Niin ne ajat muuttuvat

Anonyymi

Ennen sanottiin, että kuski kiihtyy ylämäessa ja Tojo vasta alamäessä. Mutta nyt hybridien aikakaudella se Tojo ei kiihdy edes alamäessä.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kuski kiihtyy kun kaikki polkee Toyotan ohi.

    • Hihii, toivottavasti tästä tulee taas kerran minun ikioma ketju.

      • Anonyymi

        Pena, ahdistaako taas??


      • Anonyymi

        Nolottaako Holisti vanhat lapselliset kirjoitukset ?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toyota on edellä kävijä ja suunnannäyttäjä. Uudet sähkökulkineet ei enää kiihdy alamäissä entiseen malliin vaan jauhavat sähköä akkuun. Niin ne ajat muuttuu Eskoseni.

      • Anonyymi

        Hehee, toi oli ihan hauska.
        Mutta miksi ne on jaloissa ihan kaikkialla??


      • Anonyymi

        Kaikkien valmistajien sähkökulkineet toimii suurinpiirtein samalla tavalla. Paas joskus kokeillen Teslaa, Audia tai Bemaria, kaikki jarruttavat alamäissä ja genu jauhaa sähköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehee, toi oli ihan hauska.
        Mutta miksi ne on jaloissa ihan kaikkialla??

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.

        Näkis vaan ne sinun vilahtelevat hybridiautot. Nysvääviä kyllä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.

        Voi tuota Toyotahörhöä, ei tiedä kuinka nykyaikainen auto toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.

        Sanopa monetko liikennevalot on Erottajalta Kuusitien risteykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa monetko liikennevalot on Erottajalta Kuusitien risteykseen?

        Kolmet valot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmet valot!

        Hei, emme elä Taka-Hikiällä.


    • Anonyymi

      Kyllä Toyotaankin vauhtia tulee kun pyrit pakettiautolla motarilla ohi. Ei niin tuhnuja ole kuin näillä sivustoilla väitetään niiden olevan.

    • Anonyymi

      Uusi Iso Toyota Corolla Hybrid Sedan vain 3,5 litraa sadalla tekee vain 5 €. Tähän ei pysty edes sähköautot jos lataavat julkisilla asemilla.

      • Anonyymi

        TM koeajo 11/19, Corolla Hybrid Sedan, kulutus kaupunki 4,9 ja maantie 4,7. Missä menee vain 3,5? Unelmissako vai myyjän puheissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM koeajo 11/19, Corolla Hybrid Sedan, kulutus kaupunki 4,9 ja maantie 4,7. Missä menee vain 3,5? Unelmissako vai myyjän puheissa?

        Toyotan myyntiesitteessä taataan 3.6 mutta meikä ajelee senkin alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan myyntiesitteessä taataan 3.6 mutta meikä ajelee senkin alle.

        Ajelu onkin hyvä termi, ajamistahan se ei ole. Millä sitä Rollaa muuten hinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM koeajo 11/19, Corolla Hybrid Sedan, kulutus kaupunki 4,9 ja maantie 4,7. Missä menee vain 3,5? Unelmissako vai myyjän puheissa?

        Ihan maantienopeuksilla 50-120 menee 3.5 sekalaisessa ajossa kun
        - alla on Nokian kitkat
        - ilmastointi eco asennossa
        - 98 bensaa
        - kuormana 1-2 henkilöä

        Testattu heti keväällä ja pitää 100% varmuudella paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan maantienopeuksilla 50-120 menee 3.5 sekalaisessa ajossa kun
        - alla on Nokian kitkat
        - ilmastointi eco asennossa
        - 98 bensaa
        - kuormana 1-2 henkilöä

        Testattu heti keväällä ja pitää 100% varmuudella paikkansa.

        Jollakin tien pätkällä ilman pysähdyksiä ja kylmäkäynnistyksiä myötätuuleen ehkä auton oman mittarin mukaan tuon lähelle. Edeltäjä Auris 1.8 Hybrid TS kulutti TM 60.000 km testissä keskimäärin 5,6 l/100 km. Ei ole ihan linjassa sinun väitteesi kanssa normaalista kulutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollakin tien pätkällä ilman pysähdyksiä ja kylmäkäynnistyksiä myötätuuleen ehkä auton oman mittarin mukaan tuon lähelle. Edeltäjä Auris 1.8 Hybrid TS kulutti TM 60.000 km testissä keskimäärin 5,6 l/100 km. Ei ole ihan linjassa sinun väitteesi kanssa normaalista kulutuksesta.

        Jep.edeltäjä kulutti,mutta tässä moottoria ja hybridijärjestelmää muutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.edeltäjä kulutti,mutta tässä moottoria ja hybridijärjestelmää muutettu.

        Päivän paras, 2 litran pudotus, uskotko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän paras, 2 litran pudotus, uskotko?

        Uskon. TM koeajokilutus-ja ajaminen ei ole normaalia ajamista vaan autoa revitellään äärirajoille ja ajetaan kuin viimeistä päivää. Normaali keskiverto kansalainen ei aja koko aikaa tämmi tiskissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon. TM koeajokilutus-ja ajaminen ei ole normaalia ajamista vaan autoa revitellään äärirajoille ja ajetaan kuin viimeistä päivää. Normaali keskiverto kansalainen ei aja koko aikaa tämmi tiskissä.

        Miten mukahybridillä voi revitellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mukahybridillä voi revitellä?

        Kaikki alle 20 s kiihdyttely 0-80 km/h on Terolle revittelyä ja nopeudet sen yli jo kaahaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon. TM koeajokilutus-ja ajaminen ei ole normaalia ajamista vaan autoa revitellään äärirajoille ja ajetaan kuin viimeistä päivää. Normaali keskiverto kansalainen ei aja koko aikaa tämmi tiskissä.

        Tuskin voi revittelemisestä puhun. Kun unohtaa miten sillä tulisi ajaa ja polkee kuin turbo dieseliä niin kulutus aikalailla 6,5-7l satasella.
        Pääsee sitten alle 5:n kun ajatuksen kanssa ajelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin voi revittelemisestä puhun. Kun unohtaa miten sillä tulisi ajaa ja polkee kuin turbo dieseliä niin kulutus aikalailla 6,5-7l satasella.
        Pääsee sitten alle 5:n kun ajatuksen kanssa ajelee.

        Mutta polkemallakaan ei pääse alle 12 s 0-100 km/h. Tuhnumpaa pikkuautoa ei ole kuin Yaris Hybrid.


    • Anonyymi

      Kyllä noissa koeajotuloksissa kaikkia autoja ajetaan samalla tavalla. Hybridi kuluttaa vain marginaalisedti vöhemmän, mutta onhan se vastaavasti paljon verkkaisempi. Hybridi-himmelille tulee kuitenkin hintaa aika paljon. Se ei ikinä tule kannataamaan lisäinvestointina, ei millään kulutuserolla.

      Ja kestotestissä varsinkin kulutuserot tasaantuu.. Odotan malttamattomana Toyon kestotestiä. Ne ovat hauskaa luettavaa, aina.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      93
      3213
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1787
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1647
    4. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      90
      1480
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

      Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1457
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      409
      1354
    7. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1270
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

      Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1127
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      344
      959
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

      "Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      272
      946
    Aihe