Miten lähteä astraalimatkalle?

Astral

Miten siis voi läheä astraalimatkalle? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt mitään. Eli tarkoitan, että mitä pitää tehdä, jotta irtautuu ruumiistaan?

33

9586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijak

      kokeile googlettaa engl. out-of-body experience, OBE, OOBE

      • Astral

        kiitos kiitoooss :)


      • koska

        välillä aamuisin tämä tapahtuu vahingossa minulle, kuuluu inahdus korvissa ja sit nousen kattoon.


    • aino

      makaa sängylläsi rentona. ota pääsi yläpuolelta, noin metrin korkeudelta kiintopiste (ripusta jokin esine vaikka naruun) ja ajattele nousevasi sitä kohti... siis vain ajattele.

      • entä palaaminen ruumiiseen?

        toimiiko toi sinun kirjoittamasi keino kuinka hyvin? ja entä sitten palaaminen ruumiseen? voiko näin tästä asiasta hirveästi mitään tietämätön lähteä tuolla tavalla astraalimatkalle? Ookei, kertokaas vielä jos on jotakin mitä mun pitäs ottaa huomioon ennenkun menen ja kokeilen tuota keinoa. Kuinka kauas sillä muuten voi päästä omasta ruumiista?


      • Kiinnostunut!

        Voiko se toimia? en ole koittanut mutta olen kiinnostunut veljoista ja sitä kautta tästä astraali matkasta. :D


      • --jee--
        entä palaaminen ruumiiseen? kirjoitti:

        toimiiko toi sinun kirjoittamasi keino kuinka hyvin? ja entä sitten palaaminen ruumiseen? voiko näin tästä asiasta hirveästi mitään tietämätön lähteä tuolla tavalla astraalimatkalle? Ookei, kertokaas vielä jos on jotakin mitä mun pitäs ottaa huomioon ennenkun menen ja kokeilen tuota keinoa. Kuinka kauas sillä muuten voi päästä omasta ruumiista?

        mulle on kerrottu,että pääsee takaisin
        ajattelemalla vaikka äitiä ja isää tai jotain
        sellasta. TAI joku tulee koskemaan
        tai pölisemään.


    • nov.

      Ahkeroi ja rakenna omaa kelpoisuutta ja lisenssejäsi. Eihän ulkomaillekaan lähdetä aivan keppoisin perustein ja valmistelematta.

      Moni pääsee, joka sinne haluaa matkustaa, mutta milloin on taas eri asia.
      Valmistumaton ja olosuhteisiin kouluttamaton on riskimatkustaja, suuri riski itselleen.

      Tiedän henkilön joka on saanut luvan ohjatusta ketkestä astraalimaailmoihin. Matka luvatusti kyllä toteutuu, mutta odotusaikaa on ollut jo yli 10 vuotta. Pallo taitaa olla etupäässä lähtijällä tai lähtijän valmistautumattomuudessa.

      • Juuso

        Paavikin lähti astraalimatkalle mut osaakohan se palata takas?


      • sansku

        Miten pääsee takaisin ruumiiseensa? Olisi kiva kokeilla.


      • Pete
        sansku kirjoitti:

        Miten pääsee takaisin ruumiiseensa? Olisi kiva kokeilla.

        Astraalimatkustus on arkipäiväistä hommaa meille kaikille, sillä jokainen irtoaa ruumiistaan kun me nukumme. Astraalimatkan ja nukkumisen välinen ero on vain siinä että astraalimatka tehdään ilman että "taju menee", eli me pysymme koko ajan tietoisina missä mennään.

        Toisin sanoen astraalimatkustus on tasan yhtä vaarallista kuin nukkuminen. Ongelma ei siis ole takaisin pääsy, vaan irtoaminen kehosta siten, että mieli pysyy hereillä. Takaisin poksahdat heti jos vaikka säikähdät jotakin, tai vaikka vain innostut liikaa kun huomaat päässeesi irti kehostasi. Eli tuossa opettelussa oleellista on mielenhallinta.

        Pikaohje:

        1. Rentouta kaikki lihaksesi päästä varpaisiin. Tämä on ehdottoman tärkeää, sinun täytyy olla täysin rento.

        2. Tyhjennä mielesi ajatuksista, mutta samalla ole sen verran tietoinen, että et nukahda. Tämä on vaikeaa tasapainoilua, sillä jos mielesi on liian aktiivinen, ei keho nukahda, johon tässä siis pyritään.

        3. Nyt voit vain odottaa irtoamista, tai voit kuvitella että olet kevyt kuin höyhen ja haluat leijailla kattoon. Tämä leijailun kuvittelu auttaa irtoamisrefleksin laukaisussa, koska sillä saadaan aiheutettua pientä painetta astraaliruumiiseen.

        Eli tarkoituksena on rentouttaa keho ja mieli siten että keho nukahtaa ja luonnollinen irtoaminen tapahtuu, mutta mieli pysyy kuitenkin sen verran hereillä että koko ajan tiedetään missä mennään.

        Kun olet päässyt irti voit sitten tehdä melkein mitä vain, lennellä seinien läpi, käydä kuussa jne. Olet nyt tavallaan aave, eli normaalit fysiikan lait eivät enää sido sinua.

        Toiset onnistuvat tässä ekalla kerralla, toisten täytyy treenata vuosia. Kuten kaikessa muussakin, toiset on lahjakkaampia kuin toiset.


      • Eshkal
        Pete kirjoitti:

        Astraalimatkustus on arkipäiväistä hommaa meille kaikille, sillä jokainen irtoaa ruumiistaan kun me nukumme. Astraalimatkan ja nukkumisen välinen ero on vain siinä että astraalimatka tehdään ilman että "taju menee", eli me pysymme koko ajan tietoisina missä mennään.

        Toisin sanoen astraalimatkustus on tasan yhtä vaarallista kuin nukkuminen. Ongelma ei siis ole takaisin pääsy, vaan irtoaminen kehosta siten, että mieli pysyy hereillä. Takaisin poksahdat heti jos vaikka säikähdät jotakin, tai vaikka vain innostut liikaa kun huomaat päässeesi irti kehostasi. Eli tuossa opettelussa oleellista on mielenhallinta.

        Pikaohje:

        1. Rentouta kaikki lihaksesi päästä varpaisiin. Tämä on ehdottoman tärkeää, sinun täytyy olla täysin rento.

        2. Tyhjennä mielesi ajatuksista, mutta samalla ole sen verran tietoinen, että et nukahda. Tämä on vaikeaa tasapainoilua, sillä jos mielesi on liian aktiivinen, ei keho nukahda, johon tässä siis pyritään.

        3. Nyt voit vain odottaa irtoamista, tai voit kuvitella että olet kevyt kuin höyhen ja haluat leijailla kattoon. Tämä leijailun kuvittelu auttaa irtoamisrefleksin laukaisussa, koska sillä saadaan aiheutettua pientä painetta astraaliruumiiseen.

        Eli tarkoituksena on rentouttaa keho ja mieli siten että keho nukahtaa ja luonnollinen irtoaminen tapahtuu, mutta mieli pysyy kuitenkin sen verran hereillä että koko ajan tiedetään missä mennään.

        Kun olet päässyt irti voit sitten tehdä melkein mitä vain, lennellä seinien läpi, käydä kuussa jne. Olet nyt tavallaan aave, eli normaalit fysiikan lait eivät enää sido sinua.

        Toiset onnistuvat tässä ekalla kerralla, toisten täytyy treenata vuosia. Kuten kaikessa muussakin, toiset on lahjakkaampia kuin toiset.

        Googletin ruumiista irtoamisesta juttuja ja sain näitä keskusteluja, joten haluaisin tietää mitä tapahtui minulle tällä viikolla kun olin nukkumassa, tavallaan heräsin, mutta kun heräsin huomasin etten voi liikkua ollenkaan ja olin aivan jäykkänä, aivankuin jokin olisi pidelly minua paikallaan, mutta samalla tunsin kuinka aloin irtoamaan ruumiistani ja leijailin yläpuolellani, sekä näin itseni makaamassa sängyssä ja muutenkin pystyin liikuskella kämpässäni vaikka "oikea" minä makasin sängyssäni kuin kuollut.


      • TheOneAndOnly
        Eshkal kirjoitti:

        Googletin ruumiista irtoamisesta juttuja ja sain näitä keskusteluja, joten haluaisin tietää mitä tapahtui minulle tällä viikolla kun olin nukkumassa, tavallaan heräsin, mutta kun heräsin huomasin etten voi liikkua ollenkaan ja olin aivan jäykkänä, aivankuin jokin olisi pidelly minua paikallaan, mutta samalla tunsin kuinka aloin irtoamaan ruumiistani ja leijailin yläpuolellani, sekä näin itseni makaamassa sängyssä ja muutenkin pystyin liikuskella kämpässäni vaikka "oikea" minä makasin sängyssäni kuin kuollut.

        Ihan vaikuttaa perus unihalvaus oobe hommelilta.

        Eli heräsit siihen kun olit unihalvausvaiheessa. Tuossa vaiheessa olet sen verran irti kehostasi, että enää et voi sitä liikuttaa(piuhat on jo irti..tavallaan) Sitten olit niin onnellisessa asemassa että pääsit jatkamaan siitä irtoamisvaiheeseen asti. Irti kun pääsee niin taivas on rajana. Fyysinen keho nukkuu silloin normaalisti sängyssä ja sinä pääset astraaliruumiiissasi palloilemaan ympäriinsä. Olisit muuten pystynyt lentämään ja menemään seinien läpi..ihan vaan tiedoksi seuraavaa kertaa varten.

        Itse olen päässyt monet kerrat tuohon halvausvaiheeseen, mutta siitä en ole päässyt eteenpäin.

        Onneksi olkoon!

        -Pete


      • Eshkal
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Ihan vaikuttaa perus unihalvaus oobe hommelilta.

        Eli heräsit siihen kun olit unihalvausvaiheessa. Tuossa vaiheessa olet sen verran irti kehostasi, että enää et voi sitä liikuttaa(piuhat on jo irti..tavallaan) Sitten olit niin onnellisessa asemassa että pääsit jatkamaan siitä irtoamisvaiheeseen asti. Irti kun pääsee niin taivas on rajana. Fyysinen keho nukkuu silloin normaalisti sängyssä ja sinä pääset astraaliruumiiissasi palloilemaan ympäriinsä. Olisit muuten pystynyt lentämään ja menemään seinien läpi..ihan vaan tiedoksi seuraavaa kertaa varten.

        Itse olen päässyt monet kerrat tuohon halvausvaiheeseen, mutta siitä en ole päässyt eteenpäin.

        Onneksi olkoon!

        -Pete

        Todellakin hyvin mysteerinen aihe ja vielä totta. Täytyy tosiaan seuraavalla kerralla muistaa kaikki mahdollisuudet, mutta huomasin sen siinä myös että kun aloin tajuamaan että oon irti itsestäni niin samalla aloin palaamaan takaisin fyysiseen muotooni.
        Harjoittelemisen varaa varmaankin vielä on..


      • TheOneAndOnly
        Eshkal kirjoitti:

        Todellakin hyvin mysteerinen aihe ja vielä totta. Täytyy tosiaan seuraavalla kerralla muistaa kaikki mahdollisuudet, mutta huomasin sen siinä myös että kun aloin tajuamaan että oon irti itsestäni niin samalla aloin palaamaan takaisin fyysiseen muotooni.
        Harjoittelemisen varaa varmaankin vielä on..

        Monet "mystiset" jutut on täyttä totta, mutta ihmiset yleensä nauraa niille tasan niin kauan kuin sellainen osuu omalle kohdalle.

        Eikä tuo nyt niin mystinen juttu loppujen lopuksi ole. Jokainen irtoaa jonkin verran joka yö, mutta yleensä silloin nähdään unia, joten koko homma menee suurimmalta osalta ohi.

        Niin, jos alat ajattelemaan fyysistä kehoa ollenkaan irti ollessasi, yleensä päädyt sinne takaisin. Eli astraaliruumiissa liikuskellessa ajatus on se voima mikä liikuttaa sinua, joten kannattaa olla tarkkana mitä ajattelee.

        Kannattaa pyrkiä mahdollisimman kauas fyysisestä kehosta kun pääsee irti. Kehon lähellä on "voimakenttä" joka imee sinut takaisin jos menet liian lähelle. Eli vaikka ulos kannattaa mennä mitä pikimmin.

        -Pete


      • Palikka
        Pete kirjoitti:

        Astraalimatkustus on arkipäiväistä hommaa meille kaikille, sillä jokainen irtoaa ruumiistaan kun me nukumme. Astraalimatkan ja nukkumisen välinen ero on vain siinä että astraalimatka tehdään ilman että "taju menee", eli me pysymme koko ajan tietoisina missä mennään.

        Toisin sanoen astraalimatkustus on tasan yhtä vaarallista kuin nukkuminen. Ongelma ei siis ole takaisin pääsy, vaan irtoaminen kehosta siten, että mieli pysyy hereillä. Takaisin poksahdat heti jos vaikka säikähdät jotakin, tai vaikka vain innostut liikaa kun huomaat päässeesi irti kehostasi. Eli tuossa opettelussa oleellista on mielenhallinta.

        Pikaohje:

        1. Rentouta kaikki lihaksesi päästä varpaisiin. Tämä on ehdottoman tärkeää, sinun täytyy olla täysin rento.

        2. Tyhjennä mielesi ajatuksista, mutta samalla ole sen verran tietoinen, että et nukahda. Tämä on vaikeaa tasapainoilua, sillä jos mielesi on liian aktiivinen, ei keho nukahda, johon tässä siis pyritään.

        3. Nyt voit vain odottaa irtoamista, tai voit kuvitella että olet kevyt kuin höyhen ja haluat leijailla kattoon. Tämä leijailun kuvittelu auttaa irtoamisrefleksin laukaisussa, koska sillä saadaan aiheutettua pientä painetta astraaliruumiiseen.

        Eli tarkoituksena on rentouttaa keho ja mieli siten että keho nukahtaa ja luonnollinen irtoaminen tapahtuu, mutta mieli pysyy kuitenkin sen verran hereillä että koko ajan tiedetään missä mennään.

        Kun olet päässyt irti voit sitten tehdä melkein mitä vain, lennellä seinien läpi, käydä kuussa jne. Olet nyt tavallaan aave, eli normaalit fysiikan lait eivät enää sido sinua.

        Toiset onnistuvat tässä ekalla kerralla, toisten täytyy treenata vuosia. Kuten kaikessa muussakin, toiset on lahjakkaampia kuin toiset.

        Irtoamistilan voi tunnistaa esim. itselläni alkoi koko ruumista tikkuilla ja näin ihmeellisiä kuvioita ja maisemia hyvin selvästi vaikka silmät olivatkin kiinni koko ajan. Sitten irtautuminen alkoi siitä, kun "unikehoni" käsi tippui sängyn läpi ja tunsin lattian hyvin selvästi. Oli veikeä virota siitä tilasta ja huomata että käteni olikin tyynyn alla. Lähemmäs irtoamista en ole päässyt. Oheinen linkki sisältää mielestäni erinomaiset ohjeet: http://www.esoterism.ro/english/astral-projection-technique.php


      • OOBEsta kiinnostunut
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Ihan vaikuttaa perus unihalvaus oobe hommelilta.

        Eli heräsit siihen kun olit unihalvausvaiheessa. Tuossa vaiheessa olet sen verran irti kehostasi, että enää et voi sitä liikuttaa(piuhat on jo irti..tavallaan) Sitten olit niin onnellisessa asemassa että pääsit jatkamaan siitä irtoamisvaiheeseen asti. Irti kun pääsee niin taivas on rajana. Fyysinen keho nukkuu silloin normaalisti sängyssä ja sinä pääset astraaliruumiiissasi palloilemaan ympäriinsä. Olisit muuten pystynyt lentämään ja menemään seinien läpi..ihan vaan tiedoksi seuraavaa kertaa varten.

        Itse olen päässyt monet kerrat tuohon halvausvaiheeseen, mutta siitä en ole päässyt eteenpäin.

        Onneksi olkoon!

        -Pete

        Yritin tässä nyt vasta tuota OOBEa, mutta minulla meni vain kädet jäykiksi, mutta niitä pystyi liikuttamaan kun oikein yritti. Oliko tämä unihalvauksen alkua? Voiko ruumiista irtautua kun tulee unihalvaus?


      • TheOneAndOnly
        OOBEsta kiinnostunut kirjoitti:

        Yritin tässä nyt vasta tuota OOBEa, mutta minulla meni vain kädet jäykiksi, mutta niitä pystyi liikuttamaan kun oikein yritti. Oliko tämä unihalvauksen alkua? Voiko ruumiista irtautua kun tulee unihalvaus?

        Siltä tuo kuulostaa. Unihalvaksessa ollaan "puoliksi irti"

        -Pete


      • OOBEsta kiinnostunut
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Siltä tuo kuulostaa. Unihalvaksessa ollaan "puoliksi irti"

        -Pete

        Kiitos tiedosta! Eli jos saan koko kehoni unihalvaukseen, irtoanko ruumiista?


      • TheOneAndOnly
        OOBEsta kiinnostunut kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Eli jos saan koko kehoni unihalvaukseen, irtoanko ruumiista?

        Itsellä on ollut monia koko-keho unihalvauksia enkä ole päässyt irti. Olo oli kuin minut olisi valettu sementtiin..ei liiku paikat milliäkään vaikka kuinka riuhtoo.

        -Pete


      • haha
        Eshkal kirjoitti:

        Googletin ruumiista irtoamisesta juttuja ja sain näitä keskusteluja, joten haluaisin tietää mitä tapahtui minulle tällä viikolla kun olin nukkumassa, tavallaan heräsin, mutta kun heräsin huomasin etten voi liikkua ollenkaan ja olin aivan jäykkänä, aivankuin jokin olisi pidelly minua paikallaan, mutta samalla tunsin kuinka aloin irtoamaan ruumiistani ja leijailin yläpuolellani, sekä näin itseni makaamassa sängyssä ja muutenkin pystyin liikuskella kämpässäni vaikka "oikea" minä makasin sängyssäni kuin kuollut.

        sulla viiraa päästä tainäit unta


      • mokkis!!!!
        Palikka kirjoitti:

        Irtoamistilan voi tunnistaa esim. itselläni alkoi koko ruumista tikkuilla ja näin ihmeellisiä kuvioita ja maisemia hyvin selvästi vaikka silmät olivatkin kiinni koko ajan. Sitten irtautuminen alkoi siitä, kun "unikehoni" käsi tippui sängyn läpi ja tunsin lattian hyvin selvästi. Oli veikeä virota siitä tilasta ja huomata että käteni olikin tyynyn alla. Lähemmäs irtoamista en ole päässyt. Oheinen linkki sisältää mielestäni erinomaiset ohjeet: http://www.esoterism.ro/english/astral-projection-technique.php

        palikka saako ton sivun ohjeita suomeksi??


      • Kesäkeiju
        haha kirjoitti:

        sulla viiraa päästä tainäit unta

        HALOO! Se on totta! Sinä se et sitten tiedä senkään vertaa, että jotkut ilmiöt voivat olla totta, vaikkei niitä ole itsekkään kokenut! tässä tapauksessa varsinkin sanon että naurat ennen kuin koet!


      • Aloittelijaeetterissä
        Pete kirjoitti:

        Astraalimatkustus on arkipäiväistä hommaa meille kaikille, sillä jokainen irtoaa ruumiistaan kun me nukumme. Astraalimatkan ja nukkumisen välinen ero on vain siinä että astraalimatka tehdään ilman että "taju menee", eli me pysymme koko ajan tietoisina missä mennään.

        Toisin sanoen astraalimatkustus on tasan yhtä vaarallista kuin nukkuminen. Ongelma ei siis ole takaisin pääsy, vaan irtoaminen kehosta siten, että mieli pysyy hereillä. Takaisin poksahdat heti jos vaikka säikähdät jotakin, tai vaikka vain innostut liikaa kun huomaat päässeesi irti kehostasi. Eli tuossa opettelussa oleellista on mielenhallinta.

        Pikaohje:

        1. Rentouta kaikki lihaksesi päästä varpaisiin. Tämä on ehdottoman tärkeää, sinun täytyy olla täysin rento.

        2. Tyhjennä mielesi ajatuksista, mutta samalla ole sen verran tietoinen, että et nukahda. Tämä on vaikeaa tasapainoilua, sillä jos mielesi on liian aktiivinen, ei keho nukahda, johon tässä siis pyritään.

        3. Nyt voit vain odottaa irtoamista, tai voit kuvitella että olet kevyt kuin höyhen ja haluat leijailla kattoon. Tämä leijailun kuvittelu auttaa irtoamisrefleksin laukaisussa, koska sillä saadaan aiheutettua pientä painetta astraaliruumiiseen.

        Eli tarkoituksena on rentouttaa keho ja mieli siten että keho nukahtaa ja luonnollinen irtoaminen tapahtuu, mutta mieli pysyy kuitenkin sen verran hereillä että koko ajan tiedetään missä mennään.

        Kun olet päässyt irti voit sitten tehdä melkein mitä vain, lennellä seinien läpi, käydä kuussa jne. Olet nyt tavallaan aave, eli normaalit fysiikan lait eivät enää sido sinua.

        Toiset onnistuvat tässä ekalla kerralla, toisten täytyy treenata vuosia. Kuten kaikessa muussakin, toiset on lahjakkaampia kuin toiset.

        Okei eli jos tahtoo palata niin yleisin juttu on että ajattelee jalkojaan siis jalka pohjaa. Ekalla kerralla kannattaa olla joku vahtimassa mutta ei ole pakko. Kun irtoaa ruumiistaan niin kuulee kaiken mitä ruumiin lähellä tapahtuu.
        En kerro enempää sensei suuttuu ja muutkin jotka on olemassa.


      • 7 chakra
        Pete kirjoitti:

        Astraalimatkustus on arkipäiväistä hommaa meille kaikille, sillä jokainen irtoaa ruumiistaan kun me nukumme. Astraalimatkan ja nukkumisen välinen ero on vain siinä että astraalimatka tehdään ilman että "taju menee", eli me pysymme koko ajan tietoisina missä mennään.

        Toisin sanoen astraalimatkustus on tasan yhtä vaarallista kuin nukkuminen. Ongelma ei siis ole takaisin pääsy, vaan irtoaminen kehosta siten, että mieli pysyy hereillä. Takaisin poksahdat heti jos vaikka säikähdät jotakin, tai vaikka vain innostut liikaa kun huomaat päässeesi irti kehostasi. Eli tuossa opettelussa oleellista on mielenhallinta.

        Pikaohje:

        1. Rentouta kaikki lihaksesi päästä varpaisiin. Tämä on ehdottoman tärkeää, sinun täytyy olla täysin rento.

        2. Tyhjennä mielesi ajatuksista, mutta samalla ole sen verran tietoinen, että et nukahda. Tämä on vaikeaa tasapainoilua, sillä jos mielesi on liian aktiivinen, ei keho nukahda, johon tässä siis pyritään.

        3. Nyt voit vain odottaa irtoamista, tai voit kuvitella että olet kevyt kuin höyhen ja haluat leijailla kattoon. Tämä leijailun kuvittelu auttaa irtoamisrefleksin laukaisussa, koska sillä saadaan aiheutettua pientä painetta astraaliruumiiseen.

        Eli tarkoituksena on rentouttaa keho ja mieli siten että keho nukahtaa ja luonnollinen irtoaminen tapahtuu, mutta mieli pysyy kuitenkin sen verran hereillä että koko ajan tiedetään missä mennään.

        Kun olet päässyt irti voit sitten tehdä melkein mitä vain, lennellä seinien läpi, käydä kuussa jne. Olet nyt tavallaan aave, eli normaalit fysiikan lait eivät enää sido sinua.

        Toiset onnistuvat tässä ekalla kerralla, toisten täytyy treenata vuosia. Kuten kaikessa muussakin, toiset on lahjakkaampia kuin toiset.

        pitääkö silmät olla auki vai kiinni että tämä astraalimatka onnistuu


      • Yennaliina
        mokkis!!!! kirjoitti:

        palikka saako ton sivun ohjeita suomeksi??

        kyky rentoutua on ensimmäinen edellytys Tämä sisältää
        sekä fyysistä ja henkistä rentoutusta. Älä ehdottaa menetelmää
        Tavoitteen rentoutumista, mutta Progressive lihasten rentoutumista,
        yhdessä syvä hengitys harjoitukset (hengitä 1, hengittää 2, hengitä
        3 .... asti 50 tai 100) tiedetään toimivan hyvin.
        Syötä valtion rajan nukkumaan. Tämä tunnetaan hypnagogic
        valtion. Jälleen kerran, ei suositella mitään tapa tehdä tämä. Yksi tapa on
        pitää kyynärvartesi ylös säilyttäen olkavarren sängyllä, tai
        kentällä. Kun alkaa nukahtaa, käsivarren putoaa, ja saat
        herättää uudelleen. Käytäntöä, voit oppia hallitsemaan Hypnagogic
        Valtion ilman käsivarteen. Toinen tapa on keskittyä
        objekti. Kun muut kuvat kirjoitat ajatuksiasi, olet
        tuli Hypnagogic valtio. Passiivisesti katsella näitä kuvia. Tämä
        myös auttaa ylläpitämään tätä tilaa lähes nukkua.Syventää tätä tilaa. Aloita selvää mieltäsi. tarkkailla alan vision kautta suljetuin silmin. Ei mitään muuta aikaa. Yksinkertaisesti
        Katso läpi suljettujen silmäluomien pimeyden edessä.
        Hetken saatat huomata valon kuvioita. Nämä ovat yksinkertaisesti hermo
        päästöjä. Heillä ei ole erityistä vaikutusta. Jätä ne. Kun he
        lakkaa, yksi ehto B. Sieltä täytyy tulla vielä syvempään
        tilaa rentoutumiseen, jossa vaaditaan kunto C - kuin tällaisten
        rentoutumista, että menetät kaikki tietoisuutta kehon ja aistien
        stimulaatiota. Olet lähes mitätön, jossa ainoa lähde
        stimulaatio on omia ajatuksia. Ihanteellinen tilassa lähtevät
        kehosi kunto D. Tämä on kunnon C, kun se on vapaaehtoisesti
        aiheuttama alkaen ja levänneenä kunnossa ja ei vaikutusta
        normaalia väsymystä. Saavuttamiseksi kunto D, suosittelemme, että käytäntö
        kirjoittamalla se aamulla tai sen jälkeen lyhyet nokoset.
        Anna tilaa Tärinä. Tämä on tärkein osa
        tekniikkaa, ja myös kaikkein epämääräinen. Monet projektorit ovat todenneet nämä
        tärinän alkaessa projektio. Ne voidaan kokea
        lievä pistely tai kuten sähkö heitettäessä läpi kehon.
        Syy on mysteeri. Se voi itse asiassa olla taivaankappale yrittää
        jättää fyysistä. Tehtäviin värähtelyjen tila,
        Tarjoamme seuraavia ohjeita: Poista kaikki korut ja muut erät
        jotka saattavat olla koskematta ihoa. Tummentaa huoneeseen niin, ettei valoa
        näkyy läpi silmäluomien, mutta eivät sulje pois kaiken valon.
        Makaa elimistösi pitkin pohjois-etelä-akselilla, päätäsi
        huomautti kohti magneettista pohjoista. Löysää kaikki vaatteet, mutta pitää kattaa
        niin että olet hieman lämpimämpi kuin ehkä yleensä mukava.
        Varmista olet paikassa missä, ja samaan aikaan, kun siellä
        olla minkäänlaista melu häiritse sinua. Anna tilaa rentoutumiseen.
        Anna itsellesi henkinen ehdotus, että muistatte kaikki
        tapahtuu tulevassa kokouksessa, joka hyödyttää sinun
        hyvinvointiin. Toista tämä viisi kertaa. Jatka hengityksen kautta
        puoli-suu auki. Kun hengitys, keskittyä mitätön edessä
        teitä. Valitse kohta jalka pois otsalle, muutat
        kohta henkistä viittaus kuusi metriä. Käännä kohta 90 astetta
        ylöspäin vetämällä kuvitteellinen yhdensuuntainen kehon akseli ja
        pään yläpuolella. Focus siellä ja päästä ulos värähtelyt että
        kohta ja tuoda ne takaisin kehoosi. Vaikka et tiedä mitä
        Nämä värähtelyt ovat, tiedät, kun olet saavuttanut yhteyttä
        kanssa.Opi hallitsemaan värähtelyjen tila. Käytännössä valvontaa ne
        henkisesti työntämällä pään, alas varpaille, joten ne
        aalto läpi koko kehon, ja tuottaa värähtelyjen aallot
        päästä jalka. Laatia tämän aallon vaikutus, tiiviste
        tärinää ja henkisesti työntää aalto päästäsi ja ohjaa sitä
        alas kehon. Käytännössä tämä kunnes voit saada nämä aallot
        komento. Kun olet valvonta värähtelyjen tilaan, sinun on
        valmis lähtemään laitokselle.
        Aloita osittaisen erottamisen. Tärkeintä tässä on ajatus valvonta.
        Mieli keskittyy vahvasti ajatusta jättää kehon. Älä
        anna sen vaeltaa. Nyt tultuaan värähtelevän valtion alkaa tutkia
        OBE vapauttamalla käsi tai jalka on "toinen elin". mukaan
        voit laajentaa raajan kunnes se pääsee kosketuksiin tutun esineen,
        kuten seinäpintaan sängyn. Työnnä se läpi esineen.
        Paluu osa asettamalla se takaisin sattumaa kanssa fyysisen
        yksi, vähentää värähtelevän korko, ja sitten lopettaa
        kokeilu. Lie hiljaa ennen kuin olet täysin normalisoitunut.
        Tämä harjoitus auttaa valmistautumaan täysin erillään.
        Erottaa itse kehosta. Monroe esittää kaksi menetelmää
        tämä. Yksi tapa on nostaa pois kehosta. Voit tehdä tämän, mieti
        saada kevyemmäksi ja jälkeen, kun tämä värähtelevän tilan.
        Ajattele miten mukavaa olisi kellua ylöspäin. Pidä tämä ajatus
        mielessä hinnalla millä hyvänsä ja anna mitään ylimääräisiä ajatuksia keskeyttää sen.
        OBE tapahtuu luonnollisesti tässä vaiheessa. Kun olet saavuttanut
        värähtelevän valtio yrittää kaatuessa kuin olisit kaatuminen
        sängyssä. Älä yritä kaatuessa fyysisesti. Yritä kierre
        runko ylhäältä ja käytännössä kaatuessa omaan toinen kehon oikealla
        irti fyysisen itse Tässä vaiheessa sinun tulee ulos elimistöstä
        mutta sen vieressä. Ajattele kelluva ylöspäin, ja sinun pitäisi löytää
        itse kelluva ruumiin yläpuolelle


      • Yennaliina
        Yennaliina kirjoitti:

        kyky rentoutua on ensimmäinen edellytys Tämä sisältää
        sekä fyysistä ja henkistä rentoutusta. Älä ehdottaa menetelmää
        Tavoitteen rentoutumista, mutta Progressive lihasten rentoutumista,
        yhdessä syvä hengitys harjoitukset (hengitä 1, hengittää 2, hengitä
        3 .... asti 50 tai 100) tiedetään toimivan hyvin.
        Syötä valtion rajan nukkumaan. Tämä tunnetaan hypnagogic
        valtion. Jälleen kerran, ei suositella mitään tapa tehdä tämä. Yksi tapa on
        pitää kyynärvartesi ylös säilyttäen olkavarren sängyllä, tai
        kentällä. Kun alkaa nukahtaa, käsivarren putoaa, ja saat
        herättää uudelleen. Käytäntöä, voit oppia hallitsemaan Hypnagogic
        Valtion ilman käsivarteen. Toinen tapa on keskittyä
        objekti. Kun muut kuvat kirjoitat ajatuksiasi, olet
        tuli Hypnagogic valtio. Passiivisesti katsella näitä kuvia. Tämä
        myös auttaa ylläpitämään tätä tilaa lähes nukkua.Syventää tätä tilaa. Aloita selvää mieltäsi. tarkkailla alan vision kautta suljetuin silmin. Ei mitään muuta aikaa. Yksinkertaisesti
        Katso läpi suljettujen silmäluomien pimeyden edessä.
        Hetken saatat huomata valon kuvioita. Nämä ovat yksinkertaisesti hermo
        päästöjä. Heillä ei ole erityistä vaikutusta. Jätä ne. Kun he
        lakkaa, yksi ehto B. Sieltä täytyy tulla vielä syvempään
        tilaa rentoutumiseen, jossa vaaditaan kunto C - kuin tällaisten
        rentoutumista, että menetät kaikki tietoisuutta kehon ja aistien
        stimulaatiota. Olet lähes mitätön, jossa ainoa lähde
        stimulaatio on omia ajatuksia. Ihanteellinen tilassa lähtevät
        kehosi kunto D. Tämä on kunnon C, kun se on vapaaehtoisesti
        aiheuttama alkaen ja levänneenä kunnossa ja ei vaikutusta
        normaalia väsymystä. Saavuttamiseksi kunto D, suosittelemme, että käytäntö
        kirjoittamalla se aamulla tai sen jälkeen lyhyet nokoset.
        Anna tilaa Tärinä. Tämä on tärkein osa
        tekniikkaa, ja myös kaikkein epämääräinen. Monet projektorit ovat todenneet nämä
        tärinän alkaessa projektio. Ne voidaan kokea
        lievä pistely tai kuten sähkö heitettäessä läpi kehon.
        Syy on mysteeri. Se voi itse asiassa olla taivaankappale yrittää
        jättää fyysistä. Tehtäviin värähtelyjen tila,
        Tarjoamme seuraavia ohjeita: Poista kaikki korut ja muut erät
        jotka saattavat olla koskematta ihoa. Tummentaa huoneeseen niin, ettei valoa
        näkyy läpi silmäluomien, mutta eivät sulje pois kaiken valon.
        Makaa elimistösi pitkin pohjois-etelä-akselilla, päätäsi
        huomautti kohti magneettista pohjoista. Löysää kaikki vaatteet, mutta pitää kattaa
        niin että olet hieman lämpimämpi kuin ehkä yleensä mukava.
        Varmista olet paikassa missä, ja samaan aikaan, kun siellä
        olla minkäänlaista melu häiritse sinua. Anna tilaa rentoutumiseen.
        Anna itsellesi henkinen ehdotus, että muistatte kaikki
        tapahtuu tulevassa kokouksessa, joka hyödyttää sinun
        hyvinvointiin. Toista tämä viisi kertaa. Jatka hengityksen kautta
        puoli-suu auki. Kun hengitys, keskittyä mitätön edessä
        teitä. Valitse kohta jalka pois otsalle, muutat
        kohta henkistä viittaus kuusi metriä. Käännä kohta 90 astetta
        ylöspäin vetämällä kuvitteellinen yhdensuuntainen kehon akseli ja
        pään yläpuolella. Focus siellä ja päästä ulos värähtelyt että
        kohta ja tuoda ne takaisin kehoosi. Vaikka et tiedä mitä
        Nämä värähtelyt ovat, tiedät, kun olet saavuttanut yhteyttä
        kanssa.Opi hallitsemaan värähtelyjen tila. Käytännössä valvontaa ne
        henkisesti työntämällä pään, alas varpaille, joten ne
        aalto läpi koko kehon, ja tuottaa värähtelyjen aallot
        päästä jalka. Laatia tämän aallon vaikutus, tiiviste
        tärinää ja henkisesti työntää aalto päästäsi ja ohjaa sitä
        alas kehon. Käytännössä tämä kunnes voit saada nämä aallot
        komento. Kun olet valvonta värähtelyjen tilaan, sinun on
        valmis lähtemään laitokselle.
        Aloita osittaisen erottamisen. Tärkeintä tässä on ajatus valvonta.
        Mieli keskittyy vahvasti ajatusta jättää kehon. Älä
        anna sen vaeltaa. Nyt tultuaan värähtelevän valtion alkaa tutkia
        OBE vapauttamalla käsi tai jalka on "toinen elin". mukaan
        voit laajentaa raajan kunnes se pääsee kosketuksiin tutun esineen,
        kuten seinäpintaan sängyn. Työnnä se läpi esineen.
        Paluu osa asettamalla se takaisin sattumaa kanssa fyysisen
        yksi, vähentää värähtelevän korko, ja sitten lopettaa
        kokeilu. Lie hiljaa ennen kuin olet täysin normalisoitunut.
        Tämä harjoitus auttaa valmistautumaan täysin erillään.
        Erottaa itse kehosta. Monroe esittää kaksi menetelmää
        tämä. Yksi tapa on nostaa pois kehosta. Voit tehdä tämän, mieti
        saada kevyemmäksi ja jälkeen, kun tämä värähtelevän tilan.
        Ajattele miten mukavaa olisi kellua ylöspäin. Pidä tämä ajatus
        mielessä hinnalla millä hyvänsä ja anna mitään ylimääräisiä ajatuksia keskeyttää sen.
        OBE tapahtuu luonnollisesti tässä vaiheessa. Kun olet saavuttanut
        värähtelevän valtio yrittää kaatuessa kuin olisit kaatuminen
        sängyssä. Älä yritä kaatuessa fyysisesti. Yritä kierre
        runko ylhäältä ja käytännössä kaatuessa omaan toinen kehon oikealla
        irti fyysisen itse Tässä vaiheessa sinun tulee ulos elimistöstä
        mutta sen vieressä. Ajattele kelluva ylöspäin, ja sinun pitäisi löytää
        itse kelluva ruumiin yläpuolelle

        Esivalmistelut:
        Varaa rentoutumiselle aikaa, kytke puhelin pois soimasta jne. Tee harjoitukset mielellään selällään maaten. Valot voi sammuttaa, jos siltä tuntuu. Paras ajankohta on juuri ennen nukkumaanmenoa tai heti heräämisen jälkeen.
        Yksi helpoimmista tavoista on käyttää lihasrentoutusta. Tässä menetelmässä jalkateristä aloittaen, rentoutetaan ja jännitetään lihaksia vuoron perään. Niin pitkään, että kaikki lihakset ovat rentoutuneet. Huolellisesti tehtynä syvään rentoutumistilaan voidaan päästä muutamassa minuutissa.
        Toinen menetelmä on ns. laskemismenetelmä. Lasket vaikkapa sadasta alaspäin, mutta siten, että aloitat aina alusta, mikäli tulet ajatelleeksi jotain muuta. Tämä on yllättävän vaikeaa, mutta lopussa mielesi on täysin tyhjä ja olet todennäköisesti syvässä rentoutumistilassa valmis harjoitukseen.

        Askel 1: Rentoutuminen.
        Rentoutuminen on välttämätön ennakkoehto OBElle. Siihen sisältyy sekä fyysinen että psyykkinen rentoutuminen, jotka on mahdollista saavuttaa esimerkiksi aikaisemmin kuvatuilla tekniikoilla.

        Askel 2: Siirry unta edeltävään hypnagogiseen tilaan.
        Hyvä keino on pitää käsivartta ylhäällä tukien sitä sänkyyn. Kun olet nukahtamaisillasi, käsi putoaa alas ja heräät. Harjoituksella voit oppia hallitsemaan hypnagogista tilaa. Kun olet siirtynyt hypnagogiseen tilaan, tahdosta riippumattomat psyykkiset ilmiöt alkavat voimistua, tyypillisin on eräänlainen koko pään täyttävä taustakohina. Näitä ilmiöitä ei tarvitse erillisesti tahdonalaisesti pyrkiä hallitsemaan, riittää kun seuraa tapahtumia. Ei kannata hermostua, vaikka ensiyrittämillä nukahtaisikin.

        Askel 3: Hypnagogisen tilan syventäminen.
        Yritä tyhjentää mielesi, ja tarkastele näkökenttää suljetuin silmin. Älä tee mitään vähään aikaan. Hetken kuluttua voit nähdä erilaisia valoilmiöitä ja kuulla mahdollisesti selkeämpiä ääni-ilmiöitä. Ne ovat puhtaita hermopurkauksia, joita tapahtuu silloinkin kun aivot pyrkivät lepotilaan. Kun nämä pikku hiljaa lakkaavat, olet siirtynyt tilaan "B". Seuraava vaihe on syventää rentoutuneisuuden tilaa, jota Monroe kutsuu "tilaksi C", siinä vaiheessa kun menetät kaiken tietoisuuden fyysisesta ruumiistasi ja aistiärsykkeistäsi. Olet kuin tyhjiössä, ainoa aistiärsytys tulee ajatuksistasi.

        Askel 4: Tavoitteena on saavuttaa tila, jota kutsutaan vibraatiotilaksi.
        Tämä on tärkein osa tekniikkaa, mutta myös vaikeatajuisin. Monet ovat havainneet projektion alkuvaiheessa nämä vibraatiot, jotka voidaan kuvata kevyenä pistelynä tai koko ruumiin läpäisevänä sähkövirtana. Vibraatioista seuraa tyypillisesti väliaikainen halvaustila. Saavuttaaksesi ne aloita katsomalla silmät kiinni pimeyteen noin 30 cm otsasi yläpuolella. Liikuta pistettä ensin metrin ja käännä pistettä 90 astetta ylöspäin "kurkottaen" pääsi yläpuolelle. Tässä pisteessä tulee tavoitella vibraatioita ja vetämään ne aina päähän asti. Niistä ei voi erehtyä kun ne ilmaantuvat.

        Askel 5: Vibraatiotilan saavutettuasi, sitä tulee oppia hallitsemaan.
        Se käy helpoiten kun työnnät vibraatiot aalloiksi, jonka vuorotelleet pyrit työntämään alas jälkoihin ja vetämään takaisin päälakeen saakka.

        Askel 6: Ruumiista irtautuminen.
        Keskity nyt pelkästään yhteen ajatukseen: Ruumiista irtautumiseen. Ajatusten vaeltaminen on ehdottomasti kiellettyä. Mitä paremmin saat ajatuksesi keskittymään tähän, sitä todennäköisemmin onnistut kun olet samanaikaisesti jatkanut kohdan viisi harjoitusta muutaman kerran. Vibraatiotilan saavuttamisen jälkeen kannattaa kuvitella itsensä yhä kevyemmäksi ja kevyemmäksi. Mikäli asiaankuulumattomat ajatukset eivät keskeytä prosessia, todennäköisesti koet seuraavana ruumiistairtautumisen.

        Toinen menetelmä on vibraatiotilan saavuttamisen jälkeen kierähtää ympäri ikäänkuin pyrkisin tekemään sen fyysisella tasolla, mutta et kuitenkaan oikeasti tee. Tässä menetelmässä on tarkoitus pyrkiä "vääntämään" itsensä ruumiistairtautumistilaan.

        Kuten sanottua, ruumiistairtautumiskokemukset kyetään selittämään nykyään hyvin tunnetuilla psyykkisillä efekteillä. Vaikka kannatankin tätä konventionaalista mallia, se ei estä pitämästä muitakin vaihtoehtoja mahdollisina tai jopa uskottavina.


    • asd222

      haha idiootit se on lucid uni.

    • jjjjjjjjjjjjjjjkjjjj

      mä en oo kokeillu tollasta astraalimatkustamista mutta oon saanu keskittymällä itteni näkemään kaikenlaisia värejä ja tehny tietynlaista "matkaa" psyykkeeseen, vai miksi sitä pitäisi kuvailla.. kokenu sen miten asiat tapahtuu vähän niinkuin flowna, tai ovat synkronisiteetissa, en osaa ihan kuvailla enkä sanoa mikä olisi oikea sana mutta silloin kaikki sujuu niinku ajatusten mukaan ja tapahtuu aivan kuin oikeassa järjestyksessä.. ömm esimerkiksi kun ajatukseni harhailivat tai tunsin jotakin todella vahvasti, tietokoneeni alkoi ryppyilemään jne muuta omituista.. ajatuksen voima?

    • Xillie

      Pitää illalla kokeilla. Ihan sikasiistiä;>

      Oon joskus pienempänä vahingossa tehny sellai. Kai. Olin silmät auki, ja luulin meneväni esim.vessaan, ja tunsin et kävinki ja tällei. Sit tuli sellanen joku tunne ja yhtäkkiä PAM olin taas omassa sängyssä ENKÄ ollut käynyt vessassa. Vastaavia tilanteita teillä?

    • Selkouni

      Tää astraalimatkailu on periaatteessa vähän ku selkounet (ÄLKÄÄ YMMÄRTÄKÖ VÄÄRIN ELI EI SIIS SAMA ASIA) joka siis tarkoittaa sitä kun näät unta, mutta samalla tajuat sen olevan unta, mitä kautta pystyt ajatuksesi voimalla vaikuttamaan uneen... Vägän offtopic mutta tulipahan vaa mielee.

      • Mä olen nukkunut monta vuotta sellaista koiranunta että asia on tullut hyvinkin tutuksi. En osaa tietoisesti irtautua ruumiista hereillä ollessa - vielä - mutta rohkenen vättää että selkounet ja astraalimatkailu on kuin onkin sama asia. Mikä niistä tekisi eri asian? Sielu ei nuku. Se irtautuu ruumiista aina kun ihminen nukkuu, ja hommaa voi oppia hallitsemaan/ tarkkailemaan/ ohjailemaan.


    • skepmuukkonen

      Astraalimatkat tapahtuu transsissa. Omassa mielessä. Kun tietoisuutesi kadottaa yhteyden materiaaliseen maailmaan, olet käytännössä yksin mielesi luomassa universumissa. Siellä voit kokea niin todentuntuisia ihmeellisyyksiä, että herätessäsi transsista voit uskoa olleesi jossain muualla. Pettymykseksi voin kuitenkin todeta, että koska tietoisuus on vain fyysinen ilmiö, sillä ei ole mitään mahdollisuutta poistua kehosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe