Autolehtien testit ovat huuhaata

Anonyymi

Oikeat testit tehdään kun auto on ostettu kaupasta ja niissä Toyota on aina paras, muilla ei ole mitään mahdollisuuksia ja sen todistaa Toyotan hyvä arvo käytettynä.

28

<50

Vastaukset

  • Hihii, kun oikeissa testeissä ja vertailuissa ei pärjää niin kielletään ne. Näin ei kehity kun kieltää faktat.
    Vähän sama kun painaa sormet koriin ja huutaa ettei kuule kun äiti kertoo jotain mitä ei halua kuulla.

  • Vain Suomessa jokin Toyota nostetaan esile kun muualla euroopassa ei paljon kyllä hetkauta ja jopa myydään alennuksilla?

    • Espanjassa uusi Corolla Hybrid, alennus 4850 - 5550 euroa mallista riippuen. Lähde: Coches lehti


    • Lähde on HTT eli hevois"miesten" tietotoimisto.


  • Vain Vw autoja on myynnissä nopealla toimituksella ja keskoskaaralla yyteet alkamassa. Toyotaa joutuu odottamaan kun ostajia on jonossa pilvin pimein. Kuka nyt haluaisi vikaisen vikavagenin huijausmodella? En minäkään!

    • Kyllä niitä löytyy muiltakin. Olet epätoivoinen kunnianpuolustaja Tero.


    • Autotallissa löytyy heti ajoon mm. Yarista ja Corollaa ym. 46 kpl.


    • jaa multa löytyy heti ajoon tallissa s-sarjan mersu ja coupe audi. viikonloppuisin ajan jälkimmäisellä. mutta jos sulle toyotat on noi hyvin kelvannut, mikäs siinä


  • Kuinka halutuimman ja suosituimmqn merkin kunnia vaatii jotain puolustamista? Kerro!

    • Jatkuva faktojen kieltäminen kertoo kaiken.
      Toyota Corollan melu on kovin aikoihin mittatuista ja ruostuminen on nopeinta. Näitä hörhö yrittää peitellä ja spämmäillä muiden palstoilla menneen ajan juttuja.


    • Ei Toyota ole halutuin, se ostetaan kun kävyt ei muuhun riitä ja todellinen tietämys autoista on nolla.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Jatkuva faktojen kieltäminen kertoo kaiken.
      Toyota Corollan melu on kovin aikoihin mittatuista ja ruostuminen on nopeinta. Näitä hörhö yrittää peitellä ja spämmäillä muiden palstoilla menneen ajan juttuja.

      Kyllä corollasta halvempia autoja löytyy melkein joka merkiltä, mutta ostajia vaan ei löydy. Kova paikka pölhöpetterille. Huijaus on vienyt uskottavuuden ja vikamaailma ei kiinnosta.


  • Tojon ostajakunnasta saa hyvän kuvan kun vähän funtsii Trafin tilastoja. 10 vuotta vanhalla Corollalla/Auriksella on ajettu mediaanina 130.000km ja samanikäisellä Octavialla 228.000km.
    Kertoo aika selkeästi millaiset ihmiset valitsevat Toyotan. Sellaiset jotka ajavat vähän ja joille menee mikä tahansa menopeli. Paljon ajavat osaavat arvostaa hyvää ajettavuutta ja alhaisia käyttökustannuksia. Siksi he eivät osta tojoa vaan kunnon saksalaisen auton.

    • Älä valehtele.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Älä valehtele.

      Trafi ei valehtele. Teron kasetti ei vaan kestä totuutta.


  • Saksalaisen skootan? Ei onnistu huijaus nytkään . Itäkinneri mikä itäkinneri.

  • Minä Toyotaa pilkkava trolli aloitin tämän viestiketjun. Tarkoitukseni on pilkata aloituksellani toyotaa.

    • Volkkaria ja Skodaa pilkkaavia trolleja on suolipalsta pullollaan..


    • Anonyymi kirjoitti:

      Volkkaria ja Skodaa pilkkaavia trolleja on suolipalsta pullollaan..

      Paitsi kun sen totuuden kertominen ei ole pilkkaamista - se on valistamista. Vai mitä sanoo tähän hönöboy, klonkswagenin epätoivoinen myyntineuvottelija.


    • Ja se ei ole mikää vale että Totyota o patas ain ja kaikkialla.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ja se ei ole mikää vale että Totyota o patas ain ja kaikkialla.

      Keulamerkki joka saakelin jonossa. Typerimmät Terot kyllä kuvittelevat, että C-HR on urheiluauto.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Keulamerkki joka saakelin jonossa. Typerimmät Terot kyllä kuvittelevat, että C-HR on urheiluauto.

      Juu, varsinainen urheiluauto, hihii mikä tuhnu ja rumilus.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Juu, varsinainen urheiluauto, hihii mikä tuhnu ja rumilus.

      "kiihtyvyys" 0-100 km/h lähes 13 s ja 60-120 km/h noin 400 m


  • Minä Toyotaa pilkkava trolli aloitin tämän viestiketjun.

    • Älykäs kommentointisi jatkuu vai mitä PenttiHolisti?


  • Hei PenaHolisti, Toyota ruostuu, meluaa ja on epämukava, mitä siihen sanot?

    • Kaikkea sinä keksit. Pena-holisti. Täällä eio ole ketään Pena-holistia.

      Moottori-lehti näyttää olevan aivan erimieltä kanssasi:

      Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus, hiljaisuus.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kaikkea sinä keksit. Pena-holisti. Täällä eio ole ketään Pena-holistia.

      Moottori-lehti näyttää olevan aivan erimieltä kanssasi:

      Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus, hiljaisuus.

      Ja TM taas antaa osittain hyvinkin erilaisia näkemyksiä Moottori-lehteen nähden:

      "Suorituskyky on numeroiden valossa keskivertoa vaisumpi. Yli kymmenen sekuntia paikaltaan sataseen on arvo, johon monet pakettiautotkin nykyään yltävät. "

      "Corolla lähtee sähkömoottorinsa avustuksella lähes äänettömästi matkaan, mutta siihen autuus sitten loppuukin. Rengasmelu nousee auton suurimmaksi äänilähteeksi jo taajamanopeudella. Style-varusteluun kuuluvat renkaat eivät ole hiljaisimmasta päästä. Terävissä kiihdytyksissä myös polttomoottori pitää meteliä itsestään. Maantiellä rengasmelu nousee entisestään."


Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.