Nuorena vitsa väännettävä.

Anonyymi

Aluks ihmetytti.

Kimi Räikkönen oli sitten ostanut nelivuotiaalle pojalleen mikroauton. Jotenkin ihmetytty toi pikkukundin ikä. Jotnkin kuulosti liian kakaralta moottoriajoneuvon rattiin. Vaan kun tarkemmin tuumailin, helpompihan sitä kakaran on opetella ajamaan nelipyöräisellä, kuin kakspyöräisellä polkupyörällä. Pysyy ainakin todennäköisemmin pystyssä-

http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-3&ID=396989

Jotenkin muistan, itellä ei fillarilla ajamaan opettelu ollut ihan simppeliä. Ja toisekseen autolla-ajaminen oli alkuunsa outoa. Vaikka nyt olikin tottunut kakspyöräisiin kulkuneuvoihin ja jopa traktoreilla vääntänyt. Siinä varmaan samaa, miks koskaan en ole oppinut rummuttamaan, Mulla ei oikein ole rytmitajua. Autolla ajaessa kun kans täytyy käyttää kaikkia raajoja samanaikaisesti.

Noh, mitä mieltä palstalaiset, tuleeko Räikkösen pojasta joko kilpa-autoilija, vaiko ammattirumpali?

Tällanen kalluppi on kyllä syvältä, tiedetään. Alkoi vaan jotennin kyllästyttämään tissiliiveistä, tai vanhustehoidosta tms joutavasta jauhaminen. Joskus aiaakin aloituksissa :DDD

=DW=

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veljekset oli mummon ja papan luona yökylässä...heillä tapana lukea iltarukous...Toinen veljeksistä huusi kovalla äänellä...Rakas taivaanisä tuo minulle synttärilahjaksi MIKROAUTO....mitä sinä huudat ...ei Jumalalla ole huono kuulo ...Ei niin ....mutta papalla on ...sanoi velipoika...
      Lapset ovat kyllä hyvin taitavia monenlaiseen jos kiinnostuu....olen sen huomannut ....ja muistaa kaikenlaista nippelitietoa ...

      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ainakaan kilpa-ajaja Formula kisoihin.

      Tärkeintä tuon ikäiselle nassikalle on oppia puhumaan suomea niin, että puheesta saa selvän.
      Isällään sitä taitoa ei ole.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Kimin puheen outous johtuu nuorena loukkaantumisesta.


    • Anonyymi

      Nuorena on oppivainen. Varmasti pojasta kuski tulee, mutta minkä tasoinen on monisäikeinen juttu.
      DW, opitko intissä marssimaan tahdissa, jos rytmi tuotti vaikeutta? Monilla monneilla oli vaikeutta siinä, vaikka hoettiin: tapa, tapa, tapa ittes. Vasen, oikee.

      • Anonyymi

        hehhe

        Juu opin marssimaan kyllä. Mutta kerran oli hauskistilanne. Jostain syystä mut määrättiin kulmamieheksi sulkeisissa. Komennus jäi siihen ainoaan kertaan. Kapiainen huusi polttimo punaisena tahtia ja koko komppanja marssi sitten just päinvastaista tahtia mun perässä :DDDDD

        Toi rytmitajutomuus ollut huvittava asia. Mä olen harrastanut paljon musaa, mutta ikinä en ole mitään oppinut soittamaan. Tietenkin laiskuuden ja just rytmitajuttomuuden takia se ei onnaa. Kumma juttu. Mä kuuntelen paljon rumpuja. Kuulen hiton hyvin, jos rummut sleebaa, tahi kiihdyttää. Samaten kuulen herkästi pienetkin virheet ja pienet ohilyönnit. Samaten kuuntelen eri rumpaleitten tekniikoita muutenkin paljon. Mä siis pidän rumpumusasta.

        Mä olin nuorena rumpalinakin yhdessä metallipändissäkin. Yksien treenien ajan. Antoivat potkut, koska rumpali ei pysy rytmissä :DDD Toisaalta ihan hyvä roudari ja manageri, sekä tekstien kirjoittaja meitsistä tuli.

        Mä siis niinkuin diggaan tällaista rummuttamista:

        https://www.youtube.com/watch?v=T0gl9LXq3LA

        Mutta juu, kyllä mä osaan marssia, kunhan joku muu on kulmassa.

        =DW=


    • Anonyymi

      Aika luonnollista, että vanhemmat tutustuttavat sellaiseen, mikä on ollut tuttua itselleen.
      Musisoiva perhe tulee nostaneeksi pienokaisen pianon ääreen, laittaa viulun käteen.
      Vaellusretkiä tekevät vienevät lapsensa luontoon, metsiin vaikkapa laavuretkelle.
      Kaipa sitä, miinkä kokee hallitsevansa, tarjoaa lapselle elämyksenä, kokemuksena.
      Milloin asiasta tulee vakavaa, johtunee lapsen kiinnostuksen vahvuudesta.
      Mielellään pakolla ei.
      Olenkin miettinyt noita taipumuksia, kun olen lueskellut taidemaalareiden elämäkertoja.
      Miten tärkeää on, että joku huomaa taipumukset esim. musiikki, kuvataide, kirjallisuus. Miten taipumuksista saadaan 'jalostettua' lahjakkuutta (=halu oppia harjoittelemaan vakavasti). Kannustusta. Hyvä opettaja. Joku joka ymmärtää.
      Hienoa, jos vanhemmissa em. asiat yhdistyvät.

      Beng

    • Anonyymi

      Olishan se reilua jos tytärkin saisi oman mikroauton.
      Hytinäx1

      • "Anonyymi"

        Tytär saa vaalean-punaisen potku-laudan sähköllä.
        Sellaisen, jossa on koukku vaalean-punaista sievää, pikku-käsi-laukkua varten.

        H.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe