Mulla korkeampi libido kuin miehelläni..

Anonyymi

Joudun usein tekemään lelulla ja itse kun miestä ei henkisesti kiinnosta seksi. Sitä ei paneta, testot varmaan nollissa. Noloa naisena vonkua seksiä, tyytyä pelkkään vibraan ja sormiin Mä vaa kaipaan villiä, himokasta, intohimokasta rakastelua. Ihan vaa sitä että mies ottaa takaapäin ja kovaa.

No toivottavasti tää mun puute tasaantuu pian ja miehen testot nousisi.

9

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja avoin kaikkiin asentoihin ja uusiin juttuihin. Multa saa mitä vaa mies voi toivoa.. Ja mua panettaa, mutta mies ei innostu.. Ei ole haluja koska väsyttää jne oikeita ja tekosyitä

Unohtui nämä aloituksesta

• Anonyymi

Ei tollaista unelmanaista ole olemassakaan. Nainen joka suostuu kaikkeen, huh. Toteuttaisin kaikkia syvimpiä fantasioita, niin omia kuin myös sunkin. Ootko miettinyt suhteen ulkopuolista fb juttua ?

• Anonyymi

Onhan ikävä kuulla puutteesi. Ei naisen pitäisi sellaista joutua kokemaan. Minä voisin ojentaa sinulle auttavan käteni, voisin poistaa puutteesi, jos vain asuisimme suht lähekkäin. Missäpäin asut?

• Anonyymi

Meillä oli täsmälleen sama juttu. Vaimo kävi jo lainassakin kun mua ei huvittanut. Sitten tuli itselle olo ettei nuori(40) voi näin alkaa elää. Ei miehen testot itsestään mitenkään nouse. Apuna on joko liikunnan lisääminen ja tehokas ruokavalio tai lääkehoito. Odottamisella ei ihmeitä tapahdu, päin vastoin. Mulla auttoi kun aloin liikkumaan, nukkumaan ja syömään paremmin lisäsin myös magnesiumia ja sinkkiä lisäravinteina. Nyt jaksaa ja haluaa. Vaimokin on erittäin tyytyväinen!!

• Anonyymi

Täällä on ihan sama ongelma. Olen 40 v, samoin mieheni. Ihan samat toiveet mulla. Mies ei kuitenkaan jaksa.

Himokas nainen, Vantaa

• Moi N40, haluisitko jutella aiheesta lisää ?
        Laita sähköpostia mulle niin ihmetellään privana lisää, mulla käytössä suomi24.fi sähköposti. Eli toi mun nimimerkki @suomi24.fi

• mies täällä pk-seudulla, tavataan :)

• Anonyymi

Täällä ois samassa tilanteessa elävä 36v mies pääkaupunkiseudulta. Erittäin kokeilunhaluinen ja estoton, mutta puoliso täysin haluton seksiin ja pitkä kuiva kausi jo takana. Itse haluisin salaisen seksisuhteen, jossa pääsisi irrottelemaan kunnolla kaikenlaista kivaa kokeillen, ja purkamaan luotettavan kumppanin kanssa molempien paineita.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe