Ei ole vieläkään saatu toimivaksi.
Kauankohan mokoman korjaus kestää?
reCAPTCHA ontuu
27
1011
Vastaukset
- Anonyymi
Toimii se ainakin niin, ettei nykyisin edes kirjautuneena pysty ilmoittamaan asiattomia samasta ketjusta yhtä enempää, kun jo tunkee caPskaa. Aiemmin sentään saattoi ehtiä ilmoittamaan kymmeniäkin törkyjä ennenkuin kiusa-caPska heräsi..
Terve täältä tiimistä! Uudistamme ja päivitämme reCAPTHCAA parhaillaan, jolloin se toimii entistä paremmin :)
- Anonyymi
Havaittu. Toimii yhtä sitkasti kuin ennenkin, mutta nyt on sivun alalaitaan tullut häiriöikkuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Havaittu. Toimii yhtä sitkasti kuin ennenkin, mutta nyt on sivun alalaitaan tullut häiriöikkuna.
Juuri samaa tulin valittamaan!! TODELLA HÄIRITSEVÄ, eikä sitä saa pois mitenkään!
- Anonyymi
Poistui onneksi! Hyvä!
- Anonyymi
Teillä tuo "tänään" on hyvin venyvä käsite. Nyt jo puoli kuukautta.
Tuo reCAPTHCA on käytössä monilla sivuilla, mutta tämä Suomi24 on ainoa, missä se ei toimi!
Siis, tänäänkin toimimatonta. Ihan joka päivä!
- Anonyymi
Eipä ole enää koko captchaa tuossa kun tekee uutta ketjua.
Vielä kun saisi sen tästä kommentoinnista pois. - Anonyymi
Kymmenen uusintalatausta eikä ilmestynyt. Piti kirjautua.
Ei vaan toimi! - Anonyymi
Kun ottaa huomioon, kuin kauan suoli24:n betaversio on ollut käytössä, niin recaptcha tulee toimimaan aikaisintaan 2040-luvulla.
- Anonyymi
Päivä alkoi taas tutunomaisella reCAPTCHAn toimimattomuudella.
Mikä siinä on, että missään muualla en ole tuon toimimattomuuteen törmännyt. Ainoastaan täällä. - Anonyymi
Uusi päivä, ei mitään uutta.
- Anonyymi
Ei toimi vielä;)
- Anonyymi
Hitaita ovat ylläpidon kiireet.
Ei vaan toimi!
Mutta tällainen ilkkumatiedote:
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. - Anonyymi
Taas toimimattomuusilmoitus
- Anonyymi
Heti aamun ensimmäinen vastaus ja kapi ei toiminut. Ei vaan ilmaannu.
- Anonyymi
Niin alkoi tämäkin päivä. Lataa uudestaan...
- Anonyymi
Kymmenen uusintalatausta eikä vaan reCAPTCHA suvaitse esittäytyä.
Oli pakko kirjautua. Mutta kun se kirjautuneena oleminen ai kauaa kestä. Kone heittää ulos. Joskus jopa alle minuutin. - Anonyymi
Ei viesti lähtenyt tänäkään aamuna. Useiden yritysten jälkeen oli pakko kirjautua. Mutta jos sitä käyttää, täytyy tuota tehdä useita kertoja päivän mittaan. Eli jos reCAPTCHA ei toimi, ei toimi kirjautuminenkaan.
- Anonyymi
Ei toi ei. Jos haluaa kirjoittaa, on pakko kirjautua.
Moikka! Kyllä palveluun pitäisi voida kirjoittaa myös kirjautumatta, joten onpa harmi, että reCAPTCHA temppuilee. Ottaisitko yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moikka! Kyllä palveluun pitäisi voida kirjoittaa myös kirjautumatta, joten onpa harmi, että reCAPTCHA temppuilee. Ottaisitko yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella
Siis tuo reCAPTCHA ei tule näytölle. Ei tullut tänäkään aamuna.
- Anonyymi
Eikö tuota tosiankaan saada kuntoon. Uuden viestin kirjoittamiseen ei reCAPTCHA aukea. On kirjautumispakko.
- Anonyymi
Niin tänäänkin. Mutta ei kirjautuminenkaan autuasta ole. Kestää muutamista sekunneista alle tuntiin.
Miksi kirjautuminen ei voi olla kirjautumispäivän tai uloskirjaukseen. Vuorokauden vaihtuessa kaikki kirjaukset uloskirjautuvat. Moi! Emme ole saaneet reCAPTCHAsta laajasti palautetta. Tämän lisäksi omissa testeissämme reCAPTCHA toimii normaalisti.
Koska ongelma ei ole yleinen, tarvitsemme lisätietoja juuri niiltä käyttäjiltä, joilla on reCAPTCHAn kanssa ongelmia. Ottaisitko siis ystävällisesti yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moi! Emme ole saaneet reCAPTCHAsta laajasti palautetta. Tämän lisäksi omissa testeissämme reCAPTCHA toimii normaalisti.
Koska ongelma ei ole yleinen, tarvitsemme lisätietoja juuri niiltä käyttäjiltä, joilla on reCAPTCHAn kanssa ongelmia. Ottaisitko siis ystävällisesti yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeellaNo voi hemmetin aivottomat laiskimukset. Tästäkin on valitettu niin kauan kuin systeemi on ollut. Ja nyt te fariseukset levittelette käsiänne ja huudatte suureen ääneen, ettei teillä ole tällaisesta tietoa. Ettekö ole keränneet omaan kansioonsa näitä virheilmoituksia? Nyt voisitte lukea ne sieltä. Älytöntä monivuotisesta virheestä pyytää selvitystä. Kyllä se virhe on edelleen ihan sama kuin vuosia sitten. Ihan turha yrittää tästäkin siirtää virhettä muualle ja tehdä käyttäjistä syntipukkeja.
- Anonyymi
"Yhteyden muodostaminen reCAPTCHA‑palveluun epäonnistui.
Tarkista internetyhteytesi ja päivitä sivu, niin saat reCAPTCHA‑haasteen."
Haaste tuntuu todellakin olevan ylläpidolle. Ei vaan saada toimimaan. Mahtaako mitenkään edes seurata tuon toimintaa.
Käyttäjän on vaan muistettava kopioida kirjoitus, muuten sen menettää. Tai sitten on kirjauduttava ja täpätä anonyymille. Aika järjetöntä. - Anonyymi
Kaspersky virustorjunta ohjelma lautaus esto , oma tiedot .f secure teettää liikaa itseään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683