Käykää kaikki allekirjoittamassa Inarin kunnan sivuilla www.inari.fi kansalaisaddressi Greenpeacen toimintaa vastaan.
Kun olin 1991-1994 Saudi-Arabiassa Itäprovinssissa, Greenpeace julkasi raportin, jossa kerrottiin Saudien hoitavan ympäristöasianssa moitteettomasti.
Samalla kuitenkin niissä yhtiöissä joissa olin kaikki myrkyt dumpattiin ympäristöön suoraan tieltä erämaahan. Kaikki nalaysaattorit säädettiin näyttämään normit alittavia pästöjä vaikka päästöt oli 1000-kertaisia.
Kun ihmettelin Greenpeacen raporttia, minulle kerrottiin että kruunuprinssi Abdullah oli tilannut kyseisen raportin Greenpeacelta ja maksanut siitä 5.000.000 dollaria.
Inarin addressi
Punainenvaate
1
1366
Vastaukset
- vitsistä
Tämä oli kaikkien aikojen paras insinöörivitsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293