Onko siellä käyneitä?
Mitä mieltä olitte paikoista?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Molemmat todella hienoja paikkoja ja tutustumisen arvoisia. Myös siellä suunnilla oleva Linafallet on kaunis nähtävyys.
- Anonyymi
Missä tuollaiset paikat oikein ovat. Linafallet kuulosta Ruotsalaiselta, mutta Armasjärvi ja Luppiovaara niin missä ne ovat.
- Anonyymi
Katsoin matkalla Suomessa sovelluksella ja kyseisiä paikkoja ei löydy. Aloittaja taitaa olla keksinyt nyt nuo paikat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin matkalla Suomessa sovelluksella ja kyseisiä paikkoja ei löydy. Aloittaja taitaa olla keksinyt nyt nuo paikat.
Ruotsin puolella, Ylitornion kohdalla, joen toisella puolella.
- Anonyymi
Näyttäisi olevan Haaparannasta noin 60km pohjoiseen.
- Anonyymi
Molemmat paikat ovat Suomalaisten keskuudessa varsin suosittuja paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601226- 861140
- 691049
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35807- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652