Parketti Romanoff

Aki K.

Onko kenelläkään kokemuksia Parketti Romanoffin asennusporukoista. Pitäisi ostaa rakenteilla olevaan taloon parketit ja ajattelin että Romanoffin asennus on kohtuuhintaista.

67

11741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tämä

      Kyllä sieltä hyvät asentajat tulee ja varmasti muhkea lasku myös (ei ole mikään halpa paikka) Mutta jos raha ei ole este niin siitä vaan!!!!

      Parketointi ei toimenpitenä ole kovin vaikeaa Itse parketoin oman kotini ilman mitään rakennusalan koulutusta. Aikaa meni varmaan jonkin verran enemmmän kuin ammatti porukalla mutta työn jälki ei varmaan kummoisesti eronnut. Parketti edelleen hyvän näköinen vaikka 5 vuotta kulunut siitä.

      • vaan on

        järkevämpi ottaa palkaa omasta työstään sillä aikaa kun toiset asentaa parketin.


      • Anonyymi
        vaan on kirjoitti:

        järkevämpi ottaa palkaa omasta työstään sillä aikaa kun toiset asentaa parketin.

        Harva tienaa niin paljon. Asentajan tuntipalkka Romanoffilla on viisikymmentä euroa tunti ja matkakorvaus pk seudun sisällä alkaa sadasta eurosta.

        Jos olet niitä harvoja jotka tienaa lähemmäs 100e netto niin alkaa kannattamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva tienaa niin paljon. Asentajan tuntipalkka Romanoffilla on viisikymmentä euroa tunti ja matkakorvaus pk seudun sisällä alkaa sadasta eurosta.

        Jos olet niitä harvoja jotka tienaa lähemmäs 100e netto niin alkaa kannattamaan.

        Romanoff asentaja kertoi että hänellä on omasta mielestään niin surkea palkka ettei olisi kuulemma edes varaa asua helsingissä.


    • löytyy

      parketit edullisesti? Onko Parkett Romanoff kallis paikka.

    • taisi olla

      että tekeekö Parketti Romanoff minkälaista jälkeä. He ovat tehneet lukuisia pääkaupunkiseudun tärkeimpiä ja vaativimpia parkettikohteita. Lautaparketin asennus ei heille ole vaikeaa, tuskin kallistakaan.

    • Ana

      n.10v sitten laittoivat mosaikkiparketin.Jälki oli ensiluokkaista eikä hintakaan jota en kyllä enään muista paljonkaan poikennut muiden tarjouksista

    • äippäliini

      Meillä kävivät hiomassa ja lakkaamassa lattian. Pieleen meni! Tulosta ei voinut hyväksyä ja pari (turhaa) vauriotakin syntyi. Toki tulivat korjaamaan sen, mitä pystyivät, mutta aikataulu siis petti, muutama vaurio jäi sekä paha mieli.
      Olipa kyse mistä firmasta tahansa, niin viime kädessä on kyse tekijästä ja hänen ammattitaidostaan sekä ammattiylpeydestään ja motivaatiostaan.
      Parketin asentaminen kuitenkin helpompi juttu, mielestäni. Meillä mies teki sen itse ja hyvää jälkeä tuli. Polvia kolotti hetken ja aikaa meni varmasti enemmän kuin ammattimiehellä, mutta oli sen väärtti.

    • cvxvxv

      Nuo itse tehdyt parketit huomaa monesti siinä vaiheessa kun lattia on tullut hionta ja lakkaus ikään.
      Monesti ei saa hyvää vaikka miten hiois ja yrittäis kaikkensa.
      Monesti siis, mutta ei ihan aina.

      • Pxxx0

        Itselläni on puljusta niin huonoja kokemuksia, että en tule sitä ikinä kenellekkään suosittelemaan. Ja ongelmatilanteissa pesevät kätensä kaikesta vastuusta ja kuluttaja jää maksumieheksi. Suosittelen tekemään itse, niin lopputulos on varmasti parempi, kuin ylimielisten asentajien jotka vain koittavat hoitaa asian pois jaloista.


      • Jyllen
        Pxxx0 kirjoitti:

        Itselläni on puljusta niin huonoja kokemuksia, että en tule sitä ikinä kenellekkään suosittelemaan. Ja ongelmatilanteissa pesevät kätensä kaikesta vastuusta ja kuluttaja jää maksumieheksi. Suosittelen tekemään itse, niin lopputulos on varmasti parempi, kuin ylimielisten asentajien jotka vain koittavat hoitaa asian pois jaloista.

        No sattuipas. Minullakin on tosi huonoja kokemuksia Parketti-Romanoffista. Ei puhettakaan, että heidän tuotteessaan tai asennuksessan tai asenteessaan voisi olla mitään vikaa, jos heiltä kysyy. Kannattaa turvautua muihin toimittajiin.


    • Seppo8

      En voi myöskään suositella yritystä kenellekään. Harhaanjohtavia tarjouksia ja ylimielinen asenne reklamaatioita kohtaan. Korkea työtuntihinta ja käyttivät vielä työhön yli kaksi kertaa kauemmin kuin muut yritykset. Heidän jäljiltään meillä taitaakin nyt sitten olla Helsingin kalleimmat lattialistat.

    • LaLuna1

      Saimme myöskin huonoa palvelua ja laatua. Itse asensimme, mutta parketin laatu oli huono ja paljon värivirheitä! Myös asennettaessa parkettiin tuli kolhuja helposti ja säikeitä lähti irti.. Silkkihansikkain piti parkettia käsitellä, joten "korkea kulutuskestävyys" ei pidä todellakaan ainakaan tämän parketin osalta paikkaansa.. Palvelu oli ystävällistä siihen asti kun teimme ostopäätöksen - sen jälkeen välinpitämätöntä ja ylimielistä. Meillä on nyt parketti jota haluamme peittää. En suosittele kenellekkään!!

    • tyytyväinen asiakas

      romanoff on kuitenkin suomen johtavin parkettifirma.Kertokaa joku toinen yritys joka pystyisi hoitaan esim musiikkitalon urakoinnin.

      • No ei se

        nyt Suomen ainoa parkettiliike ole. Eikä niitä tässä nyt tartte alkaa nimeämään joka ton olisi pystynyt hoitamaan. Isoissa kohteissa urakkahinnoittelulla on aikasmoinen merkitys.


      • Morakoff

        Ei ne yksin sitä tehneet...


      • seittemäntoista

        Ei ne yksin sitä urakkaa pystyneet tekemään!


      • yli 1000m2

        Ei pystynyt tekemää eviraa, eivät jättänyt edes tarjousta.


      • mäntyniemen
        No ei se kirjoitti:

        nyt Suomen ainoa parkettiliike ole. Eikä niitä tässä nyt tartte alkaa nimeämään joka ton olisi pystynyt hoitamaan. Isoissa kohteissa urakkahinnoittelulla on aikasmoinen merkitys.

        lattiat piste


    • parketin hiotuttanut

      Meillä myös huonoja kokemuksia Romanoffissa. Mutta turha täällä ketään on haukkua, palaute on hyvä antaa suoraan tekijöille. Mutta positiivisiakin kokemuksia voi parkettimiehiltä saada. Teetätimme viimeisen parketin hionnan Etelä-Suomen Parkettityö Oy:llä ja saimme hyvän työn mutta erityinen maininta täytyy antaa kavereiden palvelusta ja joustavuudesta. Meillä takkusi omat aikataulut ja työtä jouduttiin siirtämään pariin otteeseen, mutta kavereilla ei hymy hyytynyt vaikka meni iltatöiksi. Erityinen kiitos Tapsalle!

    • lattiakaupoilla

      Kävimme Vantaalla Romanoffilla etsimässä kotiimme parkettilattiaa.Myyjä vaikutti hieman ylimieliseltä, esittämiimme kysymyksiin sai ympäripyöreitä vastauksia.Ei ilmeisesti ollut kiinnostusta myydä pieneen tilaan lattiaa,kun ei ison rahatukun kanssa oltu liikkeellä.Pistäydyttäessä erään pienyrittäjänä toimivan parkettimyyjän/asentajan luona Helsingissä, oli palvelun laatu ihan toista luokkaa!Firman tila on vain yksi huone, jossa oli hujan hajan parkettilautoja,mutta Romanoffin hienon myyntitilan se peittosi mennen tullen asiantuntevalla ja ystävällisellä palvelulla.Koska ko. kauppias myös asensi/huolsi parketteja,hän osasi todella asiantuntevasti kertoa kaikkeen parkettiin liittyvistä asioista ja myös eri valmistajien laatueroista.Siinä oli kaukana solmiomiesten myyntipuheet.Joten kun lattiaostoksille päädymme,se ei ole ainakaan Romanoff. :-)

    • tyhmät ihmiset

      on se outo homma kun johtava parkettifirma ei ihmisten mielestä osaa edes parketteja asentaa, ihmetelkää siinä sitten miksei ole palveluhalukkuutta 20 neliön myynnille ja asennukselle ja ja vielä tingattuun hintaan ja reklamaatiot kaupan päälle kun jopku perheenäiti luki netistä ettei ne osaa jaa reklamoi varmuuden vuoksi, tähän on tässäkin maassa tultu....

      • Anonyymi

        Nuita asioita puoltaa myös se, että yritys ei edes kommentoi kun kyseessä on yksitysasiakkaat mutta suuttui aika lailla kun alettiinnpuhumaan yritysasiakkaista.


      • Anonyymi

        Kohta kolme voi olla yritysmaailman ja julkisen puolen yleinen käytäntö ja yritykset jotka eivät menettele tällä tavalla jäävät kilpailussa paitsioon. Pyöreät 10 miljoonaa vuodessa "hävittäjäkaupan suunnitteluun" joka ikinen vuosi. Vastapuolelta vastaava summa. Silti Suomen Puolustusvoimain budjetti on muilta osin valtion budjetin tarkoin määritelty osa.


    • paljon "sitä" nähnyt

      Ei niitä reklamaatoja tuu kun hoitaa homman ammattitaidolla!
      Musiikkitalon ois voinut hoitaa mikä parkettiyrtys vaan mutta kun vaan 3-4 yritykseltä otetaan tarjous....

      Ja kyllä se 20m2 pitää hoitaa kunnolla,koskaan ei voi tietää mitä siitä voi tulevaisuudessa tulla lisää!

    • Just Joo

      Täällä kertookin komeuksia ihan tavlliset kuluttajat, joilla ei ole varaa maksaa suuria summia. Toki työn jälki ja palvelu on erilaista, jos joku ostaa 200 m2 omakotitaloon avoimella piikillä.

      Turha vaivata isoja toimijoita pienillä hommilla. Kannattaa asioida suoraan tekijän kanssa, niin menee rahat itse tekijälle, eikä välikäsille.

    • pettynyt asiakas

      Olipa se toimitus 20m2 tai 200m2,niin palvelun pitäisi olla kaikille asiakkaille samanarvoista.Kertoo vain paljon yrityksen arvomaailmasta..Itse en jalallanikaan enään ko. puljuun astu,pitäkööt tunkkinsa.Parkettimyyjiä kyllä riittää muuallakin. :-)

    • ei Romanoffille

      Olipa se toimitus 20m2 tai 200m2,niin palvelun pitäisi olla kaikille asiakkaille samanarvoista.Kertoo vain paljon yrityksen arvomaailmasta..Itse en jalallanikaan enään ko. puljuun astu,pitäkööt tunkkinsa.Parkettimyyjiä kyllä riittää muuallakin. :-)

    • Ninni12345

      En missään nimessä suosittele. Meillä meni parketti piloille reilussa vuodessa. Aluksi sanoivat että asennusvirhe kunnes selvisi että olivat itse asettaneet. Nyt on selvitetty asiaa vuoden verran ja pesevät kätensä koko jutusta. Ala-arvoista touhua.

      • Anonyymi

    • suosittelenlämpimästi

      Tähän valitushuutoon tulee nyt soraääni: suosittelen Romanoffia lämpimästi. Ostin heiltä parketin (2014) ja palvelu liikkeessä oli loistavaa. (Toinen firma asensi). Otin yhteyttä Romanoffiin heidän myymänsä parketin jatkuvasta nitinästä vuosi asennuksen jälkeen ja heidän asenteensa oli 110 %:sti ammattimainen alusta saakka. Ottivat minut heti tosissaan, tulivat tarkastamaan ja toteamaan nitinän, ja sanoivat korjaavansa asian, mikäli nitinä ei lopu lämmityskauden jälkeen lattian ”asetuttua”. Nyt, 2 v asennuksen jälkeen lattia purettiin ja pontit liimattiin ja nitinä loppui saman tien kuin seinään! Ja tekivät todella siistiä jälkeä. Tuotteessa (heidän oma tuotemerkkinsä) oli kuulemma vikaa. Eivät kertaakaan kyseenalaistaneet minua tässä asiassa. Ja tähän vielä lisäkommenttina: parketin ei kuulu nitistä ja natista, vaikka moni myyjä ja ”netin asiantuntija” niin väittääkin. Romanoff ei niin väittänyt kertaakaan, vaan myönsi suoraan, että ponteissa oli vikaa. Niin, että ei kannata tyytyä siihen, että ”puu on elävä materiaali, sen kuuluukin nitistä”.

      • Hupsihmetyst

        Kertoisitko, mitä parkettia teillä on, meillä uusi Tammiparketti ja rutisee


    • Kusetusta

      Parketti romanofin lakkaus tarjouksessa lukee tämäntyyppinen kaikesta vastuusta vapauttava lauseke "työvälineen jälki saattaa näkyä työn lopputuloksessa".

      Lakkauksen epäonnistuttua pesevät kätensä tähän vedoten. Työnjohtaja erittäin ylimielinen ja nauttii asiakkaan uhkailusta tietäessään olevansa vahvoilla.

      Pyytäkää poistamaan tämä lause tarjouksesta, hyvin tehdyn lakkauksen työn jäljessä ei näy tai kuulu näkyä työvälineen juormuja. Kiilto parketti romanofin lakkauksissa kauttaaltaan epätasainen jossa näkyvät lakkauslastan jäljet. Työnjohtaja kieltää asentajia korjaamaan epäonnistuneita töitä, vastuunvapauslauseeseen vedoten.

    • Riippuu siitä otatko oikeaa parkettia jos niin mieti oikeesti

    • RouvaWestendista

      Minä en voi kuin suositella täydestä sydämestäni. Täysverisiä ammattilaisia. En ole eläissäni nähnyt sellaista työtahtia!! Minulle on tehty yksi jumalattoman haastava laivankansilattia irokosta ja toinen lattia amerikanpähkinästä. Molemmissa asentajat olivat niin ahkeria että ihmettelin mitä Romanoff tekee motivoidakseen työntekijänsä tuollaiseen työtahtiin. Jälki hienoa. Muutama pikku vika tultiin saman tien korjaamaan veloituksetta.

    • Merjasandberg

      Romanoffista on tuore kokemus. Ostimme puulattiaa, jonka kerrottiin olevan helposti itse asennettavissa (tiedustelimme tarvitaanko ammattimies vai osaammeko tehdä asennuksen itse). Palvelu pelasi hyvin ja saimme hyviä tietoja tähän asti. Kun haimme lattian Romanoffin varastolta niin siellä sanottiin että tätä tuotetta ei tarvitse liimata vaan ne lukkiutuvat ilman liimaa klik, klik. Kerroimme että aiemmin meille oli sanottu että tämä tuote pitää liimata. Kyseinen henkilö vielä tulosti meille asennusohjeen ja siinä todellakin oli että ei tarvitse liimata. Näin siis toimimme ja maalasimme lattiat kolmeen kertaan kahdessa huoneessa. Tämä oli siis käsittelemätön lautalattia. Viime viikolla tarvitsimme lisää parkettia ja mieheni soittaessa lisätilausta, selvisi että lattia olisi sittenkin pitänyt liimata. Romanoff on kiistänyt että meille olisi annettu virheellistä tietoa vaikka meitä oli useampi kuulemassa ja näkemässä asian. Nyt kaikki lattiat pitää purkaa (ensin purkaa kaapistot ja listat). Ja maalattua lattiaa ei voi enää käyttää toiseen kertaan. Romanoffilta kerrottiin että he voivat korvata meille liimat!!!
      Tämä on uskomattoman huonoa asiakaspalvelua enkä todellakaan voi suositella kyseistä yritystä.

    • Anonyymi

      Kokoan muutamia lauseita Parketti Romanoff kotisivuilta joista olen vahvasti eri mieltä:

      "Luotettava Kumppani" (banneri sivuilla)

      "Meillä Romanoffilla työskenteleviä yhdistää innostus rakentamiseen ja sisustamiseen sekä yrittäjähenkinen asenne, joka näkyy reippaana vastuunottona ja mahdollisuutena vaikuttaa työn tekemiseen." (Reippaana vastuunottona)

      "Muutaman sukupolven ja vuosikymmenen kokemuksen jälkeen voimme sanoa, että tie ei aina ole ollut helpoin mahdollinen, mutta uskomme valinneemme oikein. Ja mikä parasta, niin uskovat tyytyväiset asiakkaammekin." (Tyytyväinen asiakas)

      "Romanoff Lattiat Oy haluaa olla mukana torjumassa harmaata taloutta ja edistämässä tervettä kilpailua.
      Tähän ohjelmaan kuulumalla haluamme osoittaa kumppaneillemme ja asiakkaillemme, että tilaajavastuuvelvoitteemme ovat kunnossa ja että yhteistyö kanssamme on ”läpinäkyvää”." (tämä lause kokonaisuudessaan)

      "Kohtelemme asiakkaitamme ja henkilökuntaamme tasa-arvoisesti." (Yritysasiakkaat selkeästi etusijalla)

      "Noudatamme kaikessa toiminnassamme Suomen lainsäädäntöä ja määräyksiä." (Saattaa olla että suomen lainsäädäntö hyväksyy asiakkaalle päin naamaa valehtelemisen, lupausten pettämisen sekä tekaistujen työtuntien laskuttamisen. Jos näin on pitää lause paikkansa.)

      "Emme vastaanota tai anna lahjuksia tai muita etuuksia, joita voidaan pitää korruptiona tai lahjuksina." (Korruptiota on jos suomen lainsäädäntö hyväksyy yllä mainitun toiminnan)


      Tässä on lisäksi kuvia työn jäljestä ja muutama lause kertomaan tehdystä työstä: lattiankorjaus.blogspot.com


      Tämä niille joita tämä asia kiinnostaa ja vakuutan tämän oikeaksi kunnian ja omantuntoni kautta. Kuten mainittu, Romanoff lattiat on myös myöntänyt laskutuksessa käyneen "virheen" joka korvataan minulle vielä ylimääräisellä tavalla. Tätä ei kuitenkaan koskaan ole tapahtunut ja nyt kun vaadin luvattua korvausta ahdistelen ja vainoan heitä. On mahdollista että suomen laki hyväksyy tämän jollonka laki on selkeästi suunniteltu tätä varten, eli on korruptoitunut ja puoltaa valhetta.

      Mainittakoon että työntekijä ei ollut edes paikalla lähellekkään tuota laskutettua määrää. Tämän työntekijä varmisti katsomalla kännykästään tekstiviestin josta selvisi että oli ollut jo toisessa paikassa. Tästä asiasta olimme työntekijän kanssa yhtä mieltä. (vastuullisuus)

    • Anonyymi

      Katsoin sivuja niin sieltä saa tällä hetkellä (23.11.2020) erittäin halpoja parketteja mutta asennusta en suosittele. Asennus ei ole vaikeaa ja sen voi hyvin tehdä itse.

      Parketit ovat Romanoffilla tällä hetkellä halpoja mutta asennus on järkyttävän hintaista ja riippuen tekijästä laadutonta. Asiakaspalvelu on myös surkeaa jolta vältyt kun ostat ja asennat itse.

      Tuolta löytyi muutama jos katsoin oikein niin 4e/neliö hintaan, eli uskomattoman halvalla.

      • Anonyymi

        Nuo 4e levyt on myös niin halpoja että voit ostaa vaikka harjoittelun varalle niitä vaikka et jättäisi edes kiinni. Asennus voi kuitenkin olla yli kymmenen kertaa kalliimpaa kun itse materiaalin hinta.


    • Anonyymi

      Kirjoitan tähän ylös mitä oletan että on tapahtumassa. Lattia Romanoff tulee väittämään että tein lattiankorjaus.blogspot.com kuvissa näkyvät jäljet itse työn jälkeen kiusantekotarkoituksessa. He myös kiistävät että ovat koskaan luvanneet hyvittää laskun summaa. He tulevat väittämään myös jotta korjattu pinta ala on huomattavasti suurempi. Väittävät myös että olen työntekovaiheessa omalla toiminnallani hankaloittanut työn suorittamista. (työntekijä alkoi toistuvasti juttelemaan vaikken sanonut itse sanaakaan)

      Tämän lisäksi he tulevat hakemaan minulta mittavia korvauksia vahingontuottamisesta sekä aiheutetusta kärsimyksestä.

    • Anonyymi

      10 artikla
      Sananvapaus

      "1. Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta. Tämä artikla ei estä valtioita tekemästä radio-, televisio- ja elokuvayhtiöitä luvanvaraisiksi."

      "2. Koska näiden vapauksien käyttöön liittyy velvollisuuksia ja vastuuta, se voidaan asettaa sellaisten muodollisuuksien, ehtojen, rajoitusten ja rangaistusten alaiseksi, joista on säädetty laissa ja jotka ovat välttämättömiä demokraattisessa yhteiskunnassa kansallisen turvallisuuden, alueellisen koskemattomuuden tai yleisen turvallisuuden vuoksi, epäjärjestyksen tai rikollisuuden estämiseksi, terveyden tai moraalin suojaamiseksi, muiden henkilöiden maineen tai oikeuksien turvaamiseksi, luottamuksellisten tietojen paljastumisen estämiseksi, tai tuomioistuinten arvovallan ja puolueettomuuden varmistamiseksi."

      Näyttääsiltä että suurelta osin kaikki on tätä ympäripyöreää touhua eli yllä on Euroopan Ihmiaoikeuskomitean julaitus missä kohta 1 menettää merkityksensä kohdan 2 kautta. Luin myöa muita pykäliä niin vaikuttaa sanahelinältä jonka voi muuntaa minkä tahansa milloinkin vallitsevan auktoeiteetin välineeksi eli ek käytännössä tarkota yhtään mitään.

      Luulen että suomen lakialkaa olemaan samaa tasoa, eli asiat päätetään suhteilla ja perustuu mielikuviin.

      • Anonyymi

        En ole ennen ymmärtänyt muttaon täysin mahdollista että suomen valtio on jo nyt paikka jossa ihminen voidaan sulkea vankilaan yksinomaan kirjoitetun tekstin perusteella. Tämä luo ainakin minulle pelon ilmapiirin ettenenää uskalla kertoa omia mielipiteitä koska ikinä ei tiedä mistä lauseesta suljetaan vankilaan tai maksetaan sakot.

        Olen täysin varma että näin ei ole ennen ollut ja tämä on uusi ilmkö. Olen uskonut että jokaisellanijmisellä on mahdollisuus sanoa ja kirjoittaa mitä haluaa konka ymmärrän sanan- ja ilmaisunvapautena ja olen myös ymmärtänyt jotta tämä turvataan suomen perustuslaissa. Tämä asianlaita on näemmä nykyään muutettu ja näin ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ennen ymmärtänyt muttaon täysin mahdollista että suomen valtio on jo nyt paikka jossa ihminen voidaan sulkea vankilaan yksinomaan kirjoitetun tekstin perusteella. Tämä luo ainakin minulle pelon ilmapiirin ettenenää uskalla kertoa omia mielipiteitä koska ikinä ei tiedä mistä lauseesta suljetaan vankilaan tai maksetaan sakot.

        Olen täysin varma että näin ei ole ennen ollut ja tämä on uusi ilmkö. Olen uskonut että jokaisellanijmisellä on mahdollisuus sanoa ja kirjoittaa mitä haluaa konka ymmärrän sanan- ja ilmaisunvapautena ja olen myös ymmärtänyt jotta tämä turvataan suomen perustuslaissa. Tämä asianlaita on näemmä nykyään muutettu ja näin ei enää ole.

        Luin myös niita kriteereitä minlä perusteella näitä asioita päätetään niin ovat pelkästään harkinnanvaraisia eli perustuu vain ja ainoastaan mielikuviin. Kyse on pelkästään päättävän auktoriteetin eli tuomarin senhetkisestä olotiöasta, elämäntiöanteesta, mielikuvista ja tahdosta ja tämä on peloittavaa koska mitattavat määreet joidwnka perusteella asia läsitellään on "aiheutettu pelko tai ahdistus" joita ei voi koskaan konkreettisesti todistaa vaikka silti näiden mielikuvien perusteella annetaan täysin oimeita ja lain oimaisia tuomioita.

        Kenelle tahansa voi löydä siis aivan miten tahansa ja näin sanoo laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin myös niita kriteereitä minlä perusteella näitä asioita päätetään niin ovat pelkästään harkinnanvaraisia eli perustuu vain ja ainoastaan mielikuviin. Kyse on pelkästään päättävän auktoriteetin eli tuomarin senhetkisestä olotiöasta, elämäntiöanteesta, mielikuvista ja tahdosta ja tämä on peloittavaa koska mitattavat määreet joidwnka perusteella asia läsitellään on "aiheutettu pelko tai ahdistus" joita ei voi koskaan konkreettisesti todistaa vaikka silti näiden mielikuvien perusteella annetaan täysin oimeita ja lain oimaisia tuomioita.

