Kuritusta Peten Kammarissa, PART II

Master_Pete

Toivon saavani lukijakunnalta asiantuntevaa palautetta, positiivista sekä negatiivista ( jos sellaista löytyy ) =) Tarina on fiktiivinen, mutta henkilöt ovat oikeita ja suurinta osaa tarinan tempuista olemme kokeilleet ja loppuja ( ainakin minä siis Pete ) haluaisin kokeilla. Jos S/M-seksi, bondage, kumifetissi ja naisen alistuneena olo ei kiinnosta, niin en suosittele tarinan lukemista. Mutta muille kiinnostuneille hauskoja lukuhetkiä, meillä ainakin on ollut hauskaa, kun olemme seksifantasioitamme toteuttaneet. Tarina on jatkoa vähän vajaa vuosi sitten kirjoittamaani sarjaan 'Kuritusta Lissun kammarissa, PART 1-6' 8.3.2005 Pete länsirannikolta

Kuritusta Peten kammarissa, PART II

Annoin Lissun rauhassa tutkailla mitä kaikkea olin varastoon rakennellut, tietäisipä lutka ainakin osaksi mitä tuleman pitää. Varasto oli melko isokokoinen ja olin sen tätä iltaa (ja ehkäpä myös tulevia iltoja varten) siivonnut ja laittanut lattialle paksusta mustasta kumista pehmusteet. Keskellä huonetta roikkui kahden kettingin varassa paksu talja, jonka olin viritellyt sähkömoottorin ja kauko-ohjaimen perään. Taljan vieressä oli uusin hankintani. Olin ostanut huutokaupasta vanhan voimistelutelineen, hevosen, jonka olin kunnostanut toisenlaista liikuntaa varten. Olin maalannut hevosen jalat mustalla maalilla ja päällystänyt yläosan uudella mustalla nahalla. Hevosen jalkoihin olin lisännyt renkaat, joihin voisin sitoa orjani raajat sekä myös hevosen yläpuolelle olin ripustanut kettingin. Hevosen toisella puolella oli vanha metallirunkoinen sänky, johon olin myös lisäillyt naruja ja renkaita strategisiin paikkoihin. Takaseinään, lähes kahden metrin korkeuteen, olin kiinnittänyt pehmustetut rannekahleet. Sängyn vieressä oli pieni apupöytä, sen päällä olevan laitteen olin vielä kätkenyt laittamalla pyyhkeen sen päälle. Lisäksi isossa muuttolaatikossa oli kaikki apuvälineet, joita olin vuosien saatossa hankkinut ja niitä oli paljon. Piilossa Lissulta oli kaksi DV-kameraa huoneen nurkkiin sijoitettuna. Oli aika aloittaa illan leikit.

Mietin vielä hetken suunnitelmaa ja päätin aloittaa käsittelyn, Lissun niin rakastamasta piiskauksesta. Lissun kumin verhoama pää pyöri edestakaisin hänen tutkiessaan huonetta ja keskeytyi rajusti, nykäistessäni talutusnuorasta. Käskin lutkaa konttaamaan takaseinän luokse. Kävelin Lissun takana hänen kontatessaan kohti huoneen peräseinää ja ihailin kumin verhoamaa täyteläistä persettä. Perille päästyämme käskin Lissua nousemaan seisomaan ja ojentamaan kätensä ylös. Lissu oli väsynyt konttaustuokiostaan ja suuri pallosuukapula hankaloitti hapen saantia, mutta kuuliaisesti hän nousi ylös ja koetti pysyä pystyssä korkeissa balettisaappaissaan. Otin pienen jakkaran Lissun taakse ja nousin sille. Otin toisen Lissun ojennetuista käsistä ja kiinnitin ranteen seinällä roikkuvaan kahleeseen, toistin käsittelyn myös toiselle ranteelle. Lissu keikkui balettisaappaiden kärjillä koettaen pysyä tasapainossa, käsien ollessa venytettynä korkealla pään yläpuolella. Seuraavaksi nappasin laatikosta nilkkojen väliin asetettavan raudan. Läppäsin avokämmenellä lujaa Lissua takamukselle ja käskin lutkan levittämään haarojaan. Lissu mumisi suukapulan takaa vastaan, sillä jalkojen levittäminen jättäisi hänet roikkumaan pelkästään käsien varaan. Minuahan tämä ei kiinnostanut, joten kampesin väkisin jalat haralleen ja kiinnitin raudan päät nilkkapantoihin, jotka Lissu oli napsauttanut paikalleen jo pukeutuessaan. Lissu sai saappaiden kärjistä tukea enää minimaalisen vähän ja hänen hento kumin verhoama vartalonsa tärisi kahlittuna.

Vielä loppusilausta vailla tuumin virnuillen. Vein käteni Lissun levitettyjen haarojen väliin ja etsin pikkuhousujen vetoketjun. Vetäisin ketjun auki ja huomasin Lissun pillun suorastaan litisevän kiimasta. Taitaa pikkulutka nauttia tästä vähän liikaa, ajattelin. Kaivoin taskustani, sinne jo etukäteen sijoittamani kaksi voimakasta nipistintä. Ennenkuin Lissu tajusi mitä tapahtui, kiinnitin nipistimet Lissun muhkeisiin häpyhuuliin. Lissu ulisi kivusta, mutta ei tässä vielä kaikki. Kummastakin nipistimestä lähtevän narun kiinnitin nilkkaraudan keskellä olevaan renkaaseen ja kiristin kunnon vedon naruihin. Nyt jos Lissu haluaisi helpottaa nipistimien vetoa pillussaan hänen täytyisi nostaa jalkojaan, mutta silloin hän roikkuisi ainoastaan käsiensä varassa. Onnittelin itseäni nerokkaasta ajatuksesta. Mieleeni juolahti vielä kruunata Lissun tuska anaalitapilla. Lissu piti perseeseen panemisesta, mutta hänen erittäin kireä perseensä hankaloitti asiaa, tänään asiaan tulee korjaus, tuumin. Valitsin laatikosta tapin, joka paksuimmasta kohdastaan oli noin 3 senttiä, tämäkin tuotti hankaluuksia Lissulle ilman lämmittelyä. Pursotin tapille vesiliukoista liukuvoidetta ja asetin sen persereiän päälle. Lissun tajuttua touhuni, hän rupesi mumisemaan ja rimpuilemaan. Eihän tämä käy, virnistin ja painoin tapin Lissun perseeseen kokonaan. Nyt pikku lutka huusi minkä pystyi kapulansa takaa. Olimme tietenkin sopineet etukäteen turvasanan ja -merkin, tarkkailin Lissun sormia, mutta merkkiä ei näkynyt. Joten tyytyväisenä jatkoin suunnitelmaani.

Poimin käteeni ensimmäisen ruoskan. Ruoska oli valmistettu noin paristakymmenestä ohuesta nahkasuikaleesta, jotka olivat kiinni jämerässä kädensijassa. Tämä ei vielä paljoakaan satuttaisi Lissua, varsinkin kun hänen kehonsa oli lähes kokonaan verhottu kiiltävään kumiin. Mutta takamuksessa oli jonkin verran paljasta ihoa tarjolla ja sinne ilman varoitusta suuntasinkin ensimmäisen ruoskan sivalluksen. Lissu suorastaan hypähti ilmaan, kun isku osui hänen perseelleen. En jättänyt Lissulle aikaa protestointiin vaan aloin jakelemaan iskuja tasaiseen tahtiin ympäri Lissun takamusta. Lissu rimpuili seinällä, mutta pysyi juuri ja juuri pystyssä saappaiden kärkien varassa. Mumina voimistui suukapulan takaa, lisätessäni iskujen voimaa. Lisäksi suukapulan reunoilta purskahteli kuolaa iskujen tahdissa. Kyrpäni oli jäykistynyt housuissani kivikovaksi, mutta päätin jättää sen vielä hetkeksi rauhaan, kyllä minä vielä osani saan, ajattelin tuimasti. Lissun perse alkoi saada jo mukavan punan päälleen, kun päätin vaihtaa seuraavan ruoskan peliin. Otin käteeni napakan ratsupiiskan. Varoittamatta jälleen, aloin tanssittaa ratsupiiskaa Lissun pakaroilla. Nyt iskusta kuului napsahdus sen osuessa ihoon ja punainen viiru ilmestyi lähes välittömästi piinatulle perseelle. Lissu kiljui minkä pystyi suukapulansa takaa ja jalat alkoivat notkahdella. Häpyhuuliin asennetetut nipistimet venyttivät huulia, Lissun jalkojen nykiessä epätoivoisesti. Annoin vielä muutaman napakan iskun ja lopetin. Lissu tärisi kuin horkassa, mutta ei vieläkään näyttänyt keskeytyksen merkkiä. Pikkuhiljaa Lissun keho rauhoittui häntä tarkkaillessani, luuli varmaan minun lopettaneen, hymyilin itsekseni. Oli aika tutustuttaa Lissun perse uudelle hankinnalleni. Otin nurkasta nojallaan olleen reilun puolitoista metriä pitkän ja peukalonpaksuisen bambukepin.

Asetuin Lissun taakse ja kohotin kepin kohti ensimmäistä iskua, kun samalla kuulin ovikellon soivan. Juuri sopivasti ajattelin, seuraava yllätys olisi tulossa. Lissun pää pyöri edestakaisin hänen yrittäessään päätellä mitä olin tekemässä hänen kanssaan ja samalla ihmetellen kuka oven takana on. Päästin kohotetun bampukepin alas lähes täydellä voimalla Lissun kummallekin pakaralle samanaikaisesti. Lissu kirkui kapulansa takaa ja lysähti käsiensä varaan roikkumaan seinälle. Kävelin orjani luo ja suutelin hänen kumin peittämää poskeansa ja kerroin meneväni juomaan lasillisen viiniä uuden vieraan kanssa. Lissu tuijotti minua vettynein silmin epäuskoisena ja mumisi kapulaansa. Sen enempää selittämättä, kävelin valot perässäni sammuttaen, ulos varastosta ja jätin Lissun seinälle roikkumaan pimeään.

END PART II

4

5806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori nainen

      jatka äkkiä! :) jätit ainaki mut sellaseen kiimaan et.. äkkiä lisää tai mä tuun hulluks! siis uskomattoman hyvin kirjotettu, ja sisältö niin suoraan mun fantasioista.. kun vaan kehtais omalta mieheltä pyytää tollasta. loistavaa, lisää kiitos :)

    • narttu

      ---- Mahtavaa!

    • Master_Pete

      Tässähän ihan punastuu noin mairittelevista kommenteista ! Koetan saada jatkoa aikaan nopeasti, mutta kun tuo aika on kortilla, no teen parhaani :-)

    • Anonyymi

      Erittäin kiihottavaa.... saisit minut Lissuksi ja aivan alastomana. NAM....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe