reCAPTCHA ontuu

Anonyymi

Ei ole vieläkään saatu toimivaksi.
Kauankohan mokoman korjaus kestää?

27

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimii se ainakin niin, ettei nykyisin edes kirjautuneena pysty ilmoittamaan asiattomia samasta ketjusta yhtä enempää, kun jo tunkee caPskaa. Aiemmin sentään saattoi ehtiä ilmoittamaan kymmeniäkin törkyjä ennenkuin kiusa-caPska heräsi..

    • Terve täältä tiimistä! Uudistamme ja päivitämme reCAPTHCAA parhaillaan, jolloin se toimii entistä paremmin :)

      • Anonyymi

        Havaittu. Toimii yhtä sitkasti kuin ennenkin, mutta nyt on sivun alalaitaan tullut häiriöikkuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havaittu. Toimii yhtä sitkasti kuin ennenkin, mutta nyt on sivun alalaitaan tullut häiriöikkuna.

        Juuri samaa tulin valittamaan!! TODELLA HÄIRITSEVÄ, eikä sitä saa pois mitenkään!


      • Anonyymi

        Poistui onneksi! Hyvä!


      • Anonyymi

        Teillä tuo "tänään" on hyvin venyvä käsite. Nyt jo puoli kuukautta.

        Tuo reCAPTHCA on käytössä monilla sivuilla, mutta tämä Suomi24 on ainoa, missä se ei toimi!

        Siis, tänäänkin toimimatonta. Ihan joka päivä!


    • Anonyymi

      Eipä ole enää koko captchaa tuossa kun tekee uutta ketjua.
      Vielä kun saisi sen tästä kommentoinnista pois.

    • Anonyymi

      Kymmenen uusintalatausta eikä ilmestynyt. Piti kirjautua.
      Ei vaan toimi!

    • Anonyymi

      Kun ottaa huomioon, kuin kauan suoli24:n betaversio on ollut käytössä, niin recaptcha tulee toimimaan aikaisintaan 2040-luvulla.

    • Anonyymi

      Päivä alkoi taas tutunomaisella reCAPTCHAn toimimattomuudella.

      Mikä siinä on, että missään muualla en ole tuon toimimattomuuteen törmännyt. Ainoastaan täällä.

    • Anonyymi

      Uusi päivä, ei mitään uutta.

    • Anonyymi

      Ei toimi vielä;)

    • Anonyymi

      Hitaita ovat ylläpidon kiireet.

      Ei vaan toimi!

      Mutta tällainen ilkkumatiedote:
      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    • Anonyymi

      Taas toimimattomuusilmoitus

    • Anonyymi

      Heti aamun ensimmäinen vastaus ja kapi ei toiminut. Ei vaan ilmaannu.

    • Anonyymi

      Niin alkoi tämäkin päivä. Lataa uudestaan...

    • Anonyymi

      Kymmenen uusintalatausta eikä vaan reCAPTCHA suvaitse esittäytyä.

      Oli pakko kirjautua. Mutta kun se kirjautuneena oleminen ai kauaa kestä. Kone heittää ulos. Joskus jopa alle minuutin.

    • Anonyymi

      Ei viesti lähtenyt tänäkään aamuna. Useiden yritysten jälkeen oli pakko kirjautua. Mutta jos sitä käyttää, täytyy tuota tehdä useita kertoja päivän mittaan. Eli jos reCAPTCHA ei toimi, ei toimi kirjautuminenkaan.

    • Anonyymi

      Ei toi ei. Jos haluaa kirjoittaa, on pakko kirjautua.

      • Moikka! Kyllä palveluun pitäisi voida kirjoittaa myös kirjautumatta, joten onpa harmi, että reCAPTCHA temppuilee. Ottaisitko yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella


      • Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

        Moikka! Kyllä palveluun pitäisi voida kirjoittaa myös kirjautumatta, joten onpa harmi, että reCAPTCHA temppuilee. Ottaisitko yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella

        Siis tuo reCAPTCHA ei tule näytölle. Ei tullut tänäkään aamuna.


    • Anonyymi

      Eikö tuota tosiankaan saada kuntoon. Uuden viestin kirjoittamiseen ei reCAPTCHA aukea. On kirjautumispakko.

      • Anonyymi

        Niin tänäänkin. Mutta ei kirjautuminenkaan autuasta ole. Kestää muutamista sekunneista alle tuntiin.

        Miksi kirjautuminen ei voi olla kirjautumispäivän tai uloskirjaukseen. Vuorokauden vaihtuessa kaikki kirjaukset uloskirjautuvat.


      • Moi! Emme ole saaneet reCAPTCHAsta laajasti palautetta. Tämän lisäksi omissa testeissämme reCAPTCHA toimii normaalisti.

        Koska ongelma ei ole yleinen, tarvitsemme lisätietoja juuri niiltä käyttäjiltä, joilla on reCAPTCHAn kanssa ongelmia. Ottaisitko siis ystävällisesti yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella


      • Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

        Moi! Emme ole saaneet reCAPTCHAsta laajasti palautetta. Tämän lisäksi omissa testeissämme reCAPTCHA toimii normaalisti.

        Koska ongelma ei ole yleinen, tarvitsemme lisätietoja juuri niiltä käyttäjiltä, joilla on reCAPTCHAn kanssa ongelmia. Ottaisitko siis ystävällisesti yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella

        No voi hemmetin aivottomat laiskimukset. Tästäkin on valitettu niin kauan kuin systeemi on ollut. Ja nyt te fariseukset levittelette käsiänne ja huudatte suureen ääneen, ettei teillä ole tällaisesta tietoa. Ettekö ole keränneet omaan kansioonsa näitä virheilmoituksia? Nyt voisitte lukea ne sieltä. Älytöntä monivuotisesta virheestä pyytää selvitystä. Kyllä se virhe on edelleen ihan sama kuin vuosia sitten. Ihan turha yrittää tästäkin siirtää virhettä muualle ja tehdä käyttäjistä syntipukkeja.


    • Anonyymi

      "Yhteyden muodostaminen reCAPTCHA‑palveluun epäonnistui.

      Tarkista internetyhteytesi ja päivitä sivu, niin saat reCAPTCHA‑haasteen."

      Haaste tuntuu todellakin olevan ylläpidolle. Ei vaan saada toimimaan. Mahtaako mitenkään edes seurata tuon toimintaa.

      Käyttäjän on vaan muistettava kopioida kirjoitus, muuten sen menettää. Tai sitten on kirjauduttava ja täpätä anonyymille. Aika järjetöntä.

    • Anonyymi

      Kaspersky virustorjunta ohjelma lautaus esto , oma tiedot .f secure teettää liikaa itseään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe