kun ei olla nähty?
No onko ollut ikävä nainen
82
1351
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs luulet?
- Anonyymi
Näin pitkä aika jo, kyllä on ikävä
- Anonyymi
No ei ole, kun ei tunne tapausta.
- Anonyymi
Ei koko ajan, koska olen ollut sopeutunut siihen ajatukseen ettei me joko enää nähdä tai sinä et ole kiinnostunut minusta. Viime aikoina olen miettinyt sinua. Ajatellut sitä kuinka sinä voit, kun en ole nähnyt sinua missään.
- Anonyymi
Mites se biisi menikään. Jos ikävä tuntuu tältä, niin tunnustan, sua rakastan.
- Anonyymi
Ihana biisi nainen!
- Anonyymi
No eipä oikeastaan, muuten vaan hengaan ikävä-palstalla ja omin itselleni parhaat jutut ;)
- Anonyymi
Ketä ikävöit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ikävöit?
Erästä ihanaa ja komeaa miestä jonka kanssa näimme viimeksi kesäkuussa... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin olen kyseisen naisen nähnyt viimeksi kesäkuussa. Minkälaisissa merkeissä näit hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin olen kyseisen naisen nähnyt viimeksi kesäkuussa. Minkälaisissa merkeissä näit hänet?
Miten sen nyt sanoisi, samanlaisissa merkeissä kun ennenkin. 😏 varsin läheisissä sellaisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ihana mies ei varmaan tommosesta harakanpelättimestä piittaa.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ihana mies ei varmaan tommosesta harakanpelättimestä piittaa.....
Olet noita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet noita
Ei noitia ole olemassakaan, ihan noin muuten tähän provodialogiin liittymättä
- Anonyymi
on...sullaki näköjään...:)
- Anonyymi
Enemmän kuin haluan myöntää.
- Anonyymi
Vastahan me tänään töissä nähtiin? Ei tuosta nyt kovin montaa tuntia ole.
- Anonyymi
Ei nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähty.
Älä valehtele. Palaveerattiinkin yhdessä.
- Anonyymi
Ei se työpaikka ole mikään kutupaikka. Teidät on rahaa vastaan vuokrattu työnantajan käyttöön tietyksi tuntimääräksi. Muutenkin työkaveriin sekaantuminen on hiukan niinku eläimeen sekaantuisi.
- Anonyymi
Rakkaus ei katso paikkaa.
t. insinööri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se työpaikka ole mikään kutupaikka. Teidät on rahaa vastaan vuokrattu työnantajan käyttöön tietyksi tuntimääräksi. Muutenkin työkaveriin sekaantuminen on hiukan niinku eläimeen sekaantuisi.
No nyt on hyvin paksua tekstiä. Joku vihaan ja katkeruuteen uponnut yksilö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hauska😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hauska😁
Hauska, mutta tosi.
- Anonyymi
Kyllähän tuo miestä ikävä on.
- Anonyymi
Tulihan se sieltä!
- Anonyymi
Minä taas en enää muista milloin nähnyt kun on niin kauan jo aikaa.
- Anonyymi
Sitten puuttuu rakkautta, jollet muista. Valitan. Ei jatkoon
- Anonyymi
Ei jatkoon passaa.
- Anonyymi
Kyllä me naispuoliset ikävöitsijät tiedetään tarkka kellonaika ja pvm ja GPS. Pitää osata ikävöidä viisaasti. Kaikista ei siihen ole :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me naispuoliset ikävöitsijät tiedetään tarkka kellonaika ja pvm ja GPS. Pitää osata ikävöidä viisaasti. Kaikista ei siihen ole :(
Näin ajattelin. Olette feikkejä miehiä. Nyyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ajattelin. Olette feikkejä miehiä. Nyyh
Feikkejä miehiä? Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Ihan vähän on ollut ikävä en tee väärin siinä että tunnen ikävää sinua kohtaan. Toivon että olet onnellinen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Kaikkeen tottuu.
- Anonyymi
Turtuminen kertoo siitä että ikävä laantuu ajan kanssa.
- Anonyymi
Tietenkin on ikävä. Kaikenmoisissa kissanristiäisissä olen juossut ikävääni poistaen ja itseäni piristäen töiden lomassa, ymmärsin, että halusit olla itsekseen tilanteestasi johtuen. Lähestyn henkilökohtaisella viestillä mies, tässä parin viikon sisään, kunhan jään kesälomalle :) Hyvät yöt nyt.
- Anonyymi
Suosittelen lähestymään viestillä...
- Anonyymi
Kyllähän sä mut mies tiedät, että ei se näkemättömyys poista sitä ikävää, vaikka välissä olisi ollut välillä yhdeksänkin kuukautta.
- Anonyymi
Konnariko?
- Anonyymi
Todellakin on ollut, ei jaksaisi enää odottaa näkemistäsi (m), mutta ei tässä muutakaan voi. Toivottavasti edes sinä osaat nauttia lomastasi.
- Anonyymi
Kyllä mulla on sua ikävä koko ajan. Muistelen niitä välisiämme katseita ja sun olemustasi ja kaikkea mitä juteltiin
- Anonyymi
Sopisi hyvin mun tilanteeseen. Onko näkemisestä kuinka kauan? :)
- Anonyymi
Pari viikkoa.
- Anonyymi
No vieläkin natsaisi. :)
- Anonyymi
Missä nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin?
Ite näin työpaikalla.
- Anonyymi
Melkein pari viikkoa kyllä.
- Anonyymi
Ja vapaa aikana mikset laita suoraan 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vapaa aikana mikset laita suoraan 🙂
Ei olla vapaa-aikana nähty kylläkään.
- Anonyymi
Ei ollakaan.
- Anonyymi
Mistä juttelimme?
- Anonyymi
On. Ei tule työnteosta mitään. Vielä pitäisi monta päivää jaksaa ennen kuin sut taas näen. Etkö voisi keksiä syytä tulla moikkaan mua?
- Anonyymi
On ikävä erästä ihmistä, jota en ole kohta 3 viikkoon nähnyt, mut mun ikävä on turha, joten yritän nyt vaan poistaa sen päästäni ja siirtyä eteenpäin
- Anonyymi
Eikös se ollut ikävä nainen silloinki ku vielä näit, mihis se siitä muuttuisi. Palaute yhä sitä samaa.
- Anonyymi
Kyllä on ollut..😥ja iso..ehkä tulevaisuudessa nähdään..jos vain halutaan
- Anonyymi
Minulla on ikävä mutta se ikävä ei kohdistu vielä keneenkään tiettyyn mieheen, koska ikävän edellytys on aito, molemminpuolinen toinen toisensa hyväksyvä rakkaus, josta molemmat ovat tietoisia. Se konkretisoituu vasta, kun kaipuu täyttyy, ei sitä ennen. Se on kuitenkin tulossa ja luvattu minulle. ;) ;) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=kH0CASF2HBE- Anonyymi
Joulupukki lupasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulupukki lupasi?
En usko joulupukkiin. Uskon ja luotan johonkin suurempaan. :)
- Anonyymi
Mitäs luulet?
- Anonyymi
Oli ikävä kun tämä viestiketju aloitettiin. 😞 On suunnaton ikävä nyt. ♥️ Ikävääni purin tänne jo toisaalle.
En ole mitään tähän verrattavaa koskaan kokenut. En vaikka taustastani ja elämänkokemuksestani niin voisi kuvitella. Ehkä juuri siksi osaan tunnetta ja Häntä arvostaakin! Tämä jo jotain ihan erilaista kuin koskaan aiemmin, taitaa olla elämää suurempi rakkaus ♥️ (voin puhua vain omalta puoleltani). Ei auta kuin tulla tunteen kanssa toimeen. 😞- Anonyymi
Eli olet ketjun aloittaja nainen vai mies?
- Anonyymi
Ja ikäväsi kohde ei tiedä tunteistasi mitään...?
- Anonyymi
Kuka on nostanut vanhan ketjuni. Ap on mies ja kyseli silloin M-naiselta tuota. Näimme kesän aikana 2019 työn merkeissä.
- Anonyymi
Näettekö vieläkin?
- Anonyymi
Millaisessa työssä näitte?
on ollu ikävä, päivittäin mielessä hän, mies!!
<3- Anonyymi
On ollut oliko se sinun tarkoitus saada minut ikävöimään
- Anonyymi
Hukkunut työpinon alle 😁😔😁
- Anonyymi
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut syvällä sielussain.
Vähän lainattua mutta niin totta. n->m - Anonyymi
13.8.2019? Oltiin nähty jo, mutta ei ollut ikävä vielä silloin.
- Anonyymi
Ikävöin sinua niin paljon mies ! Ei olla töissä nähty pitkiin aikoihin koska sinä et ilmeisesti halua.
- Anonyymi
Enemmän kuin ketään muuta 😔💔✨
- Anonyymi
Ikäväkin alkaa ajan mittaan unohtumaan.
- Anonyymi
Mitä se auttaa vaikka olisi ikävä tai edes sen tunnustaisi, koska se ei tavoita oikeaa...
- Anonyymi
👩🏽 melkein nähtiin hopea nopea
- Anonyymi
Entä onko minua kaivattu kun en pariin päivään ole täällä viisastellut poissulkevasti kirjoitellen ja lupsakasti vitsaillen
- Anonyymi
Kyllä on kaivattu. Tämmösiä vanhoja viestiketjuja on hyvä nähdä ja lueskella. Enpä ole tätä ketjua ennen nähnyt... oon ihan silmät pyöreenä tätä silmäillyt 👀
- Anonyymi
Olen joo hyvin ikävä, kaikille ympärilläni.
- Anonyymi
ON! Niin ihana nähdä sinua taas :)
- Anonyymi
🥰....
- Anonyymi
No on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820