Mitä tarkoittaa aurori? Olen nyt päässyt Potter-kirjoissa neljännen kirjan puolivälliin, mutta minulle ei kuitenkaan ole ainakaan vielä selvinnyt, että mitä aurori tarkoittaa.
Mitä tarkoittaa aurori?
8
2921
Vastaukset
- wandaree
Aurori on "pimeyden velhojen metsästäjä"..Vai voisiko sen noin sanoa..He hankkivat puolelleen hyviä velhoja,joiden avulla kukistaa voldemort jne..
Osaako joku selittää paremmin,mie en taida osatakaan selitää..?- Black´s widow
Aurorit on tavallaan velhomaailman "poliiseja" ja lainvartijoita.
Heidän päämajansa sijaitsee taikaministeriössä.
Kyllä nekin pimeyden velhoja metsästelee muiden väärintekijöisen ohella, mutta muistakaa, ettei kaikki aurorit kuulu Feeniksin Kiltaan. Ja senhän päällimmäisenä päämääränä onkin juuri kukistaa Voldemort.
No nuo edelliset hyvin selittivät mitä aurorit ovat, mutta lisäänpä vielä, että aurori tulee latinan sanasta aurora, joka meinaa auringonnousua. Eli aika sopiva nimi se on auroreille.
Tosin kyllä se minusta tulee esiin siellä kirjassa selvästi, mitä ne ovat.- Cooks
...kuolonsyöjien metsästäjiä. He ovat Voldemortia vastaan, ja heivaavat Voldemortin porukkaa Azkabaniin. He ovat myös eräänliasia sotilaita, ja muodostavat niinsanotun armeijan. he myös vakoilevat ja tekevät kaikkea salapoliisityylistä.
- 1vaa
on taas luettu kirjat kunnolla!! no, ei oo mun ongelma.. mut te selititte hyvin ...
- aqressiivinen
Tai olis kyllä pitäny selvitä jo..
- mambo.mamma
Aurorihan on pimeyden velhojen metsästäjä
- Anonyymi
Aurorit mätsästää pineuden velhoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897