Mitä ratsastus pelejä on? Onko tullu mitään uusia?
Ratsastuspelejä?
16
5402
Vastaukset
- lucky Horses owner<3333
on sellanen demo kun Lass uns reiten2
kirjotat ton nimen googleen ja sitten vaan lataat sen ilmasen demon :) peli on ihan hyvä siinä voi harjata ruokkia hyppiä maastoilla ratsastaa maneesissa koulu ratsastusta ja hevonen kulkee käyntiä, ravia ja laukkaa :) - Petråå
Hei, voisitteko pistää [email protected] mistä tuon Lass uns reiten2 pelin saa ilmaiseksi?
- Nyappy!!
siis
netissä olevat:
-howrse
-horseland
-hevoset.com
-unelma poni (demo ver.)
ei netissä olevat:
-star shine (monta osaa)
-Ride! tai Ratsasta!
-hevostallin salaisuus (springdale)
-hevonen ja poni (1,2 osat)
-star stablet (ei vielä kaupoissa(tullu polluxista)
-minä eläin lääkärinä (osa 1)
siinä pari... ja lisää tulee!!
-----------------
Nyappy!Nyappy!Nyappy!Ja vielä kerran Nyappy! - buhe pete
tiedän yhden sivun se on tämä 1001 pelit sieltä löytyy
- ..pelihullu..
Uusin peli, joka minun mieleen tulee on Springdalen 4 eri osaa (metsämaastoissa, vuorilta laaksoihin, rannoilla ratsastaen, niittyjen ja peltojen halki). Ovat aika hyviä, mutta aika lyhyitä pelata läpi. Pohjoismaiseksi peliksi ihan kiitettävä.
Sitten on vielä jotain hieman vanhempia pelejä, kuten My horse and me (osat 1 ja 2), Horse Life (Ellen Whithaker's), Horsez, Ride! ja Lucinda Green's Equestrian Challenge. Nuo löytyivät ainakin minun hyllystäni.
Sitten on tietenkin vielä Hevonen ja poni sarjan kolme osaa:ensimmäinen ponini, ratsastuskoulu, ratsastusleiri (uusin ja samalla päätösosa). - Hors
Mitä vittua
- ella_3
no ,kaikkii tietsikalta. kirjota googleen.
- be
mitä tehdään springdale rannoilla ratsastaen pelin alku tehtävä tallin löytäminen kun sitä ei löydy mistään misssää se on??????????????????
- Haluan tit''!
Voiko Horsez pelii netist ladata?
Nopeeta apua! - JaromirSuuri
Jaromir tunnettuna hevosmiehenä sopii hyvin lievittämään pahinta ratsastusvimmaa:
http://alypaa.com/yhteisot/pelit/Jaromir Jagr - alfred jordan
Eikös sillä miehellä ole oma hevostalli Kladnon liepeillä?
- Kladnon Karpaasi
Kyllähän mieheltä ratsastustalli löytyy, ja onkin aika hulppea sellainen. Ohessa kuvamateriaalia maailmanluokan ratsastustallista: http://alypaa.com/yhteisot/pelit/Jaromir Jagr
- Kikkis
starstable on tosi tosi hyvä!!
- Anonyymi
iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
- Anonyymi
Etg
- Anonyymi
STAR STABLE ONLINE (SSO)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381