S-24:n sähkömainonta ei ole aso-asiaa!!!?

Anonyymi

Vai liittyykö se sittenkin jotenkin asumiseen, myös aso-asunnoissa?

Mummot Hasossa otapa asia esiin foorumin hallinnon kanssa, onko sopivaa tehdä näin? Mainostaa voi ihan muuallakin jossa ei aso-palstaa tuhrita turhuuksiin?!

"Muuttaja - muistitko sähköt?
Jätä sähkösopimusasiat Väreelle niin apujoukkojen ei tarvitse syödä muuttopizzoja pimeässä".

4

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäääh, Simoa kiinnostaa ensimmäistä kertaa ASO-aihe!!!?

Mainokset ovat käyttäjäkohtaisia eli palstalla eri kävijöille näytetään eri mainokset!!! Ja koska Simo ei ole kirjoittanut ASUMISOIKEUS-palstalle yhtäkään ASUMISOIKEUS-aiheista viestiä niin ei Simolle myöskään näytetä ASUMISOIKEUS-aiheista mainontaa vaan jotain ihan muuta!!!

Mulla ei näy mitään "muistitko sähköt" mainosta!

• Anonyymi

No aso-mummon sivut säästetään koska mummo on aso-sähköjensä kanssa karenssissa? Laskut ne laskut nähkäämme pitää maksaa ajoissa!

Mummolla ensimmäinen kerta kun mainitsee sanan aso! Upeaa alkaa jo sisäistää sivun aihepiiriä vaivalla mutta hyvä alku!

• Anonyymi

Munallinen mummo eli "aso-mummo se sama" on löytänyt simottajan palstalla vuosia sitten ja ei vaan luovuta siitä ja on ollut kaikki vuodet aso-asioiden ettei peräti hasojen parissa puuhailemassa totisena reviirinsä puolustajana!
        Hohhoijaa, miten tuo vanha taliaivoinen kurtturuusu jaksaa vuodesta toiseen saman aiheen kimpussa? Mutta ei ainuttakaan aso-asiaan liittyvää rakentavaa ja asiallista aloitusta tai kommenttia!?

• Anonyymi

En ole nähnyt netissä mitään mainoksia yli kymmeneen vuoteen. Terveisin adblockkaaja asosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe