Aku ankan taskukirja nro 109, ensimmäinen tarina kehittyy pelkästään sen ympärille että Aku-setä hakkaa veljenpojilta turhat harrastukset harjanvarrella pois? Minulla noita taskukirjoja muutama kymmentä on, ja suurimmassa osassa tarinoissa Aku hakkaa tai käyttäytyy alaikäisiä poikia kohtaan niin että useampi rikosnimike täyttyy. Onko sallittua että tälläistä kuvallista lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa saadaan julkaista?
Yleinen saamattomuus
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmän häiritsi aikoinaan se, ettei noilla ankoilla ole kenelläkään housuja jalassaan.
Ymmäärtääkseni se johti aikoinaan siihen, että joihinkin kirjastoihin ei tilattu Aku Ankkaa lainkaan (alastomuuden vuoksi). Nykyisin ankkojen housuttomuus toki sallitaan.- Anonyymi
Tämä housuttomuusjuttu on tullut klassiseksi naurun aiheeksi tiukkapipoisista uskovaisista. Taustalla on todellinen juttu. Kemin kirjaston hankintamäärärahoja oli pienennetty ja jostain täytyi tinkiä. Eräs ehdotti Aku Ankan tilaamisen lopettamista, kun lehti tulee erittäin moniin koteihin ja muut lapset voivat lainata kavereiltakin.
Syntyi hirveä kalabaliikki ja ehdottajalta vaadittiin lisäperusteluja. Tämä tokaisi kyllästyneenä, että lehti on niin rivokin, kun siinä ei kellään ole housuja. Ehdottaja oli muistaakseni SKDL:n jäsen, joten uskonnollisuudella ei asian kanssa ole tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706