Yksinäisyys

Anonyymi

Oon 21-vuotias nainen ja oon pidempään ollut tosi yksinäinen. Haluaisin päästä sisään näihin "piireihin" mutta enpä oikeen tiedä minne sitä pitäis suunnistaa Oulun seutuvilla, että löytyis irl tuttavia edes. Oisko kellään tarjota minkään sortin vinkkejä?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oulun seta järjestää bileitä, niissä käy juuri sun ikäisiäsi... käy heidän sivuillaan tsekkaamassa milloin ja missä seuraavat on... kyllä sun ikäinen seuraa löytää kun vaan lähdet ihmisten ilmoille...

      • Anonyymi

        Okei, kiitos paljon vinkistä! :) Pitää siis ruveta seurailee noita heidän sivuja:)


    • Anonyymi

      Ihmisen on hyvä oppia arvostamaan yksin oloa. Ne ovat hetkiä tutustua itseensä ja saavuttaa hyvä itsetuntemus. Sitten pystyy olemaan tasapainoisesti toisten ihmisten seurassa ja solmimaan myös hyvän parisuhteen. Tarkoitan, seuran saaminen on hieno juttu ja tavoittelemisen arvoinen asia. Mutta jos sitä tavoittelee vääristä lähtökohdista, se on paha. Oikea lähtökohta on, että nauttii seurasta ja sen takia haluaa luoda yhteyksiä. Väärä lähtökohta on, ettei siedä yksin oloa ja sairaalloisesti takertuu toisiin ihmisiin.

      Neuvon sinua: Opettele jotain kieltä tai soittamaan jotain instrumenttia, piirrä tai maalaa jotain, lenkkeile tai pyöräile, lue kirjoja... Kun olet sinut itsesi kanssa ja et koe enää yksinäisyyttä pahana, silloin olet valmis olemaan toisten seurassa aito itsesi. Et pyri miellyttämään toisia, ettet menettäisi heitä, vaan olet henkisesti vahva. Löydä ensin sisäinen harmonia, sitten luo hyviä ihmissuhteita.

      • Anonyymi

        On itsetuntoa miten huono tahansa, on se aina rakennettavissa uudelleen. Aika on se mitä et voi saada takaisin. Etsi itsellesi luotettava kum0ani, jonka kanssa voit matkustella ja nauttia elämästä. Tehkää yhteinen lapsi nuorena. Elämäsi on nyt.


      • Anonyymi

        Yksinäisyys on ihan eri asia kuin yksin oleminen.
        On täysin normaalia tuntea yksinäisyyttä jos ei ole ympärillä ihmisiä jotka ymmärtävät sinua ja joiden kanssa voi olla oma itsensä, se ei ole mitään "sairaalloista takertumista."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On itsetuntoa miten huono tahansa, on se aina rakennettavissa uudelleen. Aika on se mitä et voi saada takaisin. Etsi itsellesi luotettava kum0ani, jonka kanssa voit matkustella ja nauttia elämästä. Tehkää yhteinen lapsi nuorena. Elämäsi on nyt.

        Kumppanin löytäminen on helpommin sanottu kuin tehty!


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe