Gay/bi romanikundi!?

Moi,
Olisin hyvin kiinnostunut ja innostunut tutustumaan gay- tai bi romanikundiin. En osaa tässä eritellä mikä/miksi romanikundit tuntuvat niin kiinnostavilta ja puoleensavetäviltä, siksi tutustuminen paremmin kiinnostaakin. Toisaalta, en ole enää vuosikausiin ollut kiinnostunut ”kantasuomalaisten” kundien/miesten seurasta - ehkä se on yksi syy.
Olen itse 40-vuotias, sinkku gay. Ulkoiset mitat ovat hyvin keskinkertaiset, olen ulkonäöltäni vähintäänkin siedettävä ja muutenkin itsestäni huolta pitävä sekä erittäin siisti ja hygieniasta huolehtiva. Sanotaan vielä että vaikka en elä kaapissa olen kuitenkin diskreetti ja luottamus on taattu.
Jos tämä viesti nyt sattuisi jonkun jeenon silmiin ja kiinnostaisi tutustua niin viestiä tännepäin reippaasti. 😊

8

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös niitä siellä kuuluisalla kivellä parveile? Näin olen huhuja kuullut

• Anonyymi

Millä kuuluisalla kivellä...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kuuluisalla kivellä...?

Helsingin Mäntymäen metsässä on suuri kivi jonka luona kokoontuu romanimiehiä harjoittamaan anaaliyhdyntää.

• Anonyymi

Kyllähän varmasti gay/bi romani kundeja löytyy siinä kuin muistakin roduista. Mutta sellainen romanikunbi jolla ei ole ensinnäkään rikosrekisteriä, elättää itsensä rehellisellä työllä, enkä tarkoita nyt mitään kaupustelua vaan ihan oikeaa 8 tuntista palkkatyötä. Eikä ole koskaan varastanut mitään. Niin sellaiset romanikundit voi olla aika harvassa.

• Anonyymi

Eikös noita Voguessa riitä jonoksi asti? Makunsa kullakin, muuta voi sanoa.

• Anonyymi

Mä oon 57v ja ihan gay. Mutta en julista eikö käyn ulkoisesti myös heterosta.
      3 romanikundia olen saanut 41v aikana, ja jokainen oli niin syvällä kaapissa että niiden perse oli Narniassa.
      Kaikkiin tutustuin Helsinkiläisessä puistossa, keskellä päivää. Eli vähän muita.
      Pelokkaita kyllä.....
      Mutta 4seinän sisällä olivat huikean kiihkeitä.

En tiedä oliko sattumaa mutta jokaisella heistä oli käsittämättömän paksu elin.

Itse olen enemmän kiinnostunut lämpimän mantereen pojista/miehistä, mutta kokemus oli tässäkin hyvä.

• Anonyymi

On ne kyllä hlvtin komeita!

• Anonyymi

Parempi pysyä kaukana heistä, yksi tuttava sai hiv:n romanimieheltä.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      240
      6299
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4267
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2834
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2237
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2032
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      49
      1984
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1840
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1729
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1542
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      230
      1474
    Aihe