Eli oon pelannu jo pitkään mutta nyt yhtäkkiä kun avaan pelin ha haluaisin ladata pelin niin se ei ole mahdollista. Minulla on eri talouksia eli siellä pitäisi niitä olla, jostain syystä kun vien hiiren lataa peli painikkeen lähee hiiren kuva muuttuu ja siitä ei pysty painamaan, mikä neuvoksi?
Kiitos vastaajille!
The sims 4 ongelma
2
348
Vastaukset
- Anonyymi
Teki mieli vastata kysymykseesi: Onko tämä versio varmasti oikea ellei ole jo kopio?
Simulaatiopeleistä voisin sanoa: Freelancer on aika hauska peli, ostin itse jutut tuota varten, avaruustaistelua. Ei ole mulla hajuakaan siitä mitä pitäisi tai edes kannattaisi tehdä - ellei sitten lopeta Sims 4-pelin pelaamista, mikä periaatteessa olisi kai järkevin ratkaisu. (Jos TS4 olisi hyvä peli, se ei bugaisi ja sitä voisivat kaikki halutessaan pelata ilman korjaamisia ja kaiken maailman säätämisiä.)
JOS kuitenkin jostakin syystä haluaa edelleen pelata Sims 4:ää (kuten minäkin toisinaan), niin kokeilisin 1) korjata pelin, 2) poistaa vanhentuneet modit (jos niitä on) ja 3) ladata pelin uudelleen, ellei muu auta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133