Äidin pikkupoika

Anonyymi

Hei, olen Tommi, äidin pikkupoika. Rakastan äitiäni, rakastan häntä enemmän kuin ketään. Rakastan ihanaa täydellistä seksikästä äitiäni jopa enemmän kuin isäni. Isäni on laiska, tyhmä ja läski, hän vain pilaa äitini elämän. Äitini yrittää pitää isästä huolta, vaikka en ymmärrä mitä hän näkee siinä plösössä. Tahdon antaa äidilleni vain parasta ja pitää hänestä huolta, koska isästä ei ole siihen.. Meillä on hieno suhde, teen kaikkeni äitini vuoksi. Äitini on fiksu, seksikäs, ehkä jopa vähän pelottava, mutta hän on niin naisellisen vetovoimainen. Kun istumme yhdessä haastattelemassa uutta työntekijää, niin huomaan kuinka äitini käyttää erittäin lahjakkaasti kykyjään ja saa haastateltavan sormensa ympärille. Kyllä täydellisellä äidilläni on oma yritys, hän on niin voimakas! Kun pääsin vihdoin äitini suosioon, niin hän otti minut työntekijäkseen. Tämä on ihanaa, olen nöyrä äidilleni. Voitteko kuvitella, kuinka ihanalta tämä tuntuu. Tämä on kuin lottovoitto, nyt tiedän että äitini rakastaa minua.
Olen siis meidän markkinointi päällikkö ja työntekijöiden esimies. Olen itse saanut päättää alaiseni. Suosikkini on Liina, tykkään katsella kun hän puuhastelee. Melkein pepulle ylettyvät hiukset hulmuaa ja pienen siron parikymppisen naisen askel on kevyt kui höyhen. Hänen pyöreät pakarat erottuvat ihanasti kireistä housuista ja tuo lantio, niin ihana tyttö, tahtoisin päästä hänen kanssaan juttusille. Seuraava suosikkini on Janika. Hän on erittäin itsepäinen ja olen joutunut usein pitämään hänelle keskusteluja, hän pistää minut koville, hän ei luovuta ilman kamppailua. Haluaisin käyttää hänen kanssaan kovempia otteita, vähän piiskaa tuolle treenatulle pyöreälle pyllylle niin kyllä alkaisi tottelemaan. Myös äitini pitää hänestä, varmaan siksi kun näkee, että joudun koville hänen kanssaan. Sitten tulee Rosa, hän on vähän pyöreämpi, mutta sitäkin mehukkaampi. Tykkään katsella kun hänen tisunsa yrittävät päästä paidan alta vapauteen. Tahtoisin avata nuo napit ja syleillä niitä. Hänelle olen joutunut pitämään puhutteluja ja sain kun sainkin äitini avustuksella hänet nöyrtymään. Se oli erittäin kiihoittavaa katseltavaa, voimakas äitini ja tuo nöyrtynyt työntekijä. Hän olisi siinä vaiheessa vaikka nuollut äitini varpaita, jos äitini olisi niin halunnut. Olisi ollut mukavaa laittaa Rosa pöytää vasten ja äidin kanssa kosketella hänen jalkoväliä. Meidän naisemme kaikki ovat kauniita, olen ainut mies talossa ja tunnen itseni kuninkaaksi. Jokainen tahtoo miellyttää minua ja äitiäni ja pidän siitä huolen että he muistavat arvostaa meitä jatkossakin.
Uusin työntekijäni Kiira on sähäkkä blondi, joka on todella urheilullinen ja kun hän tulee töihin moottoripyörällään kireissä nahkaisissa ajovaatteissaan kuvittelen hänellä nahkaisen korsetin, pitkät nahka saappaat ja piiskan, jolla hän minua hyväilee äitini kanssa.
Tänään istuin lounaalla äitini kanssa, hän oli hakenut meille sushia läheisestä kiinalaisesta. Hivutin jalkaani hänen jalkojen väliin, niin ettei hän sitä huomaisi.. Tietysti hän sen huomasi, koska on niin tarkka nainen, mutta koska olen herrasmies, pyysin kohteliaasti anteeksi ja siirsin jalkani omalle puolelle. Äitini nauroi viehkeästi ja käski minun syödä sushini. Söin kiltisti ruokaani ja katsoin kuinka taitavasti äiti käsitteli syömäpuikkoja ja laittoi sushin kerrallaan suuhunsa ja kuinka nuo ihanat punatut huulet liikkuivat. Olen monesti yrittänyt lähennellä äitiä, mutta aina hän on minut taitavasti ja hienovaraisesti torjunut. Hän ei tahdo päästää minua helpolla ja nauttii katsella kun kiemurtelen kiihoittuneena hänen vallassaan.
Olin eilen äitini luona ja hän on erittäin sujut kroppansa kanssa, eikä uskoisi häntä jo 60 vuotiaaksi. Hän valmistautui konferenssia varten ja kulki hänen upeasti sisustetussa vaaleilla tekstiileillä ja kristallein koristetussa kodissa alusvaatteisillaan. Tämä oli kaunista ja ylellistä katseltavaa. Katselin hänen kapeita nilkkoja, pitkiä sääriä, muhkeita reisiä ja upeaa pyllyä, jota kauniisti kehysti liilat pitsiset alushousut. Äiti kääntyi ja huomasi että katselen häntä, nostin katseeni ylös, mutta huomioni kiinnittyi rintaliiveihin, jotka olivat samaa sävyä pitsisten alushousujen kanssa. Rintaliivit nostivat kauniisti äidin rintoja yhteen ja kuvittelin miltä tuntuisi työntää kulli niiden väliin. Tunsin kuinka housut alkoi kiristää ja mielikuvitukseni pääsi valloilleen, purin huulta jotta rauhottuisin, mutta äiti tuli lähelleni ja koski minun poskea. Otin hänestä kiinni ja kaadoin hellästi sohvalle, hyväilin ja suutelin hänen rintoja ja äiti nautti siitä! Suutelin äidin nännejä ja tunsin kuinka ne kovettuivat huulteni välissä. Siirryin suutelemaan hänen kaulaa ja jatkoin rintojen hyväilyä käsin. Kullini oli aivan kovana ja äitini tunsi sen reittänsä vasten, hän piti minun selästä kiinni painaen itseensä vasten ja alkoi hivuttaa käsiään kohti alapäätäni, merkiksi että himoitsee minua. Heti merkin saatuani jatkoin äidin vartalon suutelua alaspäin kohti hänen helmeään.

