Ratsastuspelejä?

Horse

Mitä ratsastus pelejä on? Onko tullu mitään uusia?

16

5402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lucky Horses owner<3333

      on sellanen demo kun Lass uns reiten2
      kirjotat ton nimen googleen ja sitten vaan lataat sen ilmasen demon :) peli on ihan hyvä siinä voi harjata ruokkia hyppiä maastoilla ratsastaa maneesissa koulu ratsastusta ja hevonen kulkee käyntiä, ravia ja laukkaa :)

    • Petråå

      Hei, voisitteko pistää [email protected] mistä tuon Lass uns reiten2 pelin saa ilmaiseksi?

    • Nyappy!!

      siis
      netissä olevat:
      -howrse
      -horseland
      -hevoset.com
      -unelma poni (demo ver.)

      ei netissä olevat:
      -star shine (monta osaa)
      -Ride! tai Ratsasta!
      -hevostallin salaisuus (springdale)
      -hevonen ja poni (1,2 osat)
      -star stablet (ei vielä kaupoissa(tullu polluxista)
      -minä eläin lääkärinä (osa 1)

      siinä pari... ja lisää tulee!!
      -----------------
      Nyappy!Nyappy!Nyappy!Ja vielä kerran Nyappy!

    • buhe pete

      tiedän yhden sivun se on tämä 1001 pelit sieltä löytyy

    • ..pelihullu..

      Uusin peli, joka minun mieleen tulee on Springdalen 4 eri osaa (metsämaastoissa, vuorilta laaksoihin, rannoilla ratsastaen, niittyjen ja peltojen halki). Ovat aika hyviä, mutta aika lyhyitä pelata läpi. Pohjoismaiseksi peliksi ihan kiitettävä.

      Sitten on vielä jotain hieman vanhempia pelejä, kuten My horse and me (osat 1 ja 2), Horse Life (Ellen Whithaker's), Horsez, Ride! ja Lucinda Green's Equestrian Challenge. Nuo löytyivät ainakin minun hyllystäni.

      Sitten on tietenkin vielä Hevonen ja poni sarjan kolme osaa:ensimmäinen ponini, ratsastuskoulu, ratsastusleiri (uusin ja samalla päätösosa).

    • Hors

      Mitä vittua

    • ella_3

      no ,kaikkii tietsikalta. kirjota googleen.

    • be

      mitä tehdään springdale rannoilla ratsastaen pelin alku tehtävä tallin löytäminen kun sitä ei löydy mistään misssää se on??????????????????

    • Haluan tit''!

      Voiko Horsez pelii netist ladata?
      Nopeeta apua!

    • JaromirSuuri
    • alfred jordan

      Eikös sillä miehellä ole oma hevostalli Kladnon liepeillä?

      • Kladnon Karpaasi

    • Kikkis

      starstable on tosi tosi hyvä!!

    • Anonyymi

      iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee

    • Anonyymi

      Etg

    • Anonyymi

      STAR STABLE ONLINE (SSO)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe