Innostaako? Oletteko käyneet edellisinä vuosina? Mikä niissä parasta?
Klassiset maalaukset kuten Edelfelt, Kallela täysikokoisena teoksina pysäyttävät aitoudellaan.
15.08 TATEN YÖ HELSINGISSÄ.
22
97
Vastaukset
Eipä kiinnosta.
Stadin keskusta on nykyään vain lasten leikki-kenttä.
Ilmaista parkki-paikkaa riittää vain rulla-laudoille.
Ei aikuisten autoille.
Sitä-paitsi siellä ei enää näe Rembrant-tyyppistä realismia.
Noh, jokunen Talvinen Männyn-Oksa ehkä.
H.- Anonyymi
Kerran käyty.
Toista ei tule. Siis ihan ok ja kiinnostava tapahtuma. Se eka kerta vaan oli perseestä ja jäi ulosteenmaku suuhun. Se siis oli torstaina ja perjantaina duunipäivä. Mä töitten jälkeen muutaman tunnin palloilin ja kattelin kaikenlaista, taisin kaks pikkutuoppia ottaa. Sitten tunnollisena työläisenä junalle, että jaksaa virkeenä aamulla töihin.
Niinno, steissillä tuli vastaan Korsoon junalla tullutta sakkia. Mun takaa joku sanoi aika isoon ääneen. "Onpa mimmillä isot daisarit". No tietenkin mäkin aloin kiinnostuneena kattteleen, että kellä, Ja sitten yks mimmi nykäs mua sateenvarjolla polttimoon ja kehui siaksi.
Putosin kai polvilleni ja polttimosta valui verta. Hinauduin taksitolpalle ja utelin, oisko taksarilla serlaa ja veiskö vertavuotavan miehen himaan. Oli serlaa ja vei himaan.
Niinno aamulla oli tyyny veressä, iso patti polttimossa ja hitonmoinen päänsärky. Piti soittaa duuniin, että mulla saisauspäivä, pää kipee, eikä johdu krapulasta. Liekö uskoneet, mutta mulle tuli töistäpoissaolo vaan siks, että olin käynyt taiteidenyössä.
Pitäkööt pileensä, mulla sen verran itsesuojeluvaistoa, enää en sinne lähde, kerta riitti.
=DW= - Anonyymi
Muutamana vuotena olen käynyt.
Ihan täsmäkohteissa.
Yleisesti ottaen ihan kivaa, paitsi se kerta, kun jouduin siihen Senaatintorin ryysikseen ja arvelin, että nyt lähtee henki.
Turunkin taiteidenyössä olen käynyt.
Olisi kiva, jos käpykylissäkin kirjakaupat viettäisivät taiteiden yötä samaan aikaan. Paikalliset runonlausujat voisivat viihdyttä ja joku luutunsoittaja.
BengKarjalassa voisivat runonlaulu perinteellä laulella ja asiakaskadon kohdatessa laulella itkuvirsiä.
- Anonyymi
Londonissa on 2 Tate-galleriaa, onkohan öitä?
BengKävin Lontoon Tussaudin kapineissa (nimi saattaa olla väärin kirjoitettu) Upeasti siellä oli vaha jäljennökset menneistä kuuluisuuksista mm. Aadolfistä
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Kävin Lontoon Tussaudin kapineissa (nimi saattaa olla väärin kirjoitettu) Upeasti siellä oli vaha jäljennökset menneistä kuuluisuuksista mm. Aadolfistä
Huomastiko ilmiön, että ihmiset kävelivät siellä hiljaa siis jotenkin hartaasti. Onhan se erikoista vahanukkien keskellä.
(Tuli jotenkin hirtehinen tukahdutettu äänetön mustahuumor nauru.)
Kävitkö katsomassa kidutus kammotukset.
Kuvautin itseni Depapeparjöön vieressä, koska hän on mielestäni nenineen omituisella tavalla seksikäs.
Siellä oli myös opasmamma, joka yllättelee nukkien keskeltä: osui ja säikähdettiin.
Beng Aatun kanssa kävin kuvassa. Brittibaari jäi mieleen klassikkona. Naselle ei tarjoiltu ilman mies-seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomastiko ilmiön, että ihmiset kävelivät siellä hiljaa siis jotenkin hartaasti. Onhan se erikoista vahanukkien keskellä.
(Tuli jotenkin hirtehinen tukahdutettu äänetön mustahuumor nauru.)
Kävitkö katsomassa kidutus kammotukset.
Kuvautin itseni Depapeparjöön vieressä, koska hän on mielestäni nenineen omituisella tavalla seksikäs.
Siellä oli myös opasmamma, joka yllättelee nukkien keskeltä: osui ja säikähdettiin.
BengDepapeparjöön??????
Voishan ton kirjoitusasun tarkistaa ennen tänne laittamista. Samoin aloittajalla lähes joka otsikossaan suuria vaikeuksia oikeinkirjoituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Depapeparjöön??????
Voishan ton kirjoitusasun tarkistaa ennen tänne laittamista. Samoin aloittajalla lähes joka otsikossaan suuria vaikeuksia oikeinkirjoituksessa.En tarkista.
Tämä on ranskalainen miesnäyttelijä, joka oli mm. Asterixissa.
Hän pakeni Venäjälle jostain verotussyistä muistaakseni.
Minulle hän on Depapeparjöö edelleenkin.
Beng - Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Aatun kanssa kävin kuvassa. Brittibaari jäi mieleen klassikkona. Naselle ei tarjoiltu ilman mies-seuraa.
Kävitkö Sherlock Holmesissa?
Tilasitko kidness puddingia?
Tilasin sellaista munuaistytinää. Söin 60 % ja 'sitten olin kylläinen'.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Depapeparjöön??????
Voishan ton kirjoitusasun tarkistaa ennen tänne laittamista. Samoin aloittajalla lähes joka otsikossaan suuria vaikeuksia oikeinkirjoituksessa.No täytyy sanoa ettei minulle sanonut mitään tuo otsakkeen Taten yö. Pystyisi varmaan paremmin ymmärtämään näitä aloituksia jos olisi siansaksan opinnot suoritettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy sanoa ettei minulle sanonut mitään tuo otsakkeen Taten yö. Pystyisi varmaan paremmin ymmärtämään näitä aloituksia jos olisi siansaksan opinnot suoritettu.
Laiskuudesta johtuu, ei viitsitä tarkistaa sanojen ja nimien oikeaa kirjoitustapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkista.
Tämä on ranskalainen miesnäyttelijä, joka oli mm. Asterixissa.
Hän pakeni Venäjälle jostain verotussyistä muistaakseni.
Minulle hän on Depapeparjöö edelleenkin.
BengDepardieun muistaa tarkistamattakin.
- Anonyymi
Vähän kävin reunoilla, muttei se siitä miksikään muutu. Joskus vuosia sitten kävin työkseen, kun piti olla muodissa mukana. Kivaahan se on peipparehtia stadissa muutenkin aina!
- Anonyymi
Täällä Vaasassa oli taiteiden yö torstaina 8.8.
Oli muuta tekemistä, joten en käynyt.
Joinakin vuosina olen käynyt, mutta käynnit ovat harvenneet niin paljon, että meenköhän enää koskaan. Ei niin kauheasti innosta ihmispaljous.
Oon hieman omituistunut ikää myöden :)
Heikunkeikku - Anonyymi
Tampereella oli Tapahtumien yö.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Helsingissä parhaillaan taiteiden yö ja samalla täyden kuun kuutamo.
Kuutamo....kuu kultainen näyttäytyy kai tänäänkin ....huomasin että sen verran jo hämärtää kotona ....että valaistusta pitää laittaa jonnekin lamppuun....lampusta tuli mieleen että piti ostaa tänään yksi tai kaksi lediä....
mimmimum-..mi
- Anonyymi
Kymmenen vuotta tulee viime käynnistä stadin tapahtumasta. Ihan kiva oli palloilla kaupungilla, ja käydä eri paikoissa tutustumassa. Muistan Paula Koivuniemen laulaneen Senaatintorilla.
- Anonyymi
täälläpäin seinäkuun yö vaihtui keskikaupungin yöksi
njjj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248