2

6164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heti merkin saatuani jatkoin äidin vartalon suutelua alaspäin kohti hänen helmeään. Suutelin hänen reisiään, nostin hänen jalat hartioilleni ja riisuin alushousut. Tunsin kuinka punastuin ja mietin kuinka kauan olen odottanut tätä hetkeä, minua ei ujostuttanut hänen edessään, tahdoin työtää sykkivän munani äidin helmeen ja antaa hänelle itseni kokonaan! Levitin äidin haarat auki ja näin sen kauniin turvonneen kauniin punaisen helmen. Suutelin, nuolin, sormetin, hyväilin ja äiti voihki onnesta! Yhtäkkiä isä tuli kotiin, vaikka hänen piti mennä kunto ohjaajan luokse. Hätäännyin ja juoksin vessaan, äiti ihmetteli peilailessaan itseään, että mikä kiire minulle tuli. Vessassa munani ei meinannut millään rauhottua ja ajattelin että minun oli pakko päästää paineet pois, mutta sitten kuulin isän äänen, kun hän kysyi äidiltä mihin menin ja kuulin kuinka äiti ja isä suutelivat. Olin erittäin vihainen! En päässyt enään kuvitelmiini vaan kiehuin, kuinka isä kohteli äitiä. Tulin ulos vessasta ja näin heidän halailevan, en sanonut mitään, vaan lähdin kotiin.
      Koko kotimatkan mietin, mitä olisi voinut seuraavaksi tapahtua..

• Anonyymi

Hyvä mutta kesken

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3406
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      342
      2981
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1410
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      944
    Aihe