yllätys minulle

Rebecca

tänään vasta löysin tämän paikan. oli kiva lueskella teidän juttuja. itse olen kuurojen vanhempien kuuleva lapsi, tosin olen jo 38v. vanha :) aurinkoista kevättä kaikille!!!!

16

1374

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taurus_74

      hyvä että sinäkin eksyit tänne. Tervetuloa joukkoomme : ). Ja ei kun lueskelemaan ja kommentoimaan juttuja : ). Hauskaa ja mukavaa kevättä ja kesää sinullekkin!!

    • puer86

      Tervetuloa palstalle!
      Uusia vakiopalstalaisia tarvitaankin, kun minäkään en enää niin paljon ole täällä lueskellut. Välillä näyttää että nuo iblanteista keskustelijat ovat vieneet koko palstan.

      • puer86

        Siis implanteista keskustelijat!
        Huh... mikä moka. Ja kun nekin näyttävät jo rauhoittuneen...


      • Taurus_74
        puer86 kirjoitti:

        Siis implanteista keskustelijat!
        Huh... mikä moka. Ja kun nekin näyttävät jo rauhoittuneen...

        että ovat rauhoittuneet ja minä kun olen odottanut että milloin vois hiljeentyä ja siirtyä muihin aiheisiin. Etpä olekkaan näkynyt pitkään aikaan täällä palstalla mut kuitenkin olit muissa palstoissa antamassa kommentteja : ).


      • puer86
        Taurus_74 kirjoitti:

        että ovat rauhoittuneet ja minä kun olen odottanut että milloin vois hiljeentyä ja siirtyä muihin aiheisiin. Etpä olekkaan näkynyt pitkään aikaan täällä palstalla mut kuitenkin olit muissa palstoissa antamassa kommentteja : ).

        Täällä syntyy niin harvoin keskustelua - muusta kuin niistä implanteista...:)
        Ei siinä, kun vähän vilkuili niitä keskusteluja, niin huomasi kyllä ettei kaikki edes tajunneet mistä kirjoittelivat.


      • kajaanilainen-79
        puer86 kirjoitti:

        Täällä syntyy niin harvoin keskustelua - muusta kuin niistä implanteista...:)
        Ei siinä, kun vähän vilkuili niitä keskusteluja, niin huomasi kyllä ettei kaikki edes tajunneet mistä kirjoittelivat.

        "huomasi kyllä ettei kaikki edes tajunneet mistä kirjoittelivat." mielenkiinnosta kysäisen: kumpi puoli tuuliajolla,puolesta vai vastaan??? katselin itsekkin ja mietin samaa,et miksi pitää ottaa kantaa siihen mistä ei tunnu tajuavan mitään...

        noh...nyt tilanne rauhoittunut ja pääsemme muihin juttuihin :)
        lintujen laulua niille jotka kuulee ja auringon paistetta niille jotka näkee :) joillekkin jopa molempia...


      • kajaanilainen-79 kirjoitti:

        "huomasi kyllä ettei kaikki edes tajunneet mistä kirjoittelivat." mielenkiinnosta kysäisen: kumpi puoli tuuliajolla,puolesta vai vastaan??? katselin itsekkin ja mietin samaa,et miksi pitää ottaa kantaa siihen mistä ei tunnu tajuavan mitään...

        noh...nyt tilanne rauhoittunut ja pääsemme muihin juttuihin :)
        lintujen laulua niille jotka kuulee ja auringon paistetta niille jotka näkee :) joillekkin jopa molempia...

        Senpä takia en vastannu tuohon implantti juttuun,
        kun en tiiä siitä paljoakaan....

        Juu ja kaikille oiken aurinkoista kevättä ja uusille keskustelijoille Sydämellisesti tervetuloa
        myös mun puolesta!!

        Täällä taas pitkästä pitkästä aikaan ja nyt meen muualle!!


      • Mä vaan
        kajaanilainen-79 kirjoitti:

        "huomasi kyllä ettei kaikki edes tajunneet mistä kirjoittelivat." mielenkiinnosta kysäisen: kumpi puoli tuuliajolla,puolesta vai vastaan??? katselin itsekkin ja mietin samaa,et miksi pitää ottaa kantaa siihen mistä ei tunnu tajuavan mitään...

        noh...nyt tilanne rauhoittunut ja pääsemme muihin juttuihin :)
        lintujen laulua niille jotka kuulee ja auringon paistetta niille jotka näkee :) joillekkin jopa molempia...

        Jos tarkoititte, että kuurot eivät tajunneet mitään implanteista niin voin kertoa että monet ovat hyvin selvillä implanteista ja ottaneet selvää asioista eri tahoilta.


      • ..................
        Mä vaan kirjoitti:

        Jos tarkoititte, että kuurot eivät tajunneet mitään implanteista niin voin kertoa että monet ovat hyvin selvillä implanteista ja ottaneet selvää asioista eri tahoilta.

        blaaa....blaaaa....blaaa.....
        anna olla!!ketä kiinnostaa....
        jotain muuta kiitos!


      • Mä vaan
        .................. kirjoitti:

        blaaa....blaaaa....blaaa.....
        anna olla!!ketä kiinnostaa....
        jotain muuta kiitos!

        Kas, heti ruvetaan ilkeiksi. Saa sitä mielipiteensä sanoa. Suomessa on sananvapaus. Etkö tiennyt?


      • lukenut
        Mä vaan kirjoitti:

        Kas, heti ruvetaan ilkeiksi. Saa sitä mielipiteensä sanoa. Suomessa on sananvapaus. Etkö tiennyt?

        edellisiä viestejä???
        just oltiin et hyvä ku päästiin siitä aiheesta ja nyt yx eiku yrittää uudestaan!!!
        mene sananvapailemaan niille joita kiinnostaa...


      • Mä ku vaan oon
        Mä vaan kirjoitti:

        Jos tarkoititte, että kuurot eivät tajunneet mitään implanteista niin voin kertoa että monet ovat hyvin selvillä implanteista ja ottaneet selvää asioista eri tahoilta.

        sinä et ymmärtänyt oikein. Kyllä sitä sanavapautta saa olla mut ei sitä tarvitse ruveta enää aloittamaan kun on rauhoittunut tuo aihe. Ei me tarkoitettu sitä että te kuurot ette tietäisi siitä implantista. Sen takia emme aloittaneet kommentoimaan siitä aiheesta kun emme ole paljoa tietoisia siitä. Joten voit rauhoittua sinäkin ja älä aloita enää. Please!!


      • puer86
        Mä ku vaan oon kirjoitti:

        sinä et ymmärtänyt oikein. Kyllä sitä sanavapautta saa olla mut ei sitä tarvitse ruveta enää aloittamaan kun on rauhoittunut tuo aihe. Ei me tarkoitettu sitä että te kuurot ette tietäisi siitä implantista. Sen takia emme aloittaneet kommentoimaan siitä aiheesta kun emme ole paljoa tietoisia siitä. Joten voit rauhoittua sinäkin ja älä aloita enää. Please!!

        Juuri näin. Itseäni alkoi jo rasittaa, kun jatkuvasti tuli uusia avauksia samasta asiasta; joka kerta innostuin sivulla että tänne on tullut uusia keskusteluja...
        No, haudataan se keskustelu: "Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman..."
        Uusille keskustelijoille (ja niille jotka eivät ole huomanneet!) jos haluatte lukea palstan vanhimpia viestejä, niin käyttäkää hakua. Kaikkein vanhimmat viestit eivät näy näillä sivuilla ollenkaan. Siis onhan tässä tuo edellinen sivu, mutta sieltä puuttuu osa keskusteluista. Sitä vanhemmat löytyvät vain haun avulla.


      • -TP-
        puer86 kirjoitti:

        Juuri näin. Itseäni alkoi jo rasittaa, kun jatkuvasti tuli uusia avauksia samasta asiasta; joka kerta innostuin sivulla että tänne on tullut uusia keskusteluja...
        No, haudataan se keskustelu: "Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman..."
        Uusille keskustelijoille (ja niille jotka eivät ole huomanneet!) jos haluatte lukea palstan vanhimpia viestejä, niin käyttäkää hakua. Kaikkein vanhimmat viestit eivät näy näillä sivuilla ollenkaan. Siis onhan tässä tuo edellinen sivu, mutta sieltä puuttuu osa keskusteluista. Sitä vanhemmat löytyvät vain haun avulla.

        Että mä toivotan oikein ihanaa kevättä kaikille!!:) Tosin ollaan nyt vielä kevättalven aikana, silti on jo meikäläisellä kevättä rinnassa!Etenkin kun on usein paistanut aurinko... ihanaa.

        No joo, olin mä osallistunut joihinkin keskusteluihin tuossa.Mutta en käy täällä usein,mutta silloinkin vain lukaisemassa ja kirjoittelemassa,jos on vain jotain kirjoitettavaa.

        No mitäpä muuta kirjoittelen.. että kuin aurinkoa kaikille!:) Nyt täytyy mennä tiskaamaan ja sitten pehkuihin.Väsyttää,kun on tultu jumpattua kunnolla myöhään iltapäivällä.


    • Rebecca

      juupa juu. itse en ymmärrä mitään noista implanteista ja muista joten en voi ottaa kantaa. mutta asiaan. tänään oli niin kaunis päivä että toivottavasti teistä jokainen kävi ulkona "happihypyllä" :) itse olin kävelemässä ulkona ja seisahduin auringon paisteeseen laiskotteleen ja nauttimaan. oli IHANAA :)

      • Taurus_74

        itse kävin juoksemassa tuommoisen 7 km lenkin ja teki hyvää kropalle ja aurinkokin lämmitti hienosti. Sen jälkeen treenasin hieman kotonani.
        Niinpä aurinko lämmitti ja täälläpäin ilmat on vielä kylmiä joten laitoin lämpimät kuteet ettei paleltunut : ). Auringonlasku oli kaiken huippu
        : ).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe