Ulkonäköön ihastutaan mutta luonteeseen rakastutaan!

Anonyymi

Mitä olette mieltä tästä???

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö se suurinpiirtein noin mene

• Anonyymi

Ulkonäköön ei rakastuta, mutta luonteeseen voi ihastua.

• Anonyymi

Se on aivan totta että ulkonäkö ei kerro luonnetta. Yksi vanha sanonta on : moni kakku päältä kaunis. Itse kun olin kouluikäinen niin muistan edelleen kuinka osa niinsanotuista hyvännäköisistä tytöistä ja pojista olivat luonteeltaan koppavia ja käyttäytyivät sillä tavalla että : mä tiedän että oon hyvännäköinen. Ei tietenkään kaikki. Eli todellakin kannattaa tutustua ihmiseen syvemmin eikä vain katsoa ulkonäköä. Rakastua ja ihastua voi toisessa vaikka aivan kaikkeen jos haluaa.

• Anonyymi

Niin se menee että kun ihmiseen rakastuu niin hänessä rakastaa lopulta ihan kaikkea, luonnetta että ulkonäköä. Mutta toki se edeltää ihastumisen. Luonteeseenki ihastutaan monesti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3212
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1291
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      176
      1218
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      839
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      835
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      825
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      817
    Aihe