Toimistotöitä löytyy

konekirjoittaja

Moi kaikki työttömät merkonomit tms. Helsingissä löytyy konekirjoittajan hommia niin paljon kun jaksaa vaan tehdä. Jos osaatte kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä ja oletatte omaksuvanne lääketieteellistä sanastoa suht nopeasti, saatte varmasti töitä. Sain juuri vakituisen paikan, ja palkka on 1527 euroa. Plussaa on vielä liukuva työaika ja viikossa työaika on vaan 36 tuntia. Ylitöitäkin löytyy.

12

4267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

      tällaista duunia muualta kuin Helsingistä, kun kaikkien elämä ei ole sinne muutettavissa ? Taitoa löytyy kyllä, muttei halua muuttaa pois periferiasta.

      • ...

        kysy paikkakuntasi sairaaloista. Sillähän se selviää..


    • minä

      Mikä on koulutuksesi?

      • konekirjoittaja

        mä olen merkonomi. tosin täällä on paljon väkeä, joilla ei ole välttämättä mitään koulutusta! Kun vaan osaa kirjoittaa nopeasti kymmensormijärjestelmällä niin töitä riittää.


      • viitsisitkö
        konekirjoittaja kirjoitti:

        mä olen merkonomi. tosin täällä on paljon väkeä, joilla ei ole välttämättä mitään koulutusta! Kun vaan osaa kirjoittaa nopeasti kymmensormijärjestelmällä niin töitä riittää.

        vielä mainita sen firman - ettei vaan olisi HUS, vai onko peräti Helsingin terveyskeskus kyseessä. Sinänsä outoa, jos on tuo jälkimmäinen, koska sieltä vuosi sitten pistettiin porukkaa pellolle. Muistaakseni tehtävänimike on jo pitkään ollut tekstinkäsittelijä (etenkin HUSissa) - että silleen. Ja aikamoisen tärkeää on kyllä se sanaston tuntemuskin ja tietyn tyyppisen luonteen omaaminen, paikallaan istuminen ja sanelujen kuunteleminen sekä niiden pistäminen koneelle ei sovi kaikille luonteille. Niin että pelkkä 10-sormijärjestelmän tunteminenko riittää - heh, kyseessä kun ovat kuitenkin ihmisten sairauskertomustiedot, eli se nyt ei sitten ole niin nokon nuukaa jos siellä silkkaa puuta heinää on. Mutta kiva mainos HUSille kuitenkin. Kiva sekin, että suositaan niitä, joilla ei ole koulutusta saati sitten kokemusta työstä, ja työttömänä saattaa olla sellaisia joilla on molempia! No, minun mielestäni on kyllä katoava ammattikunta koko tekstinkäsittelijä/sanelunpurkajakunta, että ei haittaa.


    • Meeri

      En mä pysty tollasella palkalla elättää kolmea ihmistä ja kolmea eläintä!

      Sitäpaitsi työ on äärettömän stressaavaa, kaksi tuttua samoissa hommissa ja ei muuta tee kun haaveilee paremmasta...sorry ;)

    • heeheheee

      mun pakko vielä jatkaa aikaisempaa kirjoitustani. Siis ilmankos niitä tekstinkäsittelijöitä ei hirveän paljon arvosteta, kun itsekin annat sen kuvan, että "ei tarvii muuta kuin osata 10-sormijärjestelmä ja vikkelät sormet omata". Siis ei arvosteta siinä mielessä, että kun jostain pitää pistää ulos, niin ensin sieltä alimmasta kastista. Toki, olettaisin arvostettavan sellaista, joka kirjoittaa oikein, nopeasti, ja älyllä, mutta luultavasti oletan väärin.

      Meinaatkos muuten tuolla innolla olla koko loppuelämäsi tuossa toimessa? Saas nähdä kerkeetkö montaakaan vuotta - ehket edes kymmentä - ennen kuin joku kiva vehje sut korvaa.

      Ettei vaan olisi jonkin sortin provo!

      • Malla

        Olen myös toimistoalan ammattilainen ja siksi olisin kiinnostunut tekemään varsinaisen työni lisäksi etätyönä toimistoalan tehtäviä esim. juuri tekstinkäsittelyä hankkiakseni lisäansiota itselleni ja perheelleni. Mistähän tällaisia töitä saisi?


      • 2589
        Malla kirjoitti:

        Olen myös toimistoalan ammattilainen ja siksi olisin kiinnostunut tekemään varsinaisen työni lisäksi etätyönä toimistoalan tehtäviä esim. juuri tekstinkäsittelyä hankkiakseni lisäansiota itselleni ja perheelleni. Mistähän tällaisia töitä saisi?

        Nostetaanpas tämä, itseänikin kiinnostaisi kovasti tehdä tekstinkäsittelyä tms. etänä lisäansioksi...


    • Accountant_tre

      ilta- ja viikonlopputöinä päätoimensa ohella?

      • Lisätyötä

        Tämä minuakin kiinnostaisi..


      • Hexman3
        Lisätyötä kirjoitti:

        Tämä minuakin kiinnostaisi..

        1500 eurolla Helsingissä ei kuulosta houkuttelevalta. Nettopalkka riittää juuri ja juuri hikisen kaksion vuokraan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe