Pidättekö kiusoittelusta?

Anonyymi

Verbaalisesta siis, sellaisesta leikillisestä sanailusta. Mieluummin kahden kesken vai isommassa porukassa? Vai onko se ärsyttävää tai peräti loukkaavaa? Miten reagoitte kiusoitteluun?

8

153

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toimii, jos sen tekee taitavasti, tosin omassa tuttavapiirissä sitä teen lähinnä minä ja silloinki usein juhlatunnelmissa. Aika tarkkaan kyllä katsoisin, ketä näin lähestyä, ei ehkä puolituttuja vaan ihmisiä joita jo tuntee paremmin. Kiusallistakin se voi olla, jos tulee henkilöltä josta et ole itse kiinnostunut tai esim varatulta. Kahden kesken lienee parempi, jos sillä jtn tavoittelee. Kovin äänekäs kiusoittelu isossa porukassa tuntuu vähän mauttomalta, jollei sitten ole kyse hyvien ystävien välisestä nokittelusta. :)

• Anonyymi

Tykkään todella paljon. En pidemmän päälle jaksa lainkaan sellaista kiva-kiva hymistelyä, pieni härnäys kuuluu hyvään flirttiin ja luo terveellistä kitkaa.

• Anonyymi

Tykkään

• Anonyymi

Ehdottomasti :) erityisen mukavaa jos toinen osapuoli lähtee siihen mukaan.

• Anonyymi

Minä tykkään, kahden kesken kivaa eikä yleisökään haittaa, pikemminkin päinvastoin ;)

• Anonyymi

Ja reagoin yleensä samalla tyylillä sekä tulen hyväntuuliseksi loppupäiväksi :)

• Anonyymi

Kaikki eivät muuten pidä. Eräskin nainen ihan suuttui, kun sanoin jotain leikillistä. Toiset odottavat asialinjaa tai ovat hyvin tarkkoja millaista huumoria saa olla. Itse siis kyllä tykkään huumorista ja kiusoittelusta.

• Anonyymi

Voitko antaa esimerkkiä?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      519
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe