Jos parkkihallissa on kyltti sähköautoille ja hyprideille ja siinä siis selkeästi sähköauton latauspiste, tuleeko mieleen ajaa siihen muuta autoa kuin mitä on tarkoitus ladata. Vastauksena, normaaleille ihmisille ei, mutta Toyota kuskille kyllä. Toyota kuski sovitteli puolityhjässä parkkihallissa Aurista tällaiseen ruutuun ja kysyin, kun astui autosta ulos eikös tuo ole sähköautoille ja sain vastaukseksi siinä lukee hyprideille. No ehkä joskus ihan ajattelun kautta moni asia olisi selkeämpi ja en jaksanut jatkaa koska kuilu välillämme oli liian iso.
Ladattava Auris
10
54
Vastaukset
- Anonyymi
Itseä ihmetyttää kun bemarit ja audit valtaa yleensä invapaikat eikä mitään invalappuja ole autossa.
Juoksunkans kauppaan ja takaisin mennään.
Tai sitten on ruutu vähäpäästöisille autoille niin siellä sama homma.että tyhjää yleistää pelkästään tojomiehiä.- Anonyymi
Voi huoletta yleistää tojomiehet, koska ladattava prius on harvinaisuus.
- Anonyymi
Pääasia että Tojot ovat ja pysyvät parkissa poissa nysväämästä muiden jaloissa tien päällä.
- Anonyymi
Mitä tässä tehty väärin jos lukee hyprideille ja Auris on hypridi niin aivan oikea paikka Ei kannattaisi kateellisten lähteä huutelemaan vieraille parkkihallissa
- Anonyymi
Latauspaikka on ladattaville autoille, Toyotaidiootti.
- Anonyymi
Jos lukee HYPRIDEILLE silloin koskee itselataavia Toyotan hypridejä samalla lailla. Kukahan nyt on idiootti
- Anonyymi
Aloittaja kehitti tämän kertomuksen mielikuvituksellaan.
Vai menit sinä oikein sanomaan ...he he- Anonyymi
Tuo ei ole mitään uutta auringon alla.
Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaakin itsellä ihan vastaavia esimerkkejä.
Etsikööt Toyotat lakeuksilta alamäkiä mis voivat itsetyydyttäviä tuhnuisia katiskoitaan latailla. Priuksia myydään ihan syystä niin vähän ettei ne ole tukkimassa lataus paikkoja.
- Anonyymi
Kannattais hiukka ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa keuhkoo. Näitä samanlaisia tehdään jossain Tampereen suunnalla.
http://www.skedtechnology.com/en/products/plug-hybrid-battery-kit-2/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624