Pidättekö kiusoittelusta?

Verbaalisesta siis, sellaisesta leikillisestä sanailusta. Mieluummin kahden kesken vai isommassa porukassa? Vai onko se ärsyttävää tai peräti loukkaavaa? Miten reagoitte kiusoitteluun?
Ilmoita

7 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Toimii, jos sen tekee taitavasti, tosin omassa tuttavapiirissä sitä teen lähinnä minä ja silloinki usein juhlatunnelmissa. Aika tarkkaan kyllä katsoisin, ketä näin lähestyä, ei ehkä puolituttuja vaan ihmisiä joita jo tuntee paremmin. Kiusallistakin se voi olla, jos tulee henkilöltä josta et ole itse kiinnostunut tai esim varatulta. Kahden kesken lienee parempi, jos sillä jtn tavoittelee. Kovin äänekäs kiusoittelu isossa porukassa tuntuu vähän mauttomalta, jollei sitten ole kyse hyvien ystävien välisestä nokittelusta. :)
Ilmoita
Tykkään todella paljon. En pidemmän päälle jaksa lainkaan sellaista kiva-kiva hymistelyä, pieni härnäys kuuluu hyvään flirttiin ja luo terveellistä kitkaa.
Ilmoita
Tykkään
Ilmoita
Ehdottomasti :) erityisen mukavaa jos toinen osapuoli lähtee siihen mukaan.
Ilmoita
Minä tykkään, kahden kesken kivaa eikä yleisökään haittaa, pikemminkin päinvastoin ;)
1 VASTAUS:
Ja reagoin yleensä samalla tyylillä sekä tulen hyväntuuliseksi loppupäiväksi :)
+Lisää kommentti
Kaikki eivät muuten pidä. Eräskin nainen ihan suuttui, kun sanoin jotain leikillistä. Toiset odottavat asialinjaa tai ovat hyvin tarkkoja millaista huumoria saa olla. Itse siis kyllä tykkään huumorista ja kiusoittelusta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pidättekö kiusoittelusta?

Verbaalisesta siis, sellaisesta leikillisestä sanailusta. Mieluummin kahden kesken vai isommassa porukassa? Vai onko se ärsyttävää tai peräti loukkaavaa? Miten reagoitte kiusoitteluun?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta