Eli siis mitä teen jos olen ihastunut vuotta vanhempaan tyttöön. Itse olen 8lk ja hän 9lk. En siis edes tiedä hänen nimeään. Hän on kaunis mustatukkainen ja hän vaikuttaa mukavalta sen perusteella mitä olen kuunnellut. En siis tiedä hänestä melkein mitään, enkä tiedä tietääkö hän minua.
Miten voisin tutustua häneen. En vain voi mennä koulun käytävällä juttelemaan hänelle, koska hän on aina porukassa. Enkä myöskään halua kavereiltani kommentteja että mitä vittua sä juttelet jonku randomin kanssa.
Eli miten voin tutustua häneen herättämättä turhaa huomiota. Onko jotain sanatonta viestintätapaa?
Pliis auttakaa hän on maailman paras henkilö jonka olen nähnyt.
Ihastunut vuotta vanhempaan.
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitteko vastata
- Anonyymi
Mun yläasteesta on jo ainakin miljoona vuotta mutta meillä oli tapana aina kirjotella lappuja ihastuksen kohteelle ja sitten joku frendi vei sen perille. Oli ainakin silloin hyvä systeemi.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Nyt vasta katselin juttuja ja huomasin että oot kysynyt mun yläaste-ajasta että milloin. Ei siitä nyt toki miljoonaa vuotta oo. Olin yläasteella 1983-1984. Onhan tietty ajat ja tavat muuttunut mutta miksei toimisi edelleen samantyyliset systeemit joissain asioissa.
- Anonyymi
Siis 1983-1986, oli äsken virhe.
- Anonyymi
Lisää pliis
- Anonyymi
Yritä ottaa häneen yhteyttä jonkin somen avulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778