Olen kuullut, et jossakin paikois on pakko irrottaa toinen jalka laudasta, ku menee hissiin.. Missä, esim. pitääkö Iso-Syötteellä, Vuokatissa,Rukalla? kuka tietää? ite ooon pari kertaa lautaillut ja mennyt hississä kumpikin jalka kiinni ja just ja just pysyny pystyssä, hirvittää ajatus, et toinen jalka ei ois kiinni...sitähän lentäs varmasti..ku siinä alussa aina nykäisee..
Pitääkö "takajalka"
3
400
Vastaukset
- Noora
mulle on sanottu että jossain "säännöissä" lukee et takajalka pitäs AINA irrottaa hissiin mennessä ihan turvallisuus syistä.. esim. jos kaadus pääset nopeemmin hissistä irti ja sit muitten hissien alta pois... ja musta se on kuitenki aika järkevä juttu et irrottaa takajalan... Nii ja mun mielest jokaisessa paikassa kuitenki pitää irrottaa se toinen jalka pois siteestä...
- Mä va
No mä irrotan jalan silloin kun en pääse ¨hyppimällä hissiin¨..en mä sitä kyllä muuten irrota ainakaan mistään turvallisuus syistä..
- zalman
missään nähnyt semmoista sääntöä että pitäis irrottaa. Himoksella, Pyhällä, ja Rukalla ei ainakaan tarvinnut.
Tosin Laajavuoressa huomasin että kaikki irrottaa
takajalan. Minusta se on turhaa remppaamista noin lyhkäsissä mäkilöissä. Puolet ajasta menee siteiden kanssa touhutessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843372
- 771327
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821319Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103981Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835