Corolla Verson vaihtoiston sopivuus

Anonyymi

vm.2007 Corolla Verso 1.8 bensa, vaihtoisto hajosi. Pitää kovaa rohinaa ja Hyvinkään Nelipyörän mukaan laatikko pitäisi vaihtaa. Uusi maksaisi 3000 eur työt, eli varmaan yli 4000.
Autolla ajettu vain 145 000. Ostettu vuosi sitten Kaivokselan Tsuhnolta. Ei pitäisi vaihteiston hajota, kun ei ole edes koukkua eli ei vedetty mitään raskasta tms.

Osaako kukaan sanoa, että käykö esim tavallisen 1.6 Corollan laatikko tuohon? Tai Avensiksen? Corolla Verson vaihteistoja koko Suomessa myynnissä käytettynä 1 kpl ja silläkin ajettu yli 300 000 km. Dieseleitä löytyis yli 20 kpl, mutta se ei taida tuohon käydä.

7

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laakerit noista toyotan laatikoista menee, ei ole mahdoton korjattava:

http://www.frasersoft.net/toyota/

Ei etenkään kannata 4000 euroa käyttää kun kaksi laakeria jotka noista tyypillisesti menee, maksaa noin 70 euroa.

• Anonyymi

Tilaa osat Ruotsista. Siellä melkein puolta halvemmalla itse sain. Toki työt maksoi.

• Anonyymi

Vai pitää koko vaihteisto vaihtaa, jos korjaamo ei osaa/viitsi vaihtaa hajonnutta/hajonneita laakereita. Niin aina, kauppa se on mikä kannattaa.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Laakeri siellä vaihteistossa varmaankin rohisee.
      Miten löytyy oikeanlainen laakeri ja kuka sen osaa vaihtaa?
      Itse en osaa.

• Anonyymi

Voitko antaa ruotsalaisia kolari varaosamyyjien nimiä tai nettiosoitteita?

• Anonyymi

Pitää soittaa huomenna tuonne Kolari-special nimiseen firmaan. Kunnostavat vaihteistoja. Toivottavasti on vielä toiminnassa.

• Anonyymi

Itsellä vastaavanlainen vika oli.
        Riihimäen Auto Sorsa suostui korjaamaan, toyota merkkihuolto.
        Työtä 12h ja osat 300 euroo.

On osaavampi korjaamo kuin nelipyörä.
        Onneksi kaupunkiin tulee toinenkin merkkihuolto nyt syksyllä.

Tv toyotin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      51
      1878
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1509
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1395
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1223
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      161
      1124
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      218
      1085
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1046
    8. 73
      986
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      976
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      891
    Aihe