Miehen exä ei jätä meitä

Anonyymi

perheytyään rauhassa vaan jatkuvasti häiriköi. lapsekin varmaan kärsii. Olisi kiva kun meistä tulisi perhe ilman exää, mies minä ja hänen lapset. Mutta tällämenolla se ei onnistu hetkessä. Lapset ovat ihastuneet minuun ja haluavat että olisin heille äiti, mutta sitä ennen pitää entinen äiti unohtaa. Sitä ei tee ex äiti helpoksi. hän itsepäisesti pitää kiinni lapsistaan vaikka olen heille olemassa.
Miten mies saisi yksinhuoltajuuden jotta me voisimme olla perhe ja mennä naimisiin ja olisin heille äiti. Luulen ettei äiti siihen suostu vaan itsepintaiseti pitää lapsita kiinni vaikka lapset haluu olla mun kanssa. Eukko haukkuu aina mua mutta mä puhun siitä nätisti, vaikka on ruma ja ilkeä mutta minkäs hän sille itse voi.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajatuksesi on suorastaan kauhea, biologinen äiti on ainoa oikea äiti lapsille ja uussuhteen puolisoa en edes suostuisi kutsumaan äidiksi koskaan.
      Tuo lasten biologinen äiti kuuluu lasten elämään ikuisesti, joten anna hänelle arvoa, sillä ero tuskin on yksinomaan hänen syytään .
      Eron jälkeen olet varmasti ensin saanut kontaktin mieheen tavalla tai toisella tai jopa ennen eroa.

      Tämä avopuolisosi tuskin haluaa tuota samaa, ellei ole aivan töppösesi alla. sillä oikea isä erostaan huolimatta ymmärtää, että lapsilla on äiti, jonka kanssa hän on saanut lapset. Jos vähänkin ymmärtää, niin lapset ovat sidoksissa äitiinsä.

      No ymmärrän senkin että voi lipsahtaa vähän sellaistakin arvostelua, joka ei kohdallaan, ajan kanssa toivon hänenkin saavansa elämäänsä sellista voimaa, että saa iloa , mutta ei tässä kirjoituksessakaan sinunkaan tekstisi hänestä ole kaunista missään muodossa.

      Lasten vanemmat joutuvat lasten asiosita kommunikoimaan ja se ei ole sinulta pois, varmasti heistä molemmat rakastavat lapsiaan, jotka eivät todellakaan ole sinun lapsiasi.
      Mutta kohtelethan heitä hyvin kun he nyt pakon perän joutuvat olemaan luonanne sen sopimuksen mukaan jonka vanhemmat ovat lapsien huoltajuudesta sopineet. Et saisi lapsille puhua pahaa heidän äidistään, sillä meissä jokaisessa on omat piiteemme ja tapamme toimia, niin myös sinulla.

      Ja aina kannattaa ajatella, milta asia tuntuisi jos olisikin kyse omista lapsistasi, jotka täytyisi luovuttaa miehen uudelle kumppanille ja erottaa heidät sinulta kokonaan , kuten nyt miehen lasten kohdalla ajattelet, siis edes ajattelet.

      Tilanteet alussa ovat rankkoja, mutta aika tekee tehtäväänsä, se ei kuitenkaan muutu, lapset ovat biologisten vanhempien yhteishuotajuudessa useimmiten, siihen että toinen saa yksinhuoltajuuden tarvitaan todella ranakka syy.

    • Anonyymi

      Jotkut äidit ovat niin mustiksia lapsitaan että vahtivat heitä alati. Kukaan ei sa määrätä eikä komentaa kuin hän itse. Omituista että ei anneta kenenkään muun olla äiti lapsille, ja uskon että lapset tykkää kun on useita aikuisia jotka rakastaa ja rakastaa heitä enemmän kuin äiti koskaan.
      Mies voisi sanoa kovan sanan exälleen ja vaatia tätä irrottamaan käpälänsä, ei ne lapset ole hänen yksiomaa, kyllä lapsi on onnellinen kun on uusi äiti mukana, vaikka exä onkin mustis, mutta se menee ohi kun ei välitä. Kiukutkoot, mutta uusi äiti on ihan samalla tasolla kuin muutkin, mies vaan topakasti vaatimaan että lapset hänelle. Äiti voi sitten tapailla lapsiaan kun uusi äiti niin haluaa. Minusta hyvä ratkaisu, ettei lapet joudu kokoajan muuttamaan. En tiedä mutta tuttavi ainakin laittoi tiukat rahjat lasten exä äidille, ja nyt ne asuvat uuden äidin luona, ja uusi äiti määrää mitä tehdään.

      • Anonyymi

        Omaa äitiä ei korvaa kukaan, eikä kukaan saa edes yrittää tulla äidin ja lasten väliin.
        Olet tekstin perusteella hirveä itsekäs bimbo, en halua edes naiseksi kutsua koska et sitä ansaitse.

        Aloittajalle:
        Lapsi kaipaa äitiään tietysti, mikä sinä olet äitiä korvaamaan, en yhtään mikään
        Oma äiti määrää ja sinun tehtäväsi on toimia hänen tahtonsa mukaan.
        Iljettävää ja itsekästä on sinun asenteesi, olet pelkkänä korvike panopuuna ukolle,
        Ettäs kehtaat.
        En ole itse äiti, mutta ymmärrän että oikean äidin ja lasten suhde on pyhä, on alhaisista alhaisinta yrittää sitä mitenkään häiritä.
        Säälittää lapset noissa rikkinäisissä uusperheissä, eivät ne mitään perheitä ole oikeasti.


    • Anonyymi

      Lukihäiriöisen Trollin monologi.

    • Anonyymi

      Toki äiti voi mustasukkainen lapsistaan, siltikään ei tuöe toista äiti isän uudesta kumppanista,
      Kokemuksesta voin sanoa, että lapsille tuo heidän biologinen äiti merkitsee kaikkea. Olen ihan todellisesti tuon asian nähnyt ja myös sen, että isäkin merkitsee samoin paljon.

      Erotessa tapahtuu hyvin paljon, joskus banhemmat ovat hyvin uupuneita elämäntilanteensa, että lapsia ei jakseta huomata, mutta silloinkin se suuri huoli on aina mielessä.
      Uusi kumppani saattaa viedä ajatuksia harhaan, jopa niin että antaa hänen määräillä myös näissä lasten asioissa, mutta onneksi tuo on vain väliaikaista.
      Kun eron tuska hellittää, niin lapset tulevat olemaan aina ensimmäisinä mielessä.
      Ja todella lapsille ne omat vanhemmat ovat tärkeintä, heitä kaipaavat ja puolustavatkin hos joku uskaltaa arvostella.

      Sellaista yhtenäistä perhettä uusperheestä ei tule koskaan, aina on muualla osa lasten elämää ja siellä on joko oma isä tai äiti.
      Mitä tuohon uuden ihmisen kutsumanimeen tulee, lapsille on syytä opettaa kutsumaan häntä ristimänimellä, sillä äiti tai isä hän ei lapselle ole, silloin kun oma äiti tai isä elää ja huolehtii yhteishuoltajuudessa lapsesta.

      • Anonyymi

        Kyll äitipuolta pitää kunnioittaa ja arvostaa hyvin paljon. Hän on tullut perheeseeen ulkopuolelta ja hänen pitää saada tuntea olonsa kunnioittavaksi. Lapsille pitää sanoa että äitipuoli on uusi äiti jota mitää kohdella hyvin, koska hän on vastuussa heidän kasvatuksestaan. Mikähän siinä on vaikeeta ettei äitipuolta voi kutsua äidiksi, koska hän on uhrautunut hoitamaan toisten lapsia.
        Lapset oppivat kun heille sanoo ja vaatii, kasvatus on a ja o ku uusi äiti tulee perheeseen. Hän kasvattaa myös äidin ja isän uudelleen ja näkemään säännöt ja määräysket toisin ja joita toteutuetaan kaiikki. Äitipuoli on se joka määrää ja osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyll äitipuolta pitää kunnioittaa ja arvostaa hyvin paljon. Hän on tullut perheeseeen ulkopuolelta ja hänen pitää saada tuntea olonsa kunnioittavaksi. Lapsille pitää sanoa että äitipuoli on uusi äiti jota mitää kohdella hyvin, koska hän on vastuussa heidän kasvatuksestaan. Mikähän siinä on vaikeeta ettei äitipuolta voi kutsua äidiksi, koska hän on uhrautunut hoitamaan toisten lapsia.
        Lapset oppivat kun heille sanoo ja vaatii, kasvatus on a ja o ku uusi äiti tulee perheeseen. Hän kasvattaa myös äidin ja isän uudelleen ja näkemään säännöt ja määräysket toisin ja joita toteutuetaan kaiikki. Äitipuoli on se joka määrää ja osaa.

        Sinulla on sijaisäidin ajatuksen kulku ja otteet. Miksi tekeydyt äitipuoleksi vai eikö sijaisäidit enää uskalla olla omia itsejään julkisuudessa.


      • Anonyymi

        Miksi äitipuolelle ollaan mustiksia? Hehän vaan korvaavat oikean äidin ja hyvin korvaavatkin. Ei siinä tarvi enää entistä äitiä, eikä tarvi olla mustis ett jäi toiseksi. Sellaista elämä on. Aina joku hävii.
        Lapsellehan on rikkaus kun saavat uuden äidin ja voivat koulussa kehua miten heillä on ihana äitipuoli. Mikäs sen parempaa kun joku huolehtii lapsesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyll äitipuolta pitää kunnioittaa ja arvostaa hyvin paljon. Hän on tullut perheeseeen ulkopuolelta ja hänen pitää saada tuntea olonsa kunnioittavaksi. Lapsille pitää sanoa että äitipuoli on uusi äiti jota mitää kohdella hyvin, koska hän on vastuussa heidän kasvatuksestaan. Mikähän siinä on vaikeeta ettei äitipuolta voi kutsua äidiksi, koska hän on uhrautunut hoitamaan toisten lapsia.
        Lapset oppivat kun heille sanoo ja vaatii, kasvatus on a ja o ku uusi äiti tulee perheeseen. Hän kasvattaa myös äidin ja isän uudelleen ja näkemään säännöt ja määräysket toisin ja joita toteutuetaan kaiikki. Äitipuoli on se joka määrää ja osaa.

        Ukon uusi ei ikinä ole mikään äitipuoli .
        Se on vain ukon uusi panopuu.
        Äidin kanssa sellaisella ei ole mitään tekemistä eikä häntä äidiksi pidä kutsua.
        Jos pakotetaan lapsi saa ihan vapaasti haistatella panopuulle jos haluaa.
        Äiti on äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukon uusi ei ikinä ole mikään äitipuoli .
        Se on vain ukon uusi panopuu.
        Äidin kanssa sellaisella ei ole mitään tekemistä eikä häntä äidiksi pidä kutsua.
        Jos pakotetaan lapsi saa ihan vapaasti haistatella panopuulle jos haluaa.
        Äiti on äiti.

        Kyllä mies pyysi ja anoi minua hänen lastensa äitipuoleksi ja äidiksi kun aika on hyvä. En olisi tahtonut mutta ajattelin lasten parasta. On hienoa että voi kasvattaa oman mielen mukaan ettei tarvi kysellä keltään. Tiukasti ja sääntöjä noudattaen. Olen vaan paras äiti miehen lapsille. Anopinkanssa tulee yhteen otettua kun on niin ex miniän pauloissa, mutta olen snaonut että minä olen nyt se joka käskee ja määrää.
        Kumma ettei sitä ymmärretä, siksipä onkin hyvä että olen tässä huushollissa äitinä, niin kaikilla on kiva olla kun asiat sujuu.
        Jäin pois työstäkin että voin suunnitella päivän, mies lupasi elättää mut niin kauan kunnes lapset on aikuisia, on kiva olla vaan kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies pyysi ja anoi minua hänen lastensa äitipuoleksi ja äidiksi kun aika on hyvä. En olisi tahtonut mutta ajattelin lasten parasta. On hienoa että voi kasvattaa oman mielen mukaan ettei tarvi kysellä keltään. Tiukasti ja sääntöjä noudattaen. Olen vaan paras äiti miehen lapsille. Anopinkanssa tulee yhteen otettua kun on niin ex miniän pauloissa, mutta olen snaonut että minä olen nyt se joka käskee ja määrää.
        Kumma ettei sitä ymmärretä, siksipä onkin hyvä että olen tässä huushollissa äitinä, niin kaikilla on kiva olla kun asiat sujuu.
        Jäin pois työstäkin että voin suunnitella päivän, mies lupasi elättää mut niin kauan kunnes lapset on aikuisia, on kiva olla vaan kotona.

        Onneksi olet provo.
        Kukaan ei voi olla noin pihalla,onneksi.
        Harmi että menin trolliin...
        Toivottavasti kukaan uusi akka ei kuitenkaan edes kuvittele mitenkään edes tuohon suuntaan.
        Jos kuvittelisi ja toisi vielä esille pitäisi äidin yrittää saada yksinhuoltajuus, silloinhan mies ei ymmärtäisi ollenkaan lasten parasta jos toimisi tuolla lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukon uusi ei ikinä ole mikään äitipuoli .
        Se on vain ukon uusi panopuu.
        Äidin kanssa sellaisella ei ole mitään tekemistä eikä häntä äidiksi pidä kutsua.
        Jos pakotetaan lapsi saa ihan vapaasti haistatella panopuulle jos haluaa.
        Äiti on äiti.

        Mun puolesta saa ne kersansa viedä vaikka kuuhun.
        Yksi lysti..
        Pitäköön hyvänään.
        Ei kiinnosta muiden mukulat.
        Aina parenpi , kun estää käymästä.
        Heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun puolesta saa ne kersansa viedä vaikka kuuhun.
        Yksi lysti..
        Pitäköön hyvänään.
        Ei kiinnosta muiden mukulat.
        Aina parenpi , kun estää käymästä.
        Heh.

        mun miehen lapset ja exä ei pärjäisi ilman minua. On pakko olla heidän tukenaan vaikkei halua. Joka päivä on annettava exälleen neuvoja ja opastusta lasten kanssa olemisesta ja pyykkäyksestä, ruokaakaan ei osaa hän tehdä. On hienoa nähdä lasten olevan normaleita sen jälkeen kun tulin tähän huushålliin, ja uskon että lapsista kasvaa ihan mukavia ja pärjääviä aikanaan kun tarpeeksi jakaa kauhalla oppia. Olen erittäin tärkeä tässä ja ymmärrän että mies vaihtoi minuun koska olen kaunis ja osaava ihminen enkä jätä ketään pulaa.
        Äitipuolen rooli on suuri haaste ja velvolisuus, sillä kaikkihan ei voi osata kaikkea, ja minä kun osaan voin jakaa sitä oppia muille. Olen vaan paras äitipuoli, ja nämä ovat onnekkaita kun juuri minä olen heille äitipuolena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun miehen lapset ja exä ei pärjäisi ilman minua. On pakko olla heidän tukenaan vaikkei halua. Joka päivä on annettava exälleen neuvoja ja opastusta lasten kanssa olemisesta ja pyykkäyksestä, ruokaakaan ei osaa hän tehdä. On hienoa nähdä lasten olevan normaleita sen jälkeen kun tulin tähän huushålliin, ja uskon että lapsista kasvaa ihan mukavia ja pärjääviä aikanaan kun tarpeeksi jakaa kauhalla oppia. Olen erittäin tärkeä tässä ja ymmärrän että mies vaihtoi minuun koska olen kaunis ja osaava ihminen enkä jätä ketään pulaa.
        Äitipuolen rooli on suuri haaste ja velvolisuus, sillä kaikkihan ei voi osata kaikkea, ja minä kun osaan voin jakaa sitä oppia muille. Olen vaan paras äitipuoli, ja nämä ovat onnekkaita kun juuri minä olen heille äitipuolena.

        Olet erinomainen ihminen, kun neuvot ja opastaa miehesi exää ja myös omaa exää, jätit sitte lapsesi Ex miehelle, joka ei osaa pyykkikonetta käyttää, eikä ruokaa tehdä. Lapsesi on nyt normaaleja, kun sinä lähdit toiseen huusholliin piikottamaan.
        Uskot et lapsesi tulee pärjäämään exäsi hoidossa, kun sinä etänä opastat heitä. Hienoa et pidät kauniina huolta exästäsi ja miehesi exästä ja hänen lapsista ja Ex miehesi lapsista.
        Olet aikamoinen besserwisser.


    • Anonyymi

      Ex-äidit ovat hyvin rasittavia, siksi mies onkin vaihtanut parempaan. Asia on päivänselvä. Ex-äitejä tulisi kuitenkin ymmärtää, koska he ovat epäonnistuneet elämässään. Älkäämme lyökö lyötyjä.

      • Anonyymi

        Niin on, en ymmärrä miten mies on jaksanut moista näätää. Ei lapsetkaan sen parempia ole. Äitiinsä tulleet, Ei exät ymmärrä että äitipuoli on tullut lapsensa hoitamaan normaaleiksi ja miehen pelastanut harpun kynsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, en ymmärrä miten mies on jaksanut moista näätää. Ei lapsetkaan sen parempia ole. Äitiinsä tulleet, Ei exät ymmärrä että äitipuoli on tullut lapsensa hoitamaan normaaleiksi ja miehen pelastanut harpun kynsistä.

        Niin on ,en ymmärrä miten nainen on jaksanut moista kettua .Ei lapsetkaan sen parempia ole .Isäänsä tulleet, ei exät ymmärrä että isäpuoli on tullut lapsensa hoitamaan normaaleiksi ja naisen pelastanut basistin kynsistä.


    • Anonyymi

      Ex-äidit eivät tietenkään halua myöntää itselleen olevansa rumia ja ilkeitä.

      • Anonyymi

        Ex-isät eivät tietenkään halua myöntää itselleen olevansa rumia ja ilkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex-isät eivät tietenkään halua myöntää itselleen olevansa rumia ja ilkeitä.

        Mitä välii, onneksi uudet äitit ovat kauniita ja jämäköitä kasvattamaan miehen kakarat. Kunhan on yksi luotettava ja kaunis aikuinen lasten elämässä, se on iso rikkaus heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä välii, onneksi uudet äitit ovat kauniita ja jämäköitä kasvattamaan miehen kakarat. Kunhan on yksi luotettava ja kaunis aikuinen lasten elämässä, se on iso rikkaus heille.

        Mitä välii ,onneksi uudet isät ovat komeita ja jämäköitä kasvattamaan naisen kakarat ,kunhan on yksi luotettava ja komea aikuinen lasten elämässä se on iso rikkaus heille.


    • Anonyymi

      Sano miehen exälle kova sana,. Laita viestiä että jos ei lopeta menet sinne nalkuttamaan. Monesti exät tulevat kurkkimaanikkunoista ja häiriköimään uuden perheen elämää, se on tosi kurjaa. Uuden äidin pitää otaa ohjat heti käteen ja sanottava ettei käy,
      Exät on katkeria kun ex miehellä on kaunis uusi vaimo ja lapsille uusi äiti. Yksin jääminen on kurja, mutta eihaittaa kunhan ei häiriköi teitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe