Olinpa minäkin siellä, melkein keski-ikäinen täti.
Täytyy todeta, että musiikki oli kerrassaan mainiota ja esiintyjä loistava!
Onko tästä konsertista missään sellaista maksullista ladattavaa versiota kuten joskus on konserteista?
Wau, mikä elämys
10
1582
Vastaukset
- fan
En ymmärrä noista lataushommista mitään, hyvä kun osaan kirjoittaa tänne tämän viestin. Ehkä joku muu osaa auttaa.
Itsekin olin paikalla ja oli erittäin hyvä konsertti. Kappaleet olivat entuudestaan tuttuja, ja ääni käheänä lähdimme sieltä pois.
Mielestäni konsertissa oli yksi kohta, joka ei Anastacian tyyliin sovi ollenkaan. Se oli konsertin alkuvaiheessa oleva hip hop/break dance kohta, jossa verrkaripukuiset tanssijat hyppivät ja pyörivät lavalla. Mielestäni se sopii Amerikan areenoille.
Muuten Anastacia otti yleisönsä ja yleisö oli hienosti mukana. Kaunis ja upeaääninen nainen.- NellaMelinda
Mieletön show kerta kaikkiaan!! Vaikka olin siellä yksin, viihdyin. Todella upea. Ei voi muuta sanoa :)
- JJKK..
Juu, Nylon Beatin laulutapa on kunniassa, hienoa nenään laulua tuolla muijalla, oikea noita-akka soundi...WoW!
Taitaa olla sulla konsertti kokemukset vähissä, jos Anastacian konserrtti oli "huima"?- Vanhempi fani
Vaikka ikää onkin jo 37, pidän Anastacian tavasta laulaa. Niin hänen omista kappaleistaan kuin covereista, joita hän veti esimerkiksi Mandela-keikalla jokin aika sitten.
Hänellä on vahva ja soinnukas ääni, omintakeinen tyyli laulaa! MUTTA: parasta on, että tämän naisen ei todellakaan tarvitse käyttää taustanauhoja tai heittää singbäckinä tai playbackinä keikkaansa. Konsertti oli todella hyvä _kokonaisuus_. Taustakolmikolla oli todella tärkeä osansa myös. Hyvältä kuullosti.
Anastacian tavan laulaa tunnistaa ainakin välittömästi. Maailmalla on aivan tarpeeksi sellaisia mainstream-tähtösiä, joiden ääntä ei toisistaan erota vaikka kuinka yrittäisi.
Itse kuuntelen Anastacian lisäksi paljon Irkkumusaa ja Skottimusaa, mieluiten hyvien ja erikoisten naisäänten esittämänä.
Hyvät melodiat ja mukavasti esitettynä. Alkupään soulfunksessio toimi tosi hyvin lämmittäjänä:-)
Jos tulee uudelleen Suomeen, menen heti keikalle!
- survivor chick
TORSTAIN keikka oli tosi mahtava!
hieno elämys!!mahtava show ja tosi
hyvä huumori anastacialla!! hehee
oisko jollain vaihtaa kuvia keikoilta?
itse olin aivan eutu rivissä ja on kuvia
sieltä..jos joku haluaa vaihtaa kuvia niin
ois aika jees!- Akasha
Moikka!
Juuh keikka oli kyllä sanoinkuvaamaton :) Upeus.. Harmittaa vain kun ei kameraa tullut mukaan (stupid!) noh oiskos täällä joku niin ihana ihminen että mulle jtn kuvia laittas/myis? :) - survivor chick
Akasha kirjoitti:
Moikka!
Juuh keikka oli kyllä sanoinkuvaamaton :) Upeus.. Harmittaa vain kun ei kameraa tullut mukaan (stupid!) noh oiskos täällä joku niin ihana ihminen että mulle jtn kuvia laittas/myis? :)moi.
mulla on jokunen kuva sieltä keikalta eturivistä..
jos teen sulle valokuvaamossa paperi kopiot,
niin mieti hintaa millä haluaisit lunastaa kuvat.. - Kikka,.,
survivor chick kirjoitti:
moi.
niin mieti hintaa millä haluaisit lunastaa kuvat..Ihan sivusta seuranneena, eikö ole helpompaa skannata kuva ja lähettää sähköpostilla...ei tule kuluja kenellekkään?
- -Authority-
survivor chick kirjoitti:
moi.
niin mieti hintaa millä haluaisit lunastaa kuvat..Kuvaaminen muuhun kuin omaan käyttöön on kielletty konserttien kaltaisissa yleisötilaisuuksissa. Maksun periminen kuvista ei kuulu sinulle, sillä oikeudet kuviin omistaa hallinto Anastacian takana. Ihan todella, voit joutua vaikeuksiin jos kuvat leviävät esim. nettiin.
- survivor chick
-Authority- kirjoitti:
Kuvaaminen muuhun kuin omaan käyttöön on kielletty konserttien kaltaisissa yleisötilaisuuksissa. Maksun periminen kuvista ei kuulu sinulle, sillä oikeudet kuviin omistaa hallinto Anastacian takana. Ihan todella, voit joutua vaikeuksiin jos kuvat leviävät esim. nettiin.
kuvat ei ole myynnissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549