Verbaalisesta siis, sellaisesta leikillisestä sanailusta. Mieluummin kahden kesken vai isommassa porukassa? Vai onko se ärsyttävää tai peräti loukkaavaa? Miten reagoitte kiusoitteluun?
Pidättekö kiusoittelusta?
8
115
Vastaukset
- Anonyymi
Toimii, jos sen tekee taitavasti, tosin omassa tuttavapiirissä sitä teen lähinnä minä ja silloinki usein juhlatunnelmissa. Aika tarkkaan kyllä katsoisin, ketä näin lähestyä, ei ehkä puolituttuja vaan ihmisiä joita jo tuntee paremmin. Kiusallistakin se voi olla, jos tulee henkilöltä josta et ole itse kiinnostunut tai esim varatulta. Kahden kesken lienee parempi, jos sillä jtn tavoittelee. Kovin äänekäs kiusoittelu isossa porukassa tuntuu vähän mauttomalta, jollei sitten ole kyse hyvien ystävien välisestä nokittelusta. :)
- Anonyymi
Tykkään todella paljon. En pidemmän päälle jaksa lainkaan sellaista kiva-kiva hymistelyä, pieni härnäys kuuluu hyvään flirttiin ja luo terveellistä kitkaa.
- Anonyymi
Tykkään
- Anonyymi
Ehdottomasti :) erityisen mukavaa jos toinen osapuoli lähtee siihen mukaan.
- Anonyymi
Minä tykkään, kahden kesken kivaa eikä yleisökään haittaa, pikemminkin päinvastoin ;)
- Anonyymi
Ja reagoin yleensä samalla tyylillä sekä tulen hyväntuuliseksi loppupäiväksi :)
- Anonyymi
Kaikki eivät muuten pidä. Eräskin nainen ihan suuttui, kun sanoin jotain leikillistä. Toiset odottavat asialinjaa tai ovat hyvin tarkkoja millaista huumoria saa olla. Itse siis kyllä tykkään huumorista ja kiusoittelusta.
- Anonyymi
Voitko antaa esimerkkiä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572784Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "362399SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past911631Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851295Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301119Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155821Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80734Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52686Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44660- 43645