Teidän ajatusmaailmaanne on tosi vaikea ymmärtää. Elämästä pitää selviytyä mahdollisimman halvalla, miksi? Uskotteko tuonpuoleiseen palkintoon?
Tojokuskit on oma rotunsa
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos rahallista säästöä syntyy autoilemalla toyotalla, voi säästyneet varat laittaa vaikka hyväntekeväisyyteen. Näin syntyy itselle ja muille hyvä mieli. Voisin toki olla itsekäs ja ostaa mukavan saksalaisen auton jo käyttää rahani sen korjaamiseen koska itselleni täällä elän ja taivaan portit ovat avoinna kaikille.
- Anonyymi
Paitsi,että se Toyota käy tuplasti pajalla minkä se Saksalainen joten kallista puuhaa tuhnun pito. Se hypridin valmistaminen kuluttaa luonnonvaroja niin paljon, että sillä tuhnulla pitäisi ajaa noin 700 000 jotta oltaisiin nolla pidteessä. Ruostuminen ja lyhyt käyttöikä trafin mukaan noin 200 000 ja paaliin ei ole kovin ekologista.
- Anonyymi
Minäkin voisin ostaa saksalaisen ja saastuttaa kaikki niityt ja pellot ylt'ympäriinsä. Tappaa perhoset ja mehiläiset sekä pilata omat keuhkoni Dieselin pienhiukkasia. Dieselgate takaa että menee katsastuksesta läpi. Mutta en osta. Minulle riittää vähäpäästöinen auto kuten Toyota Hybrid 2020.
- Anonyymi
Bensalla lataavan hypridin ostit, bensa auto jossa raahataan akkuja mukana. Minäkin ostin vähäpäästöisen eli bensa/ kaasu ja biokaasulla niin kaupungissa kuin maantiellä päästöt nollan pinnassa. Oikeasti vähäpäästöinen eikä bensalla lataava.
Anonyymi kirjoitti:
Bensalla lataavan hypridin ostit, bensa auto jossa raahataan akkuja mukana. Minäkin ostin vähäpäästöisen eli bensa/ kaasu ja biokaasulla niin kaupungissa kuin maantiellä päästöt nollan pinnassa. Oikeasti vähäpäästöinen eikä bensalla lataava.
Esim. IBIZA 1.0 TGI , CO2 106-112 g/km (WLTP), ei ihan mene päästöt nollan pintaan.
Mutta saahan siihen;
Vuoden biokaasut veloituksetta uuden SEAT-kaasuhybridin ostajalle.
Nyt tekoihin ja äkkiä autokauppaan.
- Anonyymi
Minä ostin uuden hybridi camryn.en välitä yhtään kuinka paljon kuluttaa eikä kiinnosta vittuakaa paljon saastuttaa tai monestikko pitää käyttää huollossa.
Oli vaan itselle mieluinen auto.- Anonyymi
Passatti olis ollu parempi ja laadukkaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passatti olis ollu parempi ja laadukkaampi.
Ei ollut passatti mieluinen.
Ulkonäkö tökkäs heti,ajettavuudessa ei isoja eroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut passatti mieluinen.
Ulkonäkö tökkäs heti,ajettavuudessa ei isoja eroja.Ja ostit sitten Camryn? No jokainen taaplaa tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ostit sitten Camryn? No jokainen taaplaa tyylillään.
Kyllä.katsos kun en osta autoa muiden mielipiteitten takia vaan ihan mikä omaa silmää miellyttää ja millä tykkään ajaa.
Nää louskuttajat on näitä 18v lippispäitä jotka ajaa vanhalla golffilla tai a4 audilla ja luulee että nää on parhaita autoja.
- Anonyymi
Toyota Auris TS on hybridinä todella mukava käyttöauto. Ei vaihteistoa ( planeettapyörästö) nykimässä ja kierrokset koko ajan matalat eco-asennossa.
Ajaminen tai kyydissä istuminen tuntuu rennon arvokkaalta lipumiselta rauhallisesti. Rengasmelua voisi olla vähemmän, mutta sekin vaimeni kun ruostesuojasin auton.
Tämä on uutta tekniikkaa. Vanhaan tekniikkaan uskovat voivat valita muunlaisen kulkupelin.- Anonyymi
Uutta = yli 20 vuotta vanhaa ja bensalla käyvää.
- Anonyymi
Ei ruostesuojaus vähennä rengasmelua, ei sitä ainakaan pysty mittarillakaan toteamaan. Uskon asia siis, kuten muutkin kertomasi "ominaisuudet".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutta = yli 20 vuotta vanhaa ja bensalla käyvää.
Eikös sen auton pidäkki käydä brnsalla tai dieselillä
- Anonyymi
Toyota kyllä säästää laatuautoilijoidenkin kuluja, sillä köröttelevät lippalakki-corollistit ajavat yleensä n. 20 km/h alinopeutta kaikilla teillä. Pakostakin audit ja bemarit joutuvat sopeuttamaan vauhtinsa joskus pitkiksikin ajoiksi tojotistin aiheuttaman jonon mukaan.
Minähän se täällä taas vänkään ja väännän yksin kaikkia muita vastaan.
- Anonyymi
On sitä nyt muitakin tyhmiä, joten eipä syytellä.
Anonyymi kirjoitti:
On sitä nyt muitakin tyhmiä, joten eipä syytellä.
Tasan varmasti olen yksin teitä kaikkia muita vastaan. Miksi kukaan ei usko enää minua?
- Anonyymi
Tojota kuskit kuvittelee ajavansa kaikkein halvimmalla. Mä ajan muutaman tonnin c1:llä ja kulutus alle neljä litraa ja muutkin kulut tosi pieniä. Arvo ei juurikaan alene.
Mä oon siis niin paljo parempi kuin tojo kuskit.- Anonyymi
Hihih hii, nythän taiskin tulla omille kynsille. Mulla kyllä on tuollainen sitikka kakkosautona ja halvalla kulkee muttei sillä viitti pitkiä matkoja ajaa samasta syystä kuin tojotilla yleensä.
Penkkit tehty pikkuihmisille ja melua riittävästi vauhdin noustessa.
Kaupungissa erinomainen auto, ei juuri vie bensaa ja helppo parkittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihih hii, nythän taiskin tulla omille kynsille. Mulla kyllä on tuollainen sitikka kakkosautona ja halvalla kulkee muttei sillä viitti pitkiä matkoja ajaa samasta syystä kuin tojotilla yleensä.
Penkkit tehty pikkuihmisille ja melua riittävästi vauhdin noustessa.
Kaupungissa erinomainen auto, ei juuri vie bensaa ja helppo parkittaa.Kommenttisia kun lukee niin kirjoittelet ihan suoraan Toyotasta. Sillä ei tosiaan viitsi pitkiä matkoja kulkea vaan siihen tarkoitukseen muut merkit tekevät autoja.
Kun etsit työsuhdeautojen rekisteröintejä niin voit seuraavaksi mietti miksei Toyota ole kovin korkealla.
Enpä tiedä onko saituudella asian kanssa mitään tekemistä. Jossakin vaiheessa mies tulee ikään, jolloin autolla ei tarvitse enää buustata egoa ja korostaa ns. elintasoa, näin siis pitäisi käytännössä tapahtua. Tuolloin auton hankkii käyttötarpeen mukaan, jos siis olet ns. normaalituloinen. Kun tarve tiedossa tulee mukaan mielikuvat eri merkeistä. Ne istuvat vankasti ihmisissä.
- Anonyymi
Mikä on mielestäsi normaalituloinen?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on mielestäsi normaalituloinen?
Tarkoitin normaalituloisilla heitä, joiden täytyy vielä yleensä miettiä rahankäyttöään.
- Anonyymi
Itse olen tullut siihen ikään ja suurin auton hankkiskriteeri on mukavuus mahdollisimman edullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tullut siihen ikään ja suurin auton hankkiskriteeri on mukavuus mahdollisimman edullisesti.
Silloin Toyota ei tule kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Toyota ei tule kysymykseen.
Kun laskee kaiken mukaan jos käytetyn ostaa niin itsellä halveksittut Ranskalaiset tulleet halvimmiksi kilometrikustannuksiltaan.
Voihan sitä väittää vaikka mitä Esson baarijuttuja ja lukea suolipalstaa mutta jokainen kokemuksellaan autonsa valitsee. Pari Toyotaa ollut mutta ei ne niin halpoja olleet pitää kuin täällä väitetään. Suunnilleen keskikastia kun ihan kaiken ynnää yhteen. Mukana ei ole auton mukavuus ajossa jolle paljon ajava voi laskea myös jonkinlaisen arvon.
- Anonyymi
Varmaan vanhoilla tojotilla ajavat pääsevät suht halvalla kun vaihtaa itse öljyt navetan takana ja tuttavapiiristä löytyy joku jolla on mig-hitsauskone.
Sen sijaan tuoreemmalla tojolla ajava joka tekee huollot niinkuin pitää niin kustannukset ovat jopa 40% korkeammat kuin saksalaisissa. Hankintahinnaltaankin tojot ovat täysin ylinnoiteltuja ominaisuuksiin nähden. - Anonyymi
Itse ajelen pääasiassa Helsingissä/pääkaupunkiseudulla. Täällä seisoo samassa jonossa Toyotat ja Teslat. Ei voi käsittää,että mitä järkeä on ostaa kallis auto. Nopeuskameroitakin kohta joka paikka täynnä.
Sähköllä ladattaville autoille latauspaikkoja on todella vähän.- Anonyymi
"Sähköllä ladattaville autoille latauspaikkoja on todella vähän."
Mulle riittää yksi. Se on kotipihassa. Siitä ladatulla sähköllä kustannuksia tulee noin 2 euroa per 100 km. Tojolla sama matka maksaa vähintään kahdeksan euroa.
Elämä on valintoja. - Anonyymi
Järkevin auto onkun juuri c1 tai vastaava kaupungissa. Valitettavasti se järkevin ei yleensä ole sellainen jolla haluaa ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sähköllä ladattaville autoille latauspaikkoja on todella vähän."
Mulle riittää yksi. Se on kotipihassa. Siitä ladatulla sähköllä kustannuksia tulee noin 2 euroa per 100 km. Tojolla sama matka maksaa vähintään kahdeksan euroa.
Elämä on valintoja.Sulle riitää..se on hyvä se.
Mulle ei..
Eli jokainen laittaa autonsa tarpeen mukaan.mulle maksetaan kilometrit kun ajan töissä autolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle riitää..se on hyvä se.
Mulle ei..
Eli jokainen laittaa autonsa tarpeen mukaan.mulle maksetaan kilometrit kun ajan töissä autolla."mulle maksetaan kilometrit kun ajan töissä autolla."
Niin mullekin. Paljon kivempi maksaa itse 2 euroa sähköstä kuin 8 euroa bensasta näissä duuniajoissa. Jää omaan taskuun paljon enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mulle maksetaan kilometrit kun ajan töissä autolla."
Niin mullekin. Paljon kivempi maksaa itse 2 euroa sähköstä kuin 8 euroa bensasta näissä duuniajoissa. Jää omaan taskuun paljon enemmän.Kokonaiskustannukset ratkaisevat, eivät pelkät polttoainekulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sähköllä ladattaville autoille latauspaikkoja on todella vähän."
Mulle riittää yksi. Se on kotipihassa. Siitä ladatulla sähköllä kustannuksia tulee noin 2 euroa per 100 km. Tojolla sama matka maksaa vähintään kahdeksan euroa.
Elämä on valintoja.Sä olet kuitenkin täysin riippuvainen omasta ja niin harvoista latauspisteitä joudut odottamaan pitkiä aikoja lataantumista. Oletko laskenut kokonaiskuluja, eli myös pääomakulut joka on suurin osa autoilusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mulle maksetaan kilometrit kun ajan töissä autolla."
Niin mullekin. Paljon kivempi maksaa itse 2 euroa sähköstä kuin 8 euroa bensasta näissä duuniajoissa. Jää omaan taskuun paljon enemmän.Se riippuu tietenkin myös paljonko ajat päivässä.
Mulla tulee välillä kilometrejä että pitäis roikkua johdon varassa että pääsee reissun tekemään.
- Anonyymi
"Sä olet kuitenkin täysin riippuvainen omasta ja niin harvoista latauspisteitä joudut odottamaan pitkiä aikoja lataantumista. "
En aja autolla 24 tuntia vuorokaudessa. Kun sen pistää kotona illalla piuhan päähän niin se on aamulla taas täydessä iskussa. Ei sitä tarvitse erikseen odotella. - Anonyymi
Sähköauton voi ladata kotona ja lataamisen aikana kuski voi tehdä aivan mitä huvittaa. Esim viettää aikaa perheen kanssa tai nukkua.
Polttisauto pitää viedä erikseen tankille jonnekin muualle ja sitä pistoolia täytyy puristella koko tankkauksen ajan. En kaipaa.- Anonyymi
No jos se elämä on siitä 3 minuutista kiinni että saat 800-900km ajettua niin on kyllä kumma.
Ja kun pitkiä työreissuja tulee niin haluttaa kotiin äkkiä,ei tarvi tuntikausia latailla välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos se elämä on siitä 3 minuutista kiinni että saat 800-900km ajettua niin on kyllä kumma.
Ja kun pitkiä työreissuja tulee niin haluttaa kotiin äkkiä,ei tarvi tuntikausia latailla välillä.Hei. On tämä niin moneen kertaan sanottu jo täällä että pitäisi mennä tyhmempäänkin kaaliin. Sanotaan vielä kerran.
Sähköauto ei ole vuonna 2019 paras vaihtoehto kaikille. Jos sulla on yli 300km siivuja ajettavana per päivä ja sulla ei ole mahdollisuutta ladata kotona niin valitse joku muu käyttövoima.
Sepä ei paljon rassaa meitä jotka eivät aja yli 300km per päivä ja kotona on latausmahdollisuus.
Jokaiselle auto tarpeen mukaan, en minäkään käy avautumassa päivittäin dieselpalstalla siitä että diesel ei sovi mun tarpeisiin mitenkään. On omissakin asioissa tarpeeksi niin ei tarvitse toisten juttuihin alkaa puuttumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. On tämä niin moneen kertaan sanottu jo täällä että pitäisi mennä tyhmempäänkin kaaliin. Sanotaan vielä kerran.
Sähköauto ei ole vuonna 2019 paras vaihtoehto kaikille. Jos sulla on yli 300km siivuja ajettavana per päivä ja sulla ei ole mahdollisuutta ladata kotona niin valitse joku muu käyttövoima.
Sepä ei paljon rassaa meitä jotka eivät aja yli 300km per päivä ja kotona on latausmahdollisuus.
Jokaiselle auto tarpeen mukaan, en minäkään käy avautumassa päivittäin dieselpalstalla siitä että diesel ei sovi mun tarpeisiin mitenkään. On omissakin asioissa tarpeeksi niin ei tarvitse toisten juttuihin alkaa puuttumaan.Tunteisiin.....
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692311Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2481406- 831242
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3391141