Vähän mietityttää uskallanko laitattaa jääkaapin viereiseen kaappiin erillisuunin. Väittävät keittiökaupassa, että voi laittaa, mutta järki sanoo toista!?
KONSULTOIKAA!!!!
Erillisuuni/mikro kaappi jääkaapin kylkeen?
4
1166
Vastaukset
- kokemuksella
Meillä on ollut tälläinen systeemi jo vuodesta -97 ja oikein hyvin on toiminut. Erillisuuni ei lampeä ympäriltään juuri lainkaan. Ainakin meillä olevassa mallissa lämmin ilma puhaltuu ulos luukun etureunasta. En ole kokenut minkäänlaista haittaa siitä, että kylmäkone ja uuni on ollut vierekkäin.
- miksi?
Miksi yleensä laittaaa erillisuunia. Kaikki käryt ovat itkin huushollia samantien, kun aukaisee uuninluukun. Ei paljon hyödytä ilmanvaihto sun muut venttiilit katossa uunin kohdalla. Tuskin kuitenkaan laitat uunille omaa "liesi"-tuuletinta.
- Siksi
Siksi erillisuuni, koska sen saa korkeammalle kuin perinteinen hella jossa uuni on alempana.
SIKSI ainakin minä sen laitatin ja toinen syy on se, että se asennetaan todellakin kaappiin tiiviisti, ei jää niitä inhottavia rakoja kuten tavallisen hella/uuni yhdistelmän viereen/taakse yleensä jää. Joutuu aina siivotessa vetämään koko höskän ulos paikoiltaan ja keräilemään väliin pudonneita makaronia yms yms. Ei enää meillä tehdä sitä kun laitettiin erillinen uuni jonka yläpuolella on mikro. Ja keraaminen taso keittämiseen.
Ja jääkaappipakastin on tilanpuutteen takia heti siinä uunikaapin vieressä. Ei ole ongelmia ja siistiä on. - meilläpäin
Mikäs sen mukavampaa kuin saada hyvää tuoksua keittiöstä. Ei kai se nyt ihan noin nuukaa ole niiden piparien kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683