Telefinland on täysi paska

Yksinkertainen kusetta tf

Maksullinen asiakaspalvelu

Kusetuksen ykkönen

19

3675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinuski

      Mulla on ollu tf:n liittymä jo muutaman kuukauden ja ei ole tarvinnu soittaa aspaan yhtään kertaa.Pitääkö sun sