Eli oon pelannu jo pitkään mutta nyt yhtäkkiä kun avaan pelin ha haluaisin ladata pelin niin se ei ole mahdollista. Minulla on eri talouksia eli siellä pitäisi niitä olla, jostain syystä kun vien hiiren lataa peli painikkeen lähee hiiren kuva muuttuu ja siitä ei pysty painamaan, mikä neuvoksi?
Kiitos vastaajille!
The sims 4 ongelma
2
324
Vastaukset
- Anonyymi
Teki mieli vastata kysymykseesi: Onko tämä versio varmasti oikea ellei ole jo kopio?
Simulaatiopeleistä voisin sanoa: Freelancer on aika hauska peli, ostin itse jutut tuota varten, avaruustaistelua. Ei ole mulla hajuakaan siitä mitä pitäisi tai edes kannattaisi tehdä - ellei sitten lopeta Sims 4-pelin pelaamista, mikä periaatteessa olisi kai järkevin ratkaisu. (Jos TS4 olisi hyvä peli, se ei bugaisi ja sitä voisivat kaikki halutessaan pelata ilman korjaamisia ja kaiken maailman säätämisiä.)
JOS kuitenkin jostakin syystä haluaa edelleen pelata Sims 4:ää (kuten minäkin toisinaan), niin kokeilisin 1) korjata pelin, 2) poistaa vanhentuneet modit (jos niitä on) ja 3) ladata pelin uudelleen, ellei muu auta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741