        Kenelle tahansa voi löydä siis aivan miten tahansa ja näin sanoo laki.

        En ole aiemmin edes pitänyt mahdollisena että ahdistus on rankaisiperuste. Minilla on paljon ahdistusta eri asioista enkä ole koskaan miettinyt että olen tällä perusteella oikeutettu korvauksiin tai ahdistusta tuottava taho kuuluisi vankilaan.


    • Anonyymi

      Aihe Romanoff jatkuu minun osalta seuraavalla tavalla: Kävin paikanpäällä purkamassa suuttumustani ja minulle ehdotettiin reklamaation tekemistä. Halusin tehdä reklamaation paikan päällä kirjallisesti joka ei kuulemma käynyt. Minulle annettiin ohje jossa kerrotaan että reklamaation voi tehdä pelkästään kirjallisella kaaviolla jonka saa heiltä mutta jota ei kuitenkaan saanut heiltä.

      Huomasin myös että osa paikanpäällä olevista työntekijöistä hymyilivät vahingoniloisella ja pilkallisella tavalla kun olivat kutsuneet siviiliautossa matkustavan poliisin poistamaan minut paikalta. Oletan että sen takia että tietävät voivansa huijata ihmistä ja ihminen ei voi tehdä heille mitään, käyttävät lakia puoltamaan omaa toimintaansa joka on tarkoin etukäteen suunniteltua. Oikeusaputoimisto johon poliisi pyytää olemaan yhteydessä ei usko asiaan ja poliisi pyytää olemaan yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan joka ei vaikuta että omaa auktoriteetti tehdä asialle mitään.

      Vaikuttaa tosissaan siltä että tässä on selviämässä koko suomea koskeva valheellinen tapa toimia ja huijata ihmisiä. Mitään ei voi tehdä koska laki ei puutu tähän asiaan vaan on järjestetty tukemaan tätä huijausta. Perustuslaki ei puolla tätä toimintaa vaan toimintaa puoltavat asiat on lisätty lakiin jälkeenpäin.

      Oikeusaputoimistossa selvisi myös asia, että jos haluaa olla laskun lähettäjää kohtaan vahvassa asemassa niin laskua ei tarvitse maksaa kuin siltä osalta joka on omasta mielestä aiheellinen jonka jälkeen lasku riitautetaan. Tässä tapauksessa yritykset eivät yleensä kuulemma lähde taisteleman asiasta ja homma raukeaa. Myös tämä on täysin kummallinen asia, ja tämän voi tehdä vaikka laskun lähettäjä olisi oikeellinen. Nämä asiat tuntuvat toimivan täysin takaperoisella tavalla jotka yksiomaan puoltavat toista huijaavaa tahoa.

      Tässä on minulle paljon uusia asioita, että mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Koko touhu tuntuu absurdilta ja teennäiseltä sekä irralliselta todellisuuteen nähden. Tämä on peloittavaa koska kyse on laista.

      Eräs outo asia myös erinäisissä laki ja oikeuslaitoksissa tämän takia käyneenä on huomio, että näissä asianomistajana olevat henkilöt ovat lähes poikkeuksetta kurditaustaisia. Epäilen että ulkomaalaiset ovat keksineet jonkin vastaavan porsaanreiän josta saavat omakohtaista hyötyä. Vaikuttaa vahvasti siltä että suomen lakijärjestelmä on täynnä tällaisia asioita jotka on lisätty siihen ihan lähiaikoina.

      Asia puolestani jatkuu niin että oikeuksiani kysyessä selvisi että voin haastaa Romanoff:n yksityishenkilönä käräjäoikeuteen jonka menen tekemään ja minun selvitettäväksi jää että miten suomalaisessa yhteiskunnassa saa puhua tai kertoa asioista.

      Tiedän myös muita suomalaisia yrityksiä jotka toimivat vastaavalla tavalla ja olen yhden oikeustaistelun voittanut vastaavanlaisista asioista. Tämä vaikuttaa kuitenkin siltä että uskon häviäväni. Yritys jonka voitin oli DNA.

      • Anonyymi

        DNA asiaa en tosi ajanut ite, vaan koko asian alusta loppuun ajoi ammatti ihmien. Tässä asiassa minua ei auta ammatti ihmiset ja joudun ajamaan asian yksityishenkilönä itse.

        DNA asia oli monimutkainen ja minulle sanottiin ettei vaikuta että voin voittaa. Olin myynyt internetissä DNA mokula laitteen jota en enää tarvinnut mutta jossa oli määräaikainen sopimus. En tiennyt että laitetta voi käyttää myös puhelimena ja ostanut taho teki minulle tästä tuhansien eurojen laskun. En maksanut laskua vaan vaadin että laskun maksaa sen tehnyt taho jonka pystyi todentamaan (ajankohdan, olinpaikan yms). Liittymällä oli alettu soittaa juuri ennen sen sulkeutumisjankohtaa erinäisiin IDOLS tms tyyppisiin äänestyspalveluihin ja palvelunumeroihin sekä sitä oli käytetty myös ulkomaapuheluihin.

        Myös tässä laki suojasi rikoksen tekijää ja itse laskun tekijä ei joutunut laskua edes maksamaan, vaan laskun joutui ottamaan harteilleen DNA eli tuossa tapauksessa oikeus ei tapahtunut koska itse rikoksen tekijä pääsi vastuusta ja tiesi tämän ennen tekoaan.

        Suomen oikeusjärjestlemä on erittäin puutteellinen ja näissä tapauksissa surkea.

        Luin myös mitä en vielä täysin ymmärrä, mutta jos minulle tulee tästä sakkoa esim knnianloukkaus tai muista syistä niin ne ymmärtääkseni voidaan muuntaa vankeusrangaistukseksi 30 euroa tai kolme päiväsakkoa per päivä. En ymmärtänyt täysi mutta puhuttiin myös oikeudenkäyntikuluista, että onko niin että jos Romanoff palkkaa kalliin asianajajan ja häviän niin lähden vuosiksi vankilaan hyvittääkseni Romanoff:n asianajajan palkkion. Asia alkaa vaikuttaa niin absurdilta että vaikka tuossa ei tunnu olevan alkujiltaan mitään järkeä asia voi silti olla tuolla tavalla.

        Vaikuttaa myös että suomessa on jonkin sortin kastijärjestelmä, että ihmisiin suhtaudutaan täysin erillä tavalla heidän sosiaalisen statuksensa perusteella. (ns luokka yhteiskunta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DNA asiaa en tosi ajanut ite, vaan koko asian alusta loppuun ajoi ammatti ihmien. Tässä asiassa minua ei auta ammatti ihmiset ja joudun ajamaan asian yksityishenkilönä itse.

        DNA asia oli monimutkainen ja minulle sanottiin ettei vaikuta että voin voittaa. Olin myynyt internetissä DNA mokula laitteen jota en enää tarvinnut mutta jossa oli määräaikainen sopimus. En tiennyt että laitetta voi käyttää myös puhelimena ja ostanut taho teki minulle tästä tuhansien eurojen laskun. En maksanut laskua vaan vaadin että laskun maksaa sen tehnyt taho jonka pystyi todentamaan (ajankohdan, olinpaikan yms). Liittymällä oli alettu soittaa juuri ennen sen sulkeutumisjankohtaa erinäisiin IDOLS tms tyyppisiin äänestyspalveluihin ja palvelunumeroihin sekä sitä oli käytetty myös ulkomaapuheluihin.

        Myös tässä laki suojasi rikoksen tekijää ja itse laskun tekijä ei joutunut laskua edes maksamaan, vaan laskun joutui ottamaan harteilleen DNA eli tuossa tapauksessa oikeus ei tapahtunut koska itse rikoksen tekijä pääsi vastuusta ja tiesi tämän ennen tekoaan.

        Suomen oikeusjärjestlemä on erittäin puutteellinen ja näissä tapauksissa surkea.

        Luin myös mitä en vielä täysin ymmärrä, mutta jos minulle tulee tästä sakkoa esim knnianloukkaus tai muista syistä niin ne ymmärtääkseni voidaan muuntaa vankeusrangaistukseksi 30 euroa tai kolme päiväsakkoa per päivä. En ymmärtänyt täysi mutta puhuttiin myös oikeudenkäyntikuluista, että onko niin että jos Romanoff palkkaa kalliin asianajajan ja häviän niin lähden vuosiksi vankilaan hyvittääkseni Romanoff:n asianajajan palkkion. Asia alkaa vaikuttaa niin absurdilta että vaikka tuossa ei tunnu olevan alkujiltaan mitään järkeä asia voi silti olla tuolla tavalla.

        Vaikuttaa myös että suomessa on jonkin sortin kastijärjestelmä, että ihmisiin suhtaudutaan täysin erillä tavalla heidän sosiaalisen statuksensa perusteella. (ns luokka yhteiskunta)

        Tuo kastijärjestlemä on myös outo, että vaikuttaa että rikoksentekijät ovat korkeassa ja hyvässä asemassa ja kaikissa heikoimmassa asemassa on lainkuuliainen ihminen.

        Eli jos on alinta kastia mutta rikollinen, asema on yhteiskunnallisesti turvattu kuin myös, jos on lainkuuliainen ja / tai rikollinen mutta korkeassa asemassa tai paljon varallisuutta.

        Huonoin asema tuntuu olevan köyhällä joka noudattaa lakia kun laki tuntuu puoltavan tai mahdollistavan rikollisuutta riippumatta statuksesta.

        Eli esim, jos oisin täysin rikollinen ihminen, niin Romanoff:n asema olisi suhteeni todennäköisesti myös heikko. Tässä tapauksessa en olisi koko laskua edes alunperinkään maksanut joka olisi vahvistanut minun asemaa tässä asiassa.

        Erikoista on ettei mikään poliittinen puolue puutu tällaisiin asioihin tai asiaa oteta esille laisinkaan, keskustellan vain esim sukupuolien välisistä eroista muttei tällaisista oikeasti konkreettisista asioista jotka vaikuttavat ihmisiin sukupuolesta riippumatta. Suomalainen korruptio vaikuttaa olevan ihan todellinen asia joka ei silti kiinnosta ketään vaikka se todennettaisiin täysin selkeästi.

        Poliisilla on minun kanssa myös historiaa jossa he eivät tutki asiaa vaikka tuon heille todisteet ja jos kerron heille tehneeni rikoksen he eivät edelleen tutki asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kastijärjestlemä on myös outo, että vaikuttaa että rikoksentekijät ovat korkeassa ja hyvässä asemassa ja kaikissa heikoimmassa asemassa on lainkuuliainen ihminen.

        Eli jos on alinta kastia mutta rikollinen, asema on yhteiskunnallisesti turvattu kuin myös, jos on lainkuuliainen ja / tai rikollinen mutta korkeassa asemassa tai paljon varallisuutta.

        Huonoin asema tuntuu olevan köyhällä joka noudattaa lakia kun laki tuntuu puoltavan tai mahdollistavan rikollisuutta riippumatta statuksesta.

        Eli esim, jos oisin täysin rikollinen ihminen, niin Romanoff:n asema olisi suhteeni todennäköisesti myös heikko. Tässä tapauksessa en olisi koko laskua edes alunperinkään maksanut joka olisi vahvistanut minun asemaa tässä asiassa.

        Erikoista on ettei mikään poliittinen puolue puutu tällaisiin asioihin tai asiaa oteta esille laisinkaan, keskustellan vain esim sukupuolien välisistä eroista muttei tällaisista oikeasti konkreettisista asioista jotka vaikuttavat ihmisiin sukupuolesta riippumatta. Suomalainen korruptio vaikuttaa olevan ihan todellinen asia joka ei silti kiinnosta ketään vaikka se todennettaisiin täysin selkeästi.

        Poliisilla on minun kanssa myös historiaa jossa he eivät tutki asiaa vaikka tuon heille todisteet ja jos kerron heille tehneeni rikoksen he eivät edelleen tutki asiaa.

        Esimerkiksi, en ymmärrä laisinkaan minkä takia yritysrikokset eivät ole rikoksia ennenkun tietty petossumma ylittyy vaan ovat riita asioita vaikka sama rikos yksityishenkilön tekemänä on rikos elimpoliisiasia. Ensinnäkin yritykset koostuvat yksityishenkiläistä ja tosiasiallisesti rikoksen tekikä on ainamulsityiahenkilö koka tekee rikoksen yrityksenmkautta mutta yritys antaa jänelle tekijänä rikossuojan jollonka asia ei ole rikos vaan "riita asia".

        Silti jos yksityisjenkilö tekee bastaavan rikoksen tai edes puhuu yrityksestä rikoksena on kyseessä rikos eikä "riita asia". Näin viedään yksityisjnkilöltä uhrina pois uskottavuus ja rikoksesta rikosnimike eli sama henkilö on rikollinen tai ei riippuen tekeekö saman teon yksityishenkilönä vai yrityksensä kautta.

