No onko ollut ikävä nainen

kun ei olla nähty?
821444
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 82

Vanhimmat

Mitäs luulet?

Äänestä

Näin pitkä aika jo, kyllä on ikävä

Äänestä

No ei ole, kun ei tunne tapausta.

Äänestä

Ei koko ajan, koska olen ollut sopeutunut siihen ajatukseen ettei me joko enää nähdä tai sinä et ole kiinnostunut minusta. Viime aikoina olen miettinyt sinua. Ajatellut sitä kuinka sinä voit, kun en ole nähnyt sinua missään.

Äänestä

Mites se biisi menikään. Jos ikävä tuntuu tältä, niin tunnustan, sua rakastan.

Äänestä
  • Ihana biisi nainen!

Äänestä

No eipä oikeastaan, muuten vaan hengaan ikävä-palstalla ja omin itselleni parhaat jutut ;)

Äänestä
  • Ketä ikävöit?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä ikävöit?

Erästä ihanaa ja komeaa miestä jonka kanssa näimme viimeksi kesäkuussa... :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Itsekin olen kyseisen naisen nähnyt viimeksi kesäkuussa. Minkälaisissa merkeissä näit hänet?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Itsekin olen kyseisen naisen nähnyt viimeksi kesäkuussa. Minkälaisissa merkeissä näit hänet?

Miten sen nyt sanoisi, samanlaisissa merkeissä kun ennenkin. 😏 varsin läheisissä sellaisissa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se ihana mies ei varmaan tommosesta harakanpelättimestä piittaa.....

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se ihana mies ei varmaan tommosesta harakanpelättimestä piittaa.....

Olet noita

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet noita

Ei noitia ole olemassakaan, ihan noin muuten tähän provodialogiin liittymättä

Äänestä

on...sullaki näköjään...:)

Äänestä
  • Enemmän kuin haluan myöntää.

Äänestä

Vastahan me tänään töissä nähtiin? Ei tuosta nyt kovin montaa tuntia ole.

Äänestä
  • Ei nähty.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei nähty.

Älä valehtele. Palaveerattiinkin yhdessä.

Äänestä

• Ei se työpaikka ole mikään kutupaikka. Teidät on rahaa vastaan vuokrattu työnantajan käyttöön tietyksi tuntimääräksi. Muutenkin työkaveriin sekaantuminen on hiukan niinku eläimeen sekaantuisi.

Äänestä

• Rakkaus ei katso paikkaa.

t. insinööri

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se työpaikka ole mikään kutupaikka. Teidät on rahaa vastaan vuokrattu työnantajan käyttöön tietyksi tuntimääräksi. Muutenkin työkaveriin sekaantuminen on hiukan niinku eläimeen sekaantuisi.

No nyt on hyvin paksua tekstiä. Joku vihaan ja katkeruuteen uponnut yksilö?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se työpaikka ole mikään kutupaikka. Teidät on rahaa vastaan vuokrattu työnantajan käyttöön tietyksi tuntimääräksi. Muutenkin työkaveriin sekaantuminen on hiukan niinku eläimeen sekaantuisi.

Tää oli hauska😁

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tää oli hauska😁

Hauska, mutta tosi.

Äänestä

Kyllähän tuo miestä ikävä on.

Äänestä
  • Tulihan se sieltä!

Äänestä

Minä taas en enää muista milloin nähnyt kun on niin kauan jo aikaa.

Äänestä
  • Sitten puuttuu rakkautta, jollet muista. Valitan. Ei jatkoon

Äänestä

• Ei jatkoon passaa.

Äänestä

• Kyllä me naispuoliset ikävöitsijät tiedetään tarkka kellonaika ja pvm ja GPS. Pitää osata ikävöidä viisaasti. Kaikista ei siihen ole :(

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me naispuoliset ikävöitsijät tiedetään tarkka kellonaika ja pvm ja GPS. Pitää osata ikävöidä viisaasti. Kaikista ei siihen ole :(

Näin ajattelin. Olette feikkejä miehiä. Nyyh

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Näin ajattelin. Olette feikkejä miehiä. Nyyh

Feikkejä miehiä? Hyvää yötä.

Äänestä

• Hyvää yötä

Äänestä

Ihan vähän on ollut ikävä en tee väärin siinä että tunnen ikävää sinua kohtaan. Toivon että olet onnellinen hänen kanssaan.

Äänestä

Kaikkeen tottuu.

Äänestä
  • Turtuminen kertoo siitä että ikävä laantuu ajan kanssa.

Äänestä

Tietenkin on ikävä. Kaikenmoisissa kissanristiäisissä olen juossut ikävääni poistaen ja itseäni piristäen töiden lomassa, ymmärsin, että halusit olla itsekseen tilanteestasi johtuen. Lähestyn henkilökohtaisella viestillä mies, tässä parin viikon sisään, kunhan jään kesälomalle :) Hyvät yöt nyt.

Äänestä
  • Suosittelen lähestymään viestillä...

Äänestä

Kyllähän sä mut mies tiedät, että ei se näkemättömyys poista sitä ikävää, vaikka välissä olisi ollut välillä yhdeksänkin kuukautta.

Äänestä

Konnariko?

Äänestä

Todellakin on ollut, ei jaksaisi enää odottaa näkemistäsi (m), mutta ei tässä muutakaan voi. Toivottavasti edes sinä osaat nauttia lomastasi.

Äänestä

Kyllä mulla on sua ikävä koko ajan. Muistelen niitä välisiämme katseita ja sun olemustasi ja kaikkea mitä juteltiin

Äänestä
  • Sopisi hyvin mun tilanteeseen. Onko näkemisestä kuinka kauan? :)

Äänestä

• Pari viikkoa.

Äänestä

• No vieläkin natsaisi. :)

Äänestä

• Missä nähtiin?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Missä nähtiin?

Ite näin työpaikalla.

Äänestä

• Melkein pari viikkoa kyllä.

Äänestä

• Ja vapaa aikana mikset laita suoraan 🙂

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vapaa aikana mikset laita suoraan 🙂

Ei olla vapaa-aikana nähty kylläkään.

Äänestä

• Ei ollakaan.

Äänestä

• Mistä juttelimme?

Äänestä

On. Ei tule työnteosta mitään. Vielä pitäisi monta päivää jaksaa ennen kuin sut taas näen. Etkö voisi keksiä syytä tulla moikkaan mua?

Äänestä

On ikävä erästä ihmistä, jota en ole kohta 3 viikkoon nähnyt, mut mun ikävä on turha, joten yritän nyt vaan poistaa sen päästäni ja siirtyä eteenpäin

Äänestä

Eikös se ollut ikävä nainen silloinki ku vielä näit, mihis se siitä muuttuisi. Palaute yhä sitä samaa.

Äänestä

Kyllä on ollut..😥ja iso..ehkä tulevaisuudessa nähdään..jos vain halutaan

Äänestä

Minulla on ikävä mutta se ikävä ei kohdistu vielä keneenkään tiettyyn mieheen, koska ikävän edellytys on aito, molemminpuolinen toinen toisensa hyväksyvä rakkaus, josta molemmat ovat tietoisia. Se konkretisoituu vasta, kun kaipuu täyttyy, ei sitä ennen. Se on kuitenkin tulossa ja luvattu minulle. ;) ;) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=kH0CASF2HBE

Äänestä
  • Joulupukki lupasi?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joulupukki lupasi?

En usko joulupukkiin. Uskon ja luotan johonkin suurempaan. :)

Äänestä

Mitäs luulet?

Äänestä

Oli ikävä kun tämä viestiketju aloitettiin. 😞 On suunnaton ikävä nyt. ♥️ Ikävääni purin tänne jo toisaalle.

En ole mitään tähän verrattavaa koskaan kokenut. En vaikka taustastani ja elämänkokemuksestani niin voisi kuvitella. Ehkä juuri siksi osaan tunnetta ja Häntä arvostaakin! Tämä jo jotain ihan erilaista kuin koskaan aiemmin, taitaa olla elämää suurempi rakkaus ♥️ (voin puhua vain omalta puoleltani). Ei auta kuin tulla tunteen kanssa toimeen. 😞

Äänestä
  • Eli olet ketjun aloittaja nainen vai mies?

Äänestä

• Ja ikäväsi kohde ei tiedä tunteistasi mitään...?

Äänestä

Kuka on nostanut vanhan ketjuni. Ap on mies ja kyseli silloin M-naiselta tuota. Näimme kesän aikana 2019 työn merkeissä.

Äänestä
  • Näettekö vieläkin?

Äänestä

• Millaisessa työssä näitte?

Äänestä

on ollu ikävä, päivittäin mielessä hän, mies!!
<3

Äänestä

On ollut oliko se sinun tarkoitus saada minut ikävöimään

Äänestä

Hukkunut työpinon alle 😁😔😁

Äänestä

Kaipuuta polttavaa olen tuntenut syvällä sielussain.
Vähän lainattua mutta niin totta. n->m

Äänestä

13.8.2019? Oltiin nähty jo, mutta ei ollut ikävä vielä silloin.

Äänestä

Ikävöin sinua niin paljon mies ! Ei olla töissä nähty pitkiin aikoihin koska sinä et ilmeisesti halua.

Äänestä

Enemmän kuin ketään muuta 😔💔✨

Äänestä

Ikäväkin alkaa ajan mittaan unohtumaan.

Äänestä

Mitä se auttaa vaikka olisi ikävä tai edes sen tunnustaisi, koska se ei tavoita oikeaa...

Äänestä

👩🏽 melkein nähtiin hopea nopea

Äänestä

Entä onko minua kaivattu kun en pariin päivään ole täällä viisastellut poissulkevasti kirjoitellen ja lupsakasti vitsaillen

Äänestä
  • Kyllä on kaivattu. Tämmösiä vanhoja viestiketjuja on hyvä nähdä ja lueskella. Enpä ole tätä ketjua ennen nähnyt... oon ihan silmät pyöreenä tätä silmäillyt 👀

Äänestä

Olen joo hyvin ikävä, kaikille ympärilläni.

Äänestä

ON! Niin ihana nähdä sinua taas :)

Äänestä
  • 🥰....

Äänestä

No on!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

kun ei olla nähty?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu