Ulkovuorta laittanut omakotitaloon viikkojen ajan.
Hidas timpuri Komiaholla
14
59
Vastaukset
- Anonyymi
Olet vain kannustanut timpuria huonosti. Ties vaikka olet jäännyt jorisemaan hänen kanssaa joutavia pitkäksi toviksi. Eivät silloin työt etene.
- Anonyymi
Ei sitä kännissä saa enempää aikaseksi.
- Anonyymi
Mitä tuo muille kuuluu, miten kauan ulkovuorta vaihtaa.
- Anonyymi
Juuri näin.. huolehdi sinä aloittaja vaan siitä omasta työtahdistasi ;)
- Anonyymi
Onhan vatipäällä huolenaihe varmaankin omissa asioissa ei ole mitään korjattavaa.
- Anonyymi
Ei se nyt niin hidas ole. Normaaliin kainuulaisen kirvesmiehen tahtiinhan tuo tekee. Hitaasti.
- Anonyymi
Joo, Puutavarantielle näkyy selvästi työn saanto.
- Anonyymi
tuntitaksallahan sitä tehdään
- Anonyymi
Pennanen pidä huoli omista asioistas. Ootko muuten saanu pillakkaa? Et niin, kyllä me se tiiettiin.
- Anonyymi
Sain minä vähän kärkeä kostuttaa....
t.Pennanen - Anonyymi
ei pillakkaa vaan p i l l u a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain minä vähän kärkeä kostuttaa....
t.Pennanenjäähalleja ei lasketa
- Anonyymi
laita molemmat kädet sinne ja taputa..... ei pysty..... eikö ookki tiukka
- Anonyymi
Antaa jokaisen tehdä omaa tahtia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139