Ihastunut vuotta vanhempaan.

Eli siis mitä teen jos olen ihastunut vuotta vanhempaan tyttöön. Itse olen 8lk ja hän 9lk. En siis edes tiedä hänen nimeään. Hän on kaunis mustatukkainen ja hän vaikuttaa mukavalta sen perusteella mitä olen kuunnellut. En siis tiedä hänestä melkein mitään, enkä tiedä tietääkö hän minua.
Miten voisin tutustua häneen. En vain voi mennä koulun käytävällä juttelemaan hänelle, koska hän on aina porukassa. Enkä myöskään halua kavereiltani kommentteja että mitä vittua sä juttelet jonku randomin kanssa.
Eli miten voin tutustua häneen herättämättä turhaa huomiota. Onko jotain sanatonta viestintätapaa?

Pliis auttakaa hän on maailman paras henkilö jonka olen nähnyt.
Ilmoita

7 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Voisitteko vastata
Ilmoita
Mun yläasteesta on jo ainakin miljoona vuotta mutta meillä oli tapana aina kirjotella lappuja ihastuksen kohteelle ja sitten joku frendi vei sen perille. Oli ainakin silloin hyvä systeemi.
1 VASTAUS:
Milloin?
+Lisää kommentti
Nyt vasta katselin juttuja ja huomasin että oot kysynyt mun yläaste-ajasta että milloin. Ei siitä nyt toki miljoonaa vuotta oo. Olin yläasteella 1983-1984. Onhan tietty ajat ja tavat muuttunut mutta miksei toimisi edelleen samantyyliset systeemit joissain asioissa.
Ilmoita
Siis 1983-1986, oli äsken virhe.
Ilmoita
Lisää pliis
Ilmoita
Yritä ottaa häneen yhteyttä jonkin somen avulla.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ihastunut vuotta vanhempaan.

Eli siis mitä teen jos olen ihastunut vuotta vanhempaan tyttöön. Itse olen 8lk ja hän 9lk. En siis edes tiedä hänen nimeään. Hän on kaunis mustatukkainen ja hän vaikuttaa mukavalta sen perusteella mitä olen kuunnellut. En siis tiedä hänestä melkein mitään, enkä tiedä tietääkö hän minua.
Miten voisin tutustua häneen. En vain voi mennä koulun käytävällä juttelemaan hänelle, koska hän on aina porukassa. Enkä myöskään halua kavereiltani kommentteja että mitä vittua sä juttelet jonku randomin kanssa.
Eli miten voin tutustua häneen herättämättä turhaa huomiota. Onko jotain sanatonta viestintätapaa?

Pliis auttakaa hän on maailman paras henkilö jonka olen nähnyt.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta