaan, enkä haluakaan käyttäytyä jotenkin oudosti ilman syytä. En ole onneksi sentään ihastunut, koska tosiaan osaan estää sen tapahtumasta. Varmaan vielä ihastuisinkin ellen olisi koko ajan varuillani sen suhteen, niin että ymmärrän kyllä teitä ihastuneitakin.


      • Anonyymi

        Samantapaista oli itselläki tuossa jokin aika sitten ilmassa, siis voimakasta seksuaalista vetovoimaa ja ehkä ihastustakin erääseen naiseen, joka tosiaan varattu ja miehen kanssa asustelee. Kerran ihan pelkäsin että suutelen häntä vahingossa. :P No olen mennyt eteenpäin ja tiedän, että tulee muitakin. Kivanoloisia naisia tulee kaupungilla usein vastaan, mutta niin kuin joku täällä jossain toisessa ketjussa totesi, lähestyminen on todella vaikeaa julkisissa tiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantapaista oli itselläki tuossa jokin aika sitten ilmassa, siis voimakasta seksuaalista vetovoimaa ja ehkä ihastustakin erääseen naiseen, joka tosiaan varattu ja miehen kanssa asustelee. Kerran ihan pelkäsin että suutelen häntä vahingossa. :P No olen mennyt eteenpäin ja tiedän, että tulee muitakin. Kivanoloisia naisia tulee kaupungilla usein vastaan, mutta niin kuin joku täällä jossain toisessa ketjussa totesi, lähestyminen on todella vaikeaa julkisissa tiloissa.

        Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantapaista oli itselläki tuossa jokin aika sitten ilmassa, siis voimakasta seksuaalista vetovoimaa ja ehkä ihastustakin erääseen naiseen, joka tosiaan varattu ja miehen kanssa asustelee. Kerran ihan pelkäsin että suutelen häntä vahingossa. :P No olen mennyt eteenpäin ja tiedän, että tulee muitakin. Kivanoloisia naisia tulee kaupungilla usein vastaan, mutta niin kuin joku täällä jossain toisessa ketjussa totesi, lähestyminen on todella vaikeaa julkisissa tiloissa.

        Minä taas en koe lähestymistä julkisissa tiloissa sinänsä mitenkään vaikeaksi, jos vain toinen on sinkku, että voi lähestyä. Voin helposti lähestyä missä tahansa ja olen tehnytkin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantapaista oli itselläki tuossa jokin aika sitten ilmassa, siis voimakasta seksuaalista vetovoimaa ja ehkä ihastustakin erääseen naiseen, joka tosiaan varattu ja miehen kanssa asustelee. Kerran ihan pelkäsin että suutelen häntä vahingossa. :P No olen mennyt eteenpäin ja tiedän, että tulee muitakin. Kivanoloisia naisia tulee kaupungilla usein vastaan, mutta niin kuin joku täällä jossain toisessa ketjussa totesi, lähestyminen on todella vaikeaa julkisissa tiloissa.

        Samanlainen tilanne täälläkin, pakko myöntää. Paitsi sillä erotuksella, että en ole aikonut suudella tai koskettaa mitenkään muutenkaan. En tee yleensä fyysisiä aloitteita, enkä varsinkaan tällaisessa tilanteessa. Toinenkaan ei ole tehnyt mitään ja tuskin tekee vastaisuudessakaan. Aika pirullinen tilanne sinänsä.


    • Anonyymi

      Tiedän että jakaa mielipiteet rajusti, mutta..
      Tiedätkö avioliiton taustoista? Onko rakkausliitto, järkiliitto, avoinliitto tms?

      Itse olen naimisissa, mutta juridisista syistä. Tämä ei estä tunteita tai toimintaa muualla. Toki rajaa halukkaita lähestymästä minua.. Mikä on harmittavaa.
      Liitto ei ole aina este... Se voi olla hidaste. ;)

      • Anonyymi

        Toinen voi tosiaan olla mainitsemasi kaltaisessa liitossa. Itse en kuitenkaan rohkenisi olla kovin aloitteellinen varattua kohtaan. Eri asia sitten on, jos aloite tuleekin häneltä ja selviää että on naimisissa juridisista syistä, liitto vetelee viimeisiään tms.


      • Anonyymi

        Itselleni ainakin on samantekevää onko joku avio- tai avoliitossa käytännön syistä vai rakkaudesta. En periaatteesta ala suhteeseen varatun kanssa, koska se on mielestäni väärin. Lisäksi en ymmärrä mitä iloa minulle sinkkuna olisi jonkun varatun satunnaisesta seurasta, haluan paljon enemmän parisuhteelta.


      • Anonyymi

        Kertokaa mitä ihmettä nuo juridiset syyt on? Ihan päätöntä olla naimisissa, jos kyse ei ole oikeasta parisuhteesta tunteineen.


      • Anonyymi

        Juridisia syitä voi olla kiinteistöjen omistus, firma, lapset, vakuutukset, testamentit, asumisoikeus maassa, lainat tai vaikkapa keskinäinen sopimus kuolematapauksessa..


    • Anonyymi

      Vaikee tilanne, tavallaan, mullakin.
      Pari kuukautta tapaillu erästä varsin ihanaa naista. Tapaamme muutamia kertoja viikossa, useasti useamman päivän kerrallaan. Fyysinen vetovoima vahva ja tuntuu hyvältä olla haluttu.
      Ongelmana eniten se, miten epävarmaa kaikki on. Kummatkin olemme ilmaisseet ettemme muita tapaile/viestittele/säätöile kenenkään muun kanssa ja että jonkinlaista ihastusta ilmassa. Mutta että pitääkö oikeesti toisesta vai pelkästään tilanteen aikaansaamaan tunteeseen? Miten saada mielen rauhoittumaan ja olemaan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen?

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe