Netti TV

Eilisessä miitissä oli joku RPT.... Laittoi seuraavan viestin

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000162&posting=22000000007245959

Eli aivan sika siistiä, netin kautta voi kattoa telkkaria, siistii, kiitos

Bisnes kanava

http://www.rbc-tv.ru/
mms://tv.gldn.net/rbc

Musa videoita (miskan kakkosella isoksi...)

http://tochka.ru/music-channel


Iso kanava linkki

http://wwitv.com/portal.htm

Ja paras

http://www.tv-plus.ru/

Jos ei aukee klikkaa tää

http://wwitv.com/portal.htm
russia
ja alhaalta TV

Kiitti vielä levottimille käsille:)

13

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolobok

      Kiitos linkeistä, on media playeri9, mutta onko nuo turvallisia sivuja yleensäkään nuo jutut? Ilmaisia? Kun en ole nettinero. Eli ei muuta kun pyörimään vaan mediap:n kautta?

      • itte kattelin eilen ennen uupatilullaa Ukrainan tv:stä sotaelokuvaa, jätkät teki ja mapuili raketteja II maailman sodan melskeissä...

        http://www.utr.tv/news/

        klikkaa

        on-line трасляцiя
        kilkaa kartan alta

        eurasia

        sit tulee töllön ruutu eteen, odotellaan bufferointia. Ja noin 10-20sekunnin kuluttua lähetys pyörii.

        Kuvaruutua hiiren kakkosella klikkaamalla-zoomi-koko näyttö kuvan saa isoksi

        Kuva ei tietty dikipoksin laatua hakkaa, mut vittu kyl se kolmesti kopioidun vhs pornofilimin laadun voittaa.

        Mielestäni ihan vitun siistiä, kiitti vielä RPT:lle. Oli muuten hyvä elokuva:)


      • marko135kg kirjoitti:

        itte kattelin eilen ennen uupatilullaa Ukrainan tv:stä sotaelokuvaa, jätkät teki ja mapuili raketteja II maailman sodan melskeissä...

        http://www.utr.tv/news/

        klikkaa

        on-line трасляцiя
        kilkaa kartan alta

        eurasia

        sit tulee töllön ruutu eteen, odotellaan bufferointia. Ja noin 10-20sekunnin kuluttua lähetys pyörii.

        Kuvaruutua hiiren kakkosella klikkaamalla-zoomi-koko näyttö kuvan saa isoksi

        Kuva ei tietty dikipoksin laatua hakkaa, mut vittu kyl se kolmesti kopioidun vhs pornofilimin laadun voittaa.

        Mielestäni ihan vitun siistiä, kiitti vielä RPT:lle. Oli muuten hyvä elokuva:)

        tai katsooko kukaan muu noita cccp nettikanavia

        http://www.utr.kiev.ua/index.eu.html

        Meinaan keskustelu suorastaan on järkyttävän vilkasta:)


      • kolobok
        marko135kg kirjoitti:

        tai katsooko kukaan muu noita cccp nettikanavia

        http://www.utr.kiev.ua/index.eu.html

        Meinaan keskustelu suorastaan on järkyttävän vilkasta:)

        Joo kiitos linkeistä kaikille, ort:stä uutisia ainakin ja joitain muitakin täällä nähtyjä on testattu. Itse tosin tarvinnee mennä kesällä opiskelemaan sinne kursseille Pietariin, Venäjää paremmin. Paremmalla puoliskolla enemmänkin käytössä nuo linkit tähän saakka....


      • kolobok kirjoitti:

        Joo kiitos linkeistä kaikille, ort:stä uutisia ainakin ja joitain muitakin täällä nähtyjä on testattu. Itse tosin tarvinnee mennä kesällä opiskelemaan sinne kursseille Pietariin, Venäjää paremmin. Paremmalla puoliskolla enemmänkin käytössä nuo linkit tähän saakka....

        kielikurssit on todellakin sen puljun parasta antia....


    • Huomasin tuossa viimekuussa, että analoginen vanha ja perinteinen kotipääte ei enään lähettänyt venäjän kielistä ohjelmaa. Ei muuta kuin soitto Soneralle ja neuvoivat digiboksiin siirtymään. Tein työtä käskettyä ja kuinkas sattuikaan ORT iternationaali lähettää kyllä venäjää, mutta mainokset ovat suurimmaksi osaksi hepreaa, ukrainaa ym ym.

      Ikävää ettei sonera, mitenkään etukäteen informoinut katkaisevansa lähetyksiä. Tuskin olin ainut, joka ei saanut ilmoitusta ohjelmapaketin loppumisesta.

      • kolobok

        Soitin soneraan, ja vastaus kuului. Emme tiedä mitä vikaa Moskovan päässä on. Ilmoitamme tilanteesta. Reilun viikon päästä soitin soneraan josta ilmoitettiin ettei analogisesti enää näy. Kysyin miksi ei ole ilmoitettu, oli vastaus, en tiedä miksi ei ole ilmoitettu...että sellasia veijareita jälleen.


      • Minä myös
        kolobok kirjoitti:

        Soitin soneraan, ja vastaus kuului. Emme tiedä mitä vikaa Moskovan päässä on. Ilmoitamme tilanteesta. Reilun viikon päästä soitin soneraan josta ilmoitettiin ettei analogisesti enää näy. Kysyin miksi ei ole ilmoitettu, oli vastaus, en tiedä miksi ei ole ilmoitettu...että sellasia veijareita jälleen.

        Yli kuukauden maksoin turhaan. Sonera vain selitteli ja kertoi vian olevan tekninen. NTV ja ORT lähettivät ohjelmaa normaalisti, joten vika ei ollut venäjän päässä. Sonera vain haluaa luopua analogisesta verkosta ja pikkuhiljaa lopettelee ohjelma tarjontaansa. Tällä kertaa vain halusin ensin venäjä telvevison lopettaa, ehkä siksi että katsojien joukko on pieni. Myöhemmin napsivat loput kanavat ja ohjelmat pois.

        Koska eivät antaneet ilmoitusta lopettamisesta, tuskin tulevat hyvittämään kanavasta yhtään mitään.


    • olga74

      Mulla näkyy ainkain ihan hyvin htv:n kautta noi ntv ja ort international. Tosin välillä on pieniä ongelmia ollut, mutta aina ne on pian korjaantuneet. www.nyt.fi näkee ohjelmatiedot kyseisistä kanavista, tosin aina ei nekään ole paikkaansa pitäneet..

      • huomas aamulla et tietsikan monitorista näkyy jotain uutta, ts ukraian uutiset.

        Se juoksee mun luo ja kysyy (suomeksi, tietty).
        -Iskä, puhuuko nuo niinkuin sinä.
        -Ei
        -Puhuuko ne niinkuin Me (tarkoittaa Itseään ja venäläistä äitiään)
        -Ei, kun ne puhuu ukrainaa
        - Aijaa, minusta se kyllä on melkein kuin Rassija..


      • katja.jkl
        marko135kg kirjoitti:

        huomas aamulla et tietsikan monitorista näkyy jotain uutta, ts ukraian uutiset.

        Se juoksee mun luo ja kysyy (suomeksi, tietty).
        -Iskä, puhuuko nuo niinkuin sinä.
        -Ei
        -Puhuuko ne niinkuin Me (tarkoittaa Itseään ja venäläistä äitiään)
        -Ei, kun ne puhuu ukrainaa
        - Aijaa, minusta se kyllä on melkein kuin Rassija..

        on kuulemma vähän samanlainen kuin viron ja suomen kielellä, sanoi mulle ukrainalainen venäjänkielen ope.

        Teho-opiskelua venäjän kielestä muuten, kun minä kerron mitä asiat on suomeksi ja hän venäjäksi. Pari kertaa on nyt tavattu ja olen paljon viisaampi ;-)

        Eilen kahvilassa porukat katto vähän kummissaan kun kovalla äänellä selitin, et pitää sanoa että "mun pää on kipee". Ei kannata sanoa että sairas, vaan kipeä... niin ja voihan sitä tietysti särkeäkin. Suomenkieli on yllättävän vaikeaa, kun joutuu miettimään, miksi joku asia sanotaan näin. Ja miksi jossain on kaksi konsonanttia ja välillä taas ei. Viikon lopulla, viikonloppuna jne.

        Netti-tv tökkii... liian pieni ja epäselvä kuva.


      • katja.jkl kirjoitti:

        on kuulemma vähän samanlainen kuin viron ja suomen kielellä, sanoi mulle ukrainalainen venäjänkielen ope.

        Teho-opiskelua venäjän kielestä muuten, kun minä kerron mitä asiat on suomeksi ja hän venäjäksi. Pari kertaa on nyt tavattu ja olen paljon viisaampi ;-)

        Eilen kahvilassa porukat katto vähän kummissaan kun kovalla äänellä selitin, et pitää sanoa että "mun pää on kipee". Ei kannata sanoa että sairas, vaan kipeä... niin ja voihan sitä tietysti särkeäkin. Suomenkieli on yllättävän vaikeaa, kun joutuu miettimään, miksi joku asia sanotaan näin. Ja miksi jossain on kaksi konsonanttia ja välillä taas ei. Viikon lopulla, viikonloppuna jne.

        Netti-tv tökkii... liian pieni ja epäselvä kuva.

        kielten välillä on siis melkoinen, ainakin mulla.

        sen kuvan saa hiiren kakkosnäppäimellä isommaksi, niin ei tartte luuppia


      • katja.jkl
        marko135kg kirjoitti:

        kielten välillä on siis melkoinen, ainakin mulla.

        sen kuvan saa hiiren kakkosnäppäimellä isommaksi, niin ei tartte luuppia

        Joo ei anna tuo plussa-kanava suurentaa, ku häviää koko hiiri.. jotkut muut kyllä, kiitos ;-) (mä luulin et miska on karhu...=)

        Elisalla oli lyhyitä videopätkiä mm. siperialaisesta saunasta, mutta ne toimii Real Playerilla:
        http://elisa.net/elisatv/page?tpl=category&node=21

        Sit löytyi tällaiset lastensivut, missä oli videoita, satuja ja lauluja:
        http://www.skazochki.narod.ru/index_flash.html

        Mutta ne videot tökki taas pahemman kerran ainakin mun koneella. Johtuneeko yhteydestä, näytöstä vai vanhentuneista ohjelmista, en tiiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe