Olen 66-vuotias , haluaisin rentoa mukavaa seuraa 2-3 viikoksi joulun aikaan esim. Inglesiin tai Fugeen. Olen hetero nainen Itä-Suomesta.
Nainen matkaseuraa vailla
9
99
Vastaukset
- Anonyymi
No,täälähä mie sitte oon.Kyll mie siun kanss lähen ei siin mittää.
Miss sie oot?- Anonyymi
Etsin oikeasti matkakaveria.
- Anonyymi
Hei,onko aikomuksesi ehdoton joulun aika ja ko..matkakohteet?olen 60v.Rempseä ja huumorintajuinen hetero nainen,ilman Matkaseuraa.
- Anonyymi
Kiitos viestistäsi, mitä kohteita sinä ehdotat?
- Anonyymi
ingeliin olis ihanaa mennä
- Anonyymi
mä 65- mies, ihanaa olis paeta joulua...kanssasi
- Anonyymi
vaikutat ihanalta
- Anonyymi
saisko noin Ihanaa Naida ?
- Anonyymi
Täällä reilu kuuskymppinen herrasmies menossa eteläiseen Espanjaan eikä seura olisi pahitteeksi.Matkan jo varasin mutta hotellia tai hotelleja vasta etsin.
Jos et ole vielä lyönyt matkaa lukkoon niin pidetään yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923