Moi kaikki työttömät merkonomit tms. Helsingissä löytyy konekirjoittajan hommia niin paljon kun jaksaa vaan tehdä. Jos osaatte kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä ja oletatte omaksuvanne lääketieteellistä sanastoa suht nopeasti, saatte varmasti töitä. Sain juuri vakituisen paikan, ja palkka on 1527 euroa. Plussaa on vielä liukuva työaika ja viikossa työaika on vaan 36 tuntia. Ylitöitäkin löytyy.
Toimistotöitä löytyy
12
4291
Vastaukset
- nimimerkki
tällaista duunia muualta kuin Helsingistä, kun kaikkien elämä ei ole sinne muutettavissa ? Taitoa löytyy kyllä, muttei halua muuttaa pois periferiasta.
- ...
kysy paikkakuntasi sairaaloista. Sillähän se selviää..
- minä
Mikä on koulutuksesi?
- konekirjoittaja
mä olen merkonomi. tosin täällä on paljon väkeä, joilla ei ole välttämättä mitään koulutusta! Kun vaan osaa kirjoittaa nopeasti kymmensormijärjestelmällä niin töitä riittää.
- viitsisitkö
konekirjoittaja kirjoitti:
mä olen merkonomi. tosin täällä on paljon väkeä, joilla ei ole välttämättä mitään koulutusta! Kun vaan osaa kirjoittaa nopeasti kymmensormijärjestelmällä niin töitä riittää.
vielä mainita sen firman - ettei vaan olisi HUS, vai onko peräti Helsingin terveyskeskus kyseessä. Sinänsä outoa, jos on tuo jälkimmäinen, koska sieltä vuosi sitten pistettiin porukkaa pellolle. Muistaakseni tehtävänimike on jo pitkään ollut tekstinkäsittelijä (etenkin HUSissa) - että silleen. Ja aikamoisen tärkeää on kyllä se sanaston tuntemuskin ja tietyn tyyppisen luonteen omaaminen, paikallaan istuminen ja sanelujen kuunteleminen sekä niiden pistäminen koneelle ei sovi kaikille luonteille. Niin että pelkkä 10-sormijärjestelmän tunteminenko riittää - heh, kyseessä kun ovat kuitenkin ihmisten sairauskertomustiedot, eli se nyt ei sitten ole niin nokon nuukaa jos siellä silkkaa puuta heinää on. Mutta kiva mainos HUSille kuitenkin. Kiva sekin, että suositaan niitä, joilla ei ole koulutusta saati sitten kokemusta työstä, ja työttömänä saattaa olla sellaisia joilla on molempia! No, minun mielestäni on kyllä katoava ammattikunta koko tekstinkäsittelijä/sanelunpurkajakunta, että ei haittaa.
- Meeri
En mä pysty tollasella palkalla elättää kolmea ihmistä ja kolmea eläintä!
Sitäpaitsi työ on äärettömän stressaavaa, kaksi tuttua samoissa hommissa ja ei muuta tee kun haaveilee paremmasta...sorry ;) - heeheheee
mun pakko vielä jatkaa aikaisempaa kirjoitustani. Siis ilmankos niitä tekstinkäsittelijöitä ei hirveän paljon arvosteta, kun itsekin annat sen kuvan, että "ei tarvii muuta kuin osata 10-sormijärjestelmä ja vikkelät sormet omata". Siis ei arvosteta siinä mielessä, että kun jostain pitää pistää ulos, niin ensin sieltä alimmasta kastista. Toki, olettaisin arvostettavan sellaista, joka kirjoittaa oikein, nopeasti, ja älyllä, mutta luultavasti oletan väärin.
Meinaatkos muuten tuolla innolla olla koko loppuelämäsi tuossa toimessa? Saas nähdä kerkeetkö montaakaan vuotta - ehket edes kymmentä - ennen kuin joku kiva vehje sut korvaa.
Ettei vaan olisi jonkin sortin provo!- Malla
Olen myös toimistoalan ammattilainen ja siksi olisin kiinnostunut tekemään varsinaisen työni lisäksi etätyönä toimistoalan tehtäviä esim. juuri tekstinkäsittelyä hankkiakseni lisäansiota itselleni ja perheelleni. Mistähän tällaisia töitä saisi?
- 2589
Malla kirjoitti:
Olen myös toimistoalan ammattilainen ja siksi olisin kiinnostunut tekemään varsinaisen työni lisäksi etätyönä toimistoalan tehtäviä esim. juuri tekstinkäsittelyä hankkiakseni lisäansiota itselleni ja perheelleni. Mistähän tällaisia töitä saisi?
Nostetaanpas tämä, itseänikin kiinnostaisi kovasti tehdä tekstinkäsittelyä tms. etänä lisäansioksi...
- Accountant_tre
ilta- ja viikonlopputöinä päätoimensa ohella?
- Lisätyötä
Tämä minuakin kiinnostaisi..
- Hexman3
Lisätyötä kirjoitti:
Tämä minuakin kiinnostaisi..
1500 eurolla Helsingissä ei kuulosta houkuttelevalta. Nettopalkka riittää juuri ja juuri hikisen kaksion vuokraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069