Alanya muuttunut aikalailla-monessa asiassa huijataan...olin baarissa päivällä tilasin alkoholittoman coctailin 28 liiraa luki listassa -laskussa 35 liiraa valitin-en maksanut tietenkään-taxeissa pitää neuvolla jopa kaupunki alueella hinta 15-20 liiraa yleensä jotkut pyysivät 40 liiraa samasta matkasta...parturissa 250 liiraa 4 cm hiusten leikkaus, pesu ja kulmakarvoihin väri...minusta liikaa...Heikin baarin yksi tarjoilijoista lähti taxilla baarikadulla aika huppellissa olevan tytön kanssa-ryhmäsexiä rannalla, tarjoilijan kaveri liitty seuraan-osan kyllä tytön syytäkin toki..mutta osa tarjoilijankin...varokaa !!!.Heikin baarissa happy hour ei mitään viinaa paukuissa -vaikka ensimmäinen koko päivänä alkoholilla-väitti , että on...Heikinbaari meni miinuksille nyt...Onhan Alanyassa ihan hyvääkin-ruoka-retket ...
Hämmästyttää nyt...
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876