Wau, mikä elämys

Anastaciaan tykästynyt

Olinpa minäkin siellä, melkein keski-ikäinen täti.
Täytyy todeta, että musiikki oli kerrassaan mainiota ja esiintyjä loistava!

Onko tästä konsertista missään sellaista maksullista ladattavaa versiota kuten joskus on konserteista?

10

1572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fan

      En ymmärrä noista lataushommista mitään, hyvä kun osaan kirjoittaa tänne tämän viestin. Ehkä joku muu osaa auttaa.

      Itsekin olin paikalla ja oli erittäin hyvä konsertti. Kappaleet olivat entuudestaan tuttuja, ja ääni käheänä lähdimme sieltä pois.

      Mielestäni konsertissa oli yksi kohta, joka ei Anastacian tyyliin sovi ollenkaan. Se oli konsertin alkuvaiheessa oleva hip hop/break dance kohta, jossa verrkaripukuiset tanssijat hyppivät ja pyörivät lavalla. Mielestäni se sopii Amerikan areenoille.

      Muuten Anastacia otti yleisönsä ja yleisö oli hienosti mukana. Kaunis ja upeaääninen nainen.

      • NellaMelinda

        Mieletön show kerta kaikkiaan!! Vaikka olin siellä yksin, viihdyin. Todella upea. Ei voi muuta sanoa :)


    • JJKK..

      Juu, Nylon Beatin laulutapa on kunniassa, hienoa nenään laulua tuolla muijalla, oikea noita-akka soundi...WoW!
      Taitaa olla sulla konsertti kokemukset vähissä, jos Anastacian konserrtti oli "huima"?

      • Vanhempi fani

        Vaikka ikää onkin jo 37, pidän Anastacian tavasta laulaa. Niin hänen omista kappaleistaan kuin covereista, joita hän veti esimerkiksi Mandela-keikalla jokin aika sitten.

        Hänellä on vahva ja soinnukas ääni, omintakeinen tyyli laulaa! MUTTA: parasta on, että tämän naisen ei todellakaan tarvitse käyttää taustanauhoja tai heittää singbäckinä tai playbackinä keikkaansa. Konsertti oli todella hyvä _kokonaisuus_. Taustakolmikolla oli todella tärkeä osansa myös. Hyvältä kuullosti.

        Anastacian tavan laulaa tunnistaa ainakin välittömästi. Maailmalla on aivan tarpeeksi sellaisia mainstream-tähtösiä, joiden ääntä ei toisistaan erota vaikka kuinka yrittäisi.

        Itse kuuntelen Anastacian lisäksi paljon Irkkumusaa ja Skottimusaa, mieluiten hyvien ja erikoisten naisäänten esittämänä.

        Hyvät melodiat ja mukavasti esitettynä. Alkupään soulfunksessio toimi tosi hyvin lämmittäjänä:-)
        Jos tulee uudelleen Suomeen, menen heti keikalle!


    • survivor chick

      TORSTAIN keikka oli tosi mahtava!
      hieno elämys!!mahtava show ja tosi
      hyvä huumori anastacialla!! hehee

      oisko jollain vaihtaa kuvia keikoilta?
      itse olin aivan eutu rivissä ja on kuvia
      sieltä..jos joku haluaa vaihtaa kuvia niin
      ois aika jees!

      • Akasha

        Moikka!
        Juuh keikka oli kyllä sanoinkuvaamaton :) Upeus.. Harmittaa vain kun ei kameraa tullut mukaan (stupid!) noh oiskos täällä joku niin ihana ihminen että mulle jtn kuvia laittas/myis? :)


      • survivor chick
        Akasha kirjoitti:

        Moikka!
        Juuh keikka oli kyllä sanoinkuvaamaton :) Upeus.. Harmittaa vain kun ei kameraa tullut mukaan (stupid!) noh oiskos täällä joku niin ihana ihminen että mulle jtn kuvia laittas/myis? :)

        moi.

        mulla on jokunen kuva sieltä keikalta eturivistä..
        jos teen sulle valokuvaamossa paperi kopiot,
        niin mieti hintaa millä haluaisit lunastaa kuvat..


      • Kikka,.,
        survivor chick kirjoitti:

        moi.

        mulla on jokunen kuva sieltä keikalta eturivistä..
        jos teen sulle valokuvaamossa paperi kopiot,
        niin mieti hintaa millä haluaisit lunastaa kuvat..

        Ihan sivusta seuranneena, eikö ole helpompaa skannata kuva ja lähettää sähköpostilla...ei tule kuluja kenellekkään?


      • -Authority-
        survivor chick kirjoitti:

        moi.

        mulla on jokunen kuva sieltä keikalta eturivistä..
        jos teen sulle valokuvaamossa paperi kopiot,
        niin mieti hintaa millä haluaisit lunastaa kuvat..

        Kuvaaminen muuhun kuin omaan käyttöön on kielletty konserttien kaltaisissa yleisötilaisuuksissa. Maksun periminen kuvista ei kuulu sinulle, sillä oikeudet kuviin omistaa hallinto Anastacian takana. Ihan todella, voit joutua vaikeuksiin jos kuvat leviävät esim. nettiin.


      • survivor chick
        -Authority- kirjoitti:

        Kuvaaminen muuhun kuin omaan käyttöön on kielletty konserttien kaltaisissa yleisötilaisuuksissa. Maksun periminen kuvista ei kuulu sinulle, sillä oikeudet kuviin omistaa hallinto Anastacian takana. Ihan todella, voit joutua vaikeuksiin jos kuvat leviävät esim. nettiin.

        kuvat ei ole myynnissä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe