🏋️♀️ ••• kun ei oo mitään järkevä tehdä nyt .. 🤔 vai mitä pitäisi nyt tehdä, tylsyys iskee huolella päälle ja uni ei tule vielä tähän aikaan
Pitäisikö mennä kuntosalille nyt ..
10
<50
Vastaukset
Höpöhöpönen ystävä... Menitkö salille?
Mä en voi ees mennä kävelylle kun jalka on niin pirun kipeä.. Jaksoin työpäivän kun särkylääke auttoi kipuun. Huoli on.. En päässyt täältä vieläkään... 🙄🤚
⚕️En mennyt salille, 🤔
Ajelin autolla ympäri - ämpäri kaupunkia ja kuuntelin radiosta musiikkia, 🎶 oli rentouttava hetki ajella pimeällä ja katsoa miten kaupunki alkoi mennä pikkuhiljaa nukkumaan .. valot sammui joka puolella ..
Ihmiset nukkuu rauhassa, tietämättä etukäteen, mitä huominen tuo tullessaan mukana!
Toivottavasti ainoastaan hyvä 🤔Mitä ihmettä sinun jalka vaivaa, että olet sairaalassa.
Mitä teit silloin kun jalka meni noin pahaksi? 😲
En minä enää oo sairaalassa vaan eilen kävin..
En tiiä mikä teki tämän. Kävelyllä kokeilin intervallia... Tai jos mää oon vaan liian vanha kaikkeen🙄
Nyt toivotan levollista yötä koska aamuherätys töihin...
🐅
Ps. Ilta-ajelu kaunisVirhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Huomenet, miksi olet vielä töissä, lepoa pitäisi olla ..
Hyvä huomen ystis....😊
Jalka voi jo paremmin ja viikonloppuna saan levätä. Yhden naisen työmaalta on hankalaa olla pois...
Pelkäsin jo penikkatautia.. 😅
Mukavaa päivää ja hyvää olon mieltä täältä 🧡
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Hyvä huomen ystis....😊
Jalka voi jo paremmin ja viikonloppuna saan levätä. Yhden naisen työmaalta on hankalaa olla pois...
Pelkäsin jo penikkatautia.. 😅
Mukavaa päivää ja hyvää olon mieltä täältä 🧡
🐅Whaat .. Vai että tälläistä ➡ Yhden naisen työmaalta on hankalaa olla pois 🤣
Sä olet HOT 🔥
Joo, sinun jalka tarvii lepoa ja naisia 😉Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Whaat .. Vai että tälläistä ➡ Yhden naisen työmaalta on hankalaa olla pois 🤣
Sä olet HOT 🔥
Joo, sinun jalka tarvii lepoa ja naisia 😉Haloo!!!!
Mitähän kaksmielisiä aatoksia sulla on tästä herännyt senkin HOTTIS 🔥?????
Ei mittään semmosta🤣
Ja en tod. kaipaa naisia 🙄 En ala lepakkoseksi 🦇
Taas ollut kipuja. Voi olla, että joutuu vielä huomenissa käymään päivystyksessä... 😕tigrutoivottaa kirjoitti:
Haloo!!!!
Mitähän kaksmielisiä aatoksia sulla on tästä herännyt senkin HOTTIS 🔥?????
Ei mittään semmosta🤣
Ja en tod. kaipaa naisia 🙄 En ala lepakkoseksi 🦇
Taas ollut kipuja. Voi olla, että joutuu vielä huomenissa käymään päivystyksessä... 😕😊 Rauhassa ota sen jalan kanssa .. Tiedän hyvin tarkkaan, jos jalat ovat pelistä pois ja oppii uudestaan kävelemään. Pysy tervenä 🖐️
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
😊 Rauhassa ota sen jalan kanssa .. Tiedän hyvin tarkkaan, jos jalat ovat pelistä pois ja oppii uudestaan kävelemään. Pysy tervenä 🖐️
Terveenähän sitä haluaa pysyä...😊
Se ei aina vain oo omissa käsissä.
Hyvän illan ja viikonlopun toivotus🤚
🐅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134083Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223149Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591844Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371165Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11165Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431040Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin85773- 63725
- 176700
- 30687