        Myös se että eri teot tai samat teot jotka on rikoksia tai ei ole riippuen tekijästä ja se miten samaa tekoa tutkii eri tajo riippuen tekikästä on huono ratkaosu koska vain poliisilla on riittävä peloteuhka rikoksen tekojää kohtaan. Yrityksen kautta voi siis tehdä bastaabia tekoja il!an minlään sortin henkilökohtaista vastuuta ja tämä on tahalteen säädetty näin.

        Selkeää ja varmasti parempi jos kaikki rikokset menisi vain ja ainoastaan poliisin kautta ja eri järkestelmien määrärahat siirrettäisiin yksinomaa poliisille. Poliisissa voi tarbittaessa olla myös eri yksikköjä kuten yritysrikokset, kuluttarikokset yms.

        Tuntuu typerältä mutta luulen voivani suunnitella oikeudenmukaisemman ja paremman oikeusjärjestelmän kun suomessa vallitseva järjestelmä vaikken ole asiaan edes lainkaan erikoistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi, en ymmärrä laisinkaan minkä takia yritysrikokset eivät ole rikoksia ennenkun tietty petossumma ylittyy vaan ovat riita asioita vaikka sama rikos yksityishenkilön tekemänä on rikos elimpoliisiasia. Ensinnäkin yritykset koostuvat yksityishenkiläistä ja tosiasiallisesti rikoksen tekikä on ainamulsityiahenkilö koka tekee rikoksen yrityksenmkautta mutta yritys antaa jänelle tekijänä rikossuojan jollonka asia ei ole rikos vaan "riita asia".

        Silti jos yksityisjenkilö tekee bastaavan rikoksen tai edes puhuu yrityksestä rikoksena on kyseessä rikos eikä "riita asia". Näin viedään yksityisjnkilöltä uhrina pois uskottavuus ja rikoksesta rikosnimike eli sama henkilö on rikollinen tai ei riippuen tekeekö saman teon yksityishenkilönä vai yrityksensä kautta.

        Myös se että eri teot tai samat teot jotka on rikoksia tai ei ole riippuen tekijästä ja se miten samaa tekoa tutkii eri tajo riippuen tekikästä on huono ratkaosu koska vain poliisilla on riittävä peloteuhka rikoksen tekojää kohtaan. Yrityksen kautta voi siis tehdä bastaabia tekoja il!an minlään sortin henkilökohtaista vastuuta ja tämä on tahalteen säädetty näin.

        Selkeää ja varmasti parempi jos kaikki rikokset menisi vain ja ainoastaan poliisin kautta ja eri järkestelmien määrärahat siirrettäisiin yksinomaa poliisille. Poliisissa voi tarbittaessa olla myös eri yksikköjä kuten yritysrikokset, kuluttarikokset yms.

        Tuntuu typerältä mutta luulen voivani suunnitella oikeudenmukaisemman ja paremman oikeusjärjestelmän kun suomessa vallitseva järjestelmä vaikken ole asiaan edes lainkaan erikoistunut.

        Poliisitutkinnan mainitseminen sai myös romanoff yrityksenmlupaamaan hyvityslaskun että vedän tutkintapyynnön pois. En mäin kuotenoaan tehmyt koska lhyvitystä ei koskaak tullut ja poliisiöta tuli vasta puoöen viodenmpäästä kirje jossa todetaan asian räyträvän rikoksen merkit (lievä petos) mutta summan vähyyden ja tekijän perusteella asia ei läpäise rikostutkintaa (pitkällisen harknnan kautta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisitutkinnan mainitseminen sai myös romanoff yrityksenmlupaamaan hyvityslaskun että vedän tutkintapyynnön pois. En mäin kuotenoaan tehmyt koska lhyvitystä ei koskaak tullut ja poliisiöta tuli vasta puoöen viodenmpäästä kirje jossa todetaan asian räyträvän rikoksen merkit (lievä petos) mutta summan vähyyden ja tekijän perusteella asia ei läpäise rikostutkintaa (pitkällisen harknnan kautta).

        Tämä on myös yksi syistä miksi juristi ei uskonut asiaan ja kirjeessä ohjeistettiin ottamaan yhteyttä oikeusaputoimistoon riita asiana.

        Missään ei myöskään kerrota että voin nostaa syytteen myös itse, tämä täytyi minun itse selvittää ja tämä selvisi käräjäoikeudesta vaikken edes kysymyt asiasta,eli en tajunnut edeskysyä mutta minun kanssa asioimut työntekijä sasi ehdottaa vaikken tätä edes kysymyt vaan tarkootuksenamoli selvittää mitennsuomalaisessa yhyeiskunnassa täytyy käyttäytyä joka ei ole minulle selkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on myös yksi syistä miksi juristi ei uskonut asiaan ja kirjeessä ohjeistettiin ottamaan yhteyttä oikeusaputoimistoon riita asiana.

        Missään ei myöskään kerrota että voin nostaa syytteen myös itse, tämä täytyi minun itse selvittää ja tämä selvisi käräjäoikeudesta vaikken edes kysymyt asiasta,eli en tajunnut edeskysyä mutta minun kanssa asioimut työntekijä sasi ehdottaa vaikken tätä edes kysymyt vaan tarkootuksenamoli selvittää mitennsuomalaisessa yhyeiskunnassa täytyy käyttäytyä joka ei ole minulle selkeää.

        Tämä on Romanoff.fi sivuilta:

        "Toimitamme yhteydenoton jälkeen sinulle reklamaatiokaavakkeen sähköpostitse, joka tulee täyttää huolellisesti. Käsittelemme vain kirjallisesti tehdyt reklamaatiot, ristiriitatilanteiden selvittämisen helpottamiseksi."

        (viitaten aiempaan asiaan reklamaatiosta, että aika sekavasti ilmaistu josta ymmärtää että reklamaatiota ei tarvitse käsitellä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on Romanoff.fi sivuilta:

        "Toimitamme yhteydenoton jälkeen sinulle reklamaatiokaavakkeen sähköpostitse, joka tulee täyttää huolellisesti. Käsittelemme vain kirjallisesti tehdyt reklamaatiot, ristiriitatilanteiden selvittämisen helpottamiseksi."

        (viitaten aiempaan asiaan reklamaatiosta, että aika sekavasti ilmaistu josta ymmärtää että reklamaatiota ei tarvitse käsitellä.)

        Tuossa kun olin käymässä niin myös siinä oli ehdotettu reklamaatiotilanne täysin sekava. Ensin olin saamassa kirjalisesti täytettävän kaavion, sen jälkeen piti täyttää word lomake jonka jälkeen annettiin printti tuosta sivusta jota yllä lainataan. En voi reklamaatiota enää kokeilla tehdä koska en saa olla heihin enää missään yhteydessä niin en tiedä miten homma olisi mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi, en ymmärrä laisinkaan minkä takia yritysrikokset eivät ole rikoksia ennenkun tietty petossumma ylittyy vaan ovat riita asioita vaikka sama rikos yksityishenkilön tekemänä on rikos elimpoliisiasia. Ensinnäkin yritykset koostuvat yksityishenkiläistä ja tosiasiallisesti rikoksen tekikä on ainamulsityiahenkilö koka tekee rikoksen yrityksenmkautta mutta yritys antaa jänelle tekijänä rikossuojan jollonka asia ei ole rikos vaan "riita asia".

        Silti jos yksityisjenkilö tekee bastaavan rikoksen tai edes puhuu yrityksestä rikoksena on kyseessä rikos eikä "riita asia". Näin viedään yksityisjnkilöltä uhrina pois uskottavuus ja rikoksesta rikosnimike eli sama henkilö on rikollinen tai ei riippuen tekeekö saman teon yksityishenkilönä vai yrityksensä kautta.

        Myös se että eri teot tai samat teot jotka on rikoksia tai ei ole riippuen tekijästä ja se miten samaa tekoa tutkii eri tajo riippuen tekikästä on huono ratkaosu koska vain poliisilla on riittävä peloteuhka rikoksen tekojää kohtaan. Yrityksen kautta voi siis tehdä bastaabia tekoja il!an minlään sortin henkilökohtaista vastuuta ja tämä on tahalteen säädetty näin.

        Selkeää ja varmasti parempi jos kaikki rikokset menisi vain ja ainoastaan poliisin kautta ja eri järkestelmien määrärahat siirrettäisiin yksinomaa poliisille. Poliisissa voi tarbittaessa olla myös eri yksikköjä kuten yritysrikokset, kuluttarikokset yms.

        Tuntuu typerältä mutta luulen voivani suunnitella oikeudenmukaisemman ja paremman oikeusjärjestelmän kun suomessa vallitseva järjestelmä vaikken ole asiaan edes lainkaan erikoistunut.

        Otat lakikirjasta perustuslain tai vanhan lakikirjan. Tämä on parempi kuin uusi lakikirja.


    • Anonyymi

      Luulen että olen Romanoff yhtiön kanssa asioidessani tajunnut mistä näissä negatiivisissä kommenteissa on kysymys. Kerron tämän oikeudessa mikäli sinne asti päädytään. Jaan asian tämän jälkeen tänne.

      Juomionarvoisaa on että negatiiviset kommentit alkavat tiettynä ajankohtana ja noudattavat tiettyä kaavaa.

      • Anonyymi

        Jaan myös oikeuden, poliisin yms pöytäkirjat jos voin niin tehdä.


      • Anonyymi

        Vaikuttaa myös siltä että ennen työtä selvennetään mikä sekvenssi asiakastab heidän kauttaan kohtaa ja asennusvaiheen vauriot tuotetaan valituille asiakkaille tahallisesti.

        Kyseessä on kuitenkin ammatti ihmiset jotka muutoin tekevät kiiteltyä jälkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa myös siltä että ennen työtä selvennetään mikä sekvenssi asiakastab heidän kauttaan kohtaa ja asennusvaiheen vauriot tuotetaan valituille asiakkaille tahallisesti.

        Kyseessä on kuitenkin ammatti ihmiset jotka muutoin tekevät kiiteltyä jälkeä.

        Yhtiöllä on kuitenkn kolmentoista miljoonan liikevaihtonsa alla lukuisia asiakkaita ja bain ne harvat jotkanovat tyytymättömiä ylipäätänsä jaksavat kirjoitella tällaisista asioista.

        Keskimääräisesti tyytyväinen asiakas maksaa työn ja unohtaa asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtiöllä on kuitenkn kolmentoista miljoonan liikevaihtonsa alla lukuisia asiakkaita ja bain ne harvat jotkanovat tyytymättömiä ylipäätänsä jaksavat kirjoitella tällaisista asioista.

        Keskimääräisesti tyytyväinen asiakas maksaa työn ja unohtaa asian.

        On myös mahdollista että räikeät ilmoitukset kuten "noidatamme kaikkia suomen lakeja ja määräyksiä" sekä "kohtelemme kaikkia asiakkaitamme tasavertaisesti" yms on tahalteen mietitty oman imagon kohottamisen lisäksi provosoimaan rikottuja asiakkaita varsinkin kun tietävät että asiakas ei voi tehdä asialle mitään, toimivat oikeasti säädöksien puitteissa sekä jos asiakas saadaan suuttumaan heillenvoidaan häntä kohtaan alkaa nostaa syytteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös mahdollista että räikeät ilmoitukset kuten "noidatamme kaikkia suomen lakeja ja määräyksiä" sekä "kohtelemme kaikkia asiakkaitamme tasavertaisesti" yms on tahalteen mietitty oman imagon kohottamisen lisäksi provosoimaan rikottuja asiakkaita varsinkin kun tietävät että asiakas ei voi tehdä asialle mitään, toimivat oikeasti säädöksien puitteissa sekä jos asiakas saadaan suuttumaan heillenvoidaan häntä kohtaan alkaa nostaa syytteitä.

        Yleisesti ottaen nämä asiat selviävät asiakkaille liian myöhään koska eivät tunne lakia mutta tietävät tulleensa kaltoin kohdelluiksi. Kun asia vihdoin selviää on asia jo kirjoitettu, tehty tai sanottu.


      • Anonyymi

        Aika paranoidi väitös, miten olet päätynyt tähän lopputulokseen ?


    • Anonyymi

      Niin kauan kun asiat menee hyvin, niin varmaan on ok paikka. Niin on kyllä kaikki muutkin paikat.

      Jos yhtään pitää reklamoida, niin tässä puljussa nostetaan ensin kädet pystyyn ja sen jälkeen syyttävä sormi kohti asiakasta.

    • Anonyymi

      Asennukseen asti ei Romanoffin kanssa päässyt kun pelkkää tuotetilausta ei saa palauttaa vaikka tuote oli väärä - ehdottivat että myyn Tori.fi:ssä

    • Anonyymi

      Taitaapi rahat mennä Romanoffilla Venäjälle

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe