Vaimoni laivalla

Minä vakoillen

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja emmekä yhtenäkään yönä erikseen.

Nyt vaimoni, joka on 156/55 ja kapealanteinen ja ihanat normaalikokoiset rinnat sekä puolipitkät vaaleat hiukset ja täyteleläinen pyöreä peppu, oli menossa työpaikan kanssa kevät-risteilylle Tallinaan. Hänen työkaverinsa ON naisia mutta en siltikään lämmennyt ajatukselle...mutta sitten keksin...minä lähden salaa mukaan.

Kyllä kai sitä vakoilemiseksi voi kutsua, mutta halusin nähdä, olisiko tuo matka sellainen kun sen kertoi olevan...

Varasin hytin ja olin laivalla. Yritin näyttää mahdollisimman erinlaiselta ja luottaen siihen, ettei hän osaa minua hakea, tuskin näkisikään. Istuin erääseen pöytään ja odottelin.

Aikaa kului enkä häntä nähnyt, kunnes hyvin myöhään illalla...jonkun miehen kanssa! Sydän juuttui kurkuun ja haukoin happea...jalkani tärisivät... He kävelivät käsi kädessä pöytään ja juttelivat keskenään siemaillen juomia. Työporukkaa ei näkynyt missään, ei sellaista ollutkaan! Vaimoni ja tuo mies nousivat ja menivät tanssimaan. Mies käpelöi vaimoani pepusta koko tanssin ajan ja vaimoni vain hymyili ja kiehnäsi tuota miestä vasten. Aloin ymmärtää miksi heitä ei näkynyt alkuillasta.

Yritin löytää jostain naisen hyttiini, mutta tuloksetta...ei tämän näköinen murheellinen mies ketään saisi ja menin hyttiini ja avasin pulloni. En olisi näyttäytynyt muutenkaan,nyt se ei käynyt päinsäkään, suunnittelin vaikka mitä.

Hetken kuluttua kuulin vaimoni äänen käytävältä, olin menossa jo ovelle kun kuulin että viereisen hytin ovi avattiin ja he menivät sinne! Olin siis heidän seinänaapurinsa! Yksin kun olin, kuulin kaiken mitä siellä tapahtui.

Suihkun jälkeen kuulin kuinka vaimoni imi kuuluvasti miestä,tai siten suutelivat...ei, kyllä hän imi tuota miestä! Kohta sänky rytkyi!!
vaimoni huusi Jarkkoa! Jarkko kutsui vaimoani lumpuksi! Melkein tunsin kuinka vaimoni kädet olivat tuota seinään vasten,joka erotti meidät toisistamme...koko seinä paukkui, varmaan eukon pää osui siihen alituisen... läiskähdykset jatkuivat jatkumistaan. Kuulin kuinka Jarkko kysyi vaimoltani.
"Mikä sun miehesi nimi on!!" pannen samalla voimakaasti sänky rytkyen...
"maarkooo..."
"MIKÄ!" ja paukutelu jatkui...
"maarkoooo...." kädet kävivät seinällä...

Tätä jatkui pitkään yöhön ja minulta meni juomisen halut...kaikki halut...

Olin kotona ennen vaimoani ja kun vaimoni tuli, menin ovelle vastaan kysyen, "miten matka meni?" ja hymyilin. Vaimo vastasi kysymykseen pitkällä suudelmalla... ei ollut pessyt hampaitaan ja maistoin selvästi kitkerän mauan hänen huuliltaan... varmaan tarkoituksella...
"Ihan hyvin! Paremmin kuin ajattelin"
"Olikos siellä jotain...erikoista?"
"Ainoa erikoinen oli se, kun työkaverini kaatui tanssilattialla,heh heh..."

Sitten vaimoni otti minua kädestä kiinni ja vei sänkyyn.Hän riisui housuni ja alkoi ottaa suihin ihanan tehokkaasti,posket kuopalla...
"Tehdään rakas lapsi?!" vaimo sanoi kalu suussa.
"Ouuhh...tehdään vain...uuhhh"
Panin vaimoani hullun kilto silmissä ja vaimonikin hieman yllättyi. Nain häntä sängyssä, keitiön pöydällä sekä olohuoneen lattialla.

"Saatanan lumppu...huora...pikkupillu..."-huusin ja vaimoni voihki...
"TÄYTÄ MUN PILLU...HALUAN LAPSEN...."
Sitten vasta älysin...lapsen...mutta kenen... jatkoin panemista mutta päästin persereikään, sinne meni kaikki.

Meillä on nyt yksi lapsi...panin ne muutamat kuukaudet päästäen spermat aina pillun huulile tai vaimoni perseseen, kunnes selvisi, etä hän on onnellisesti raskaana.En ole tehnyt isyys-testiä, sillä tiedän ilman sitäkin kenen se on, sillä vaimo jatkaa noita 2-3 tunnin shoppailuja kerran viikossa, löytämättä mitään ja maistuen spermalta tai haisten siltä.

Tämä ON tositarina.

7

26674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittua?!

      Lyhyesti: eukko ulos ja vitun lujaa. Miksi et ladannut äijää laivalla kun oli mahdollisuus???

    • meninpä sanattomaksi..

      johan oli kerrassaan uskomaton juttu.Miksi vaimosi teki sen sinulle valehtelemalla,että menemällä risteilylle työkavereidensa kanssa ja vielä jatkaen tulevaisuudessa shoppailujaan??...

    • mitä menet

      oma vika, mitä menet vakoileen ...
      ei pitäisi järjestellä vaimolle tommosia ikäviä yllätyksiä ...

      • hyvä tarina

        joku taas keksiny itselleen ja mulle hyvää hupia, keksimällä tollasen tarinan


    • Syntsa

      risteilylaivojen hyttimäärä on siinä 800 - 1000 hyttiä..sattui viereinen hytti..saatana, mikä satusetä !!

    • jos pitää

      mitäpä tuosta jos vierasta saa, taidat itsekin tykätä kun vaimoasi pannaan ja lasketaa mällit sisään ja suuhun.
      Tuo isyystesti kannattaisi ottaa jos sattuisi ero tulemaan ettet judu maksumieheksi.

    • diipadaapalässynlää

      Taidat olla aika hölmö ja munaton mies. Varmaan mukisematta eron sattuessa makselet elatusmaksutkin. Onnea vaan valitsemallesi tielle, tohvelisankari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe