Mikä S5 Neo jälkeen?

Anonyymi

S10 harkinnassa mainittujen hyvien kuvien takia...

11

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nokian tai Motorolan puhtaalla Androidilla oleva malli. On meinaan sujuvaa käyttää kun ei ole roskaa joukossa..

• Anonyymi

höpönlöpö.. tai no motorola saattaisi viellä menetellä kun ostaa pikkasen kalliimman mallin (lue parempi rauta), noksut on mitä on, ei kehumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

höpönlöpö.. tai no motorola saattaisi viellä menetellä kun ostaa pikkasen kalliimman mallin (lue parempi rauta), noksut on mitä on, ei kehumista.

Ne on erinomaisia:)

• Anonyymi

Palstan tauhka-trolli taas täällä saarnaamassa roskasta ja tauhkasta joka Samsung keskusteluun. Itse ei ikinä edes kokeillut samsungia koska ei tiedä ettei muutamista esiasennetuista sovelluksista ole mitään haittaa. Ei hidastele millään tavalla, akkukestossa ei mitään ongelmaa ja ne kuvakkeet voi laittaa vaikka omaan kansioon jos aiheuttaa muuten pakko-oireita.

S10 loistava puhelin mutta itse odottaisi Black fridayta 3kk päästä, helposti 200e halvempi kuin tänä päivänä.

Tuo "puhdas" android lähinnä pakko-oireista kärsiville, ne jotka pesee kätensä 100 kertaa päivässä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan tauhka-trolli taas täällä saarnaamassa roskasta ja tauhkasta joka Samsung keskusteluun. Itse ei ikinä edes kokeillut samsungia koska ei tiedä ettei muutamista esiasennetuista sovelluksista ole mitään haittaa. Ei hidastele millään tavalla, akkukestossa ei mitään ongelmaa ja ne kuvakkeet voi laittaa vaikka omaan kansioon jos aiheuttaa muuten pakko-oireita.

S10 loistava puhelin mutta itse odottaisi Black fridayta 3kk päästä, helposti 200e halvempi kuin tänä päivänä.

Tuo "puhdas" android lähinnä pakko-oireista kärsiville, ne jotka pesee kätensä 100 kertaa päivässä jne.

On sillä ollut Samsung.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä tykkäät roskista on ok mutta että kaikille tuputetaan turhia sovelluksia niin se ei ole ok:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä tykkäät roskista on ok mutta että kaikille tuputetaan turhia sovelluksia niin se ei ole ok:)

Itsekin kuitenkin lataat kaikenmaailman facebookit ym.. plus tsiljoona peliä heti kun uuten puhelimen saat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin kuitenkin lataat kaikenmaailman facebookit ym.. plus tsiljoona peliä heti kun uuten puhelimen saat.

Vain hyödylliset. En mitään sellaista mitä en oikeasti tarvitse:D

• Anonyymi

Roskaa, kalliita, tukiaikakin n 1 vuotta. Ostaa suosiolla puhtaan iPhonen 5 vuoden päivityksillä.
        Windowsilainen, vapunen

• Anonyymi

Onko kiva häiriköitä, kasva aikuiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kiva häiriköitä, kasva aikuiseksi.

Nimenomaan, iPhone kannattaa vaan ostaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2548
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2432
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      18
      1919
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1732
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      54
      1700
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      847
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      807
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      787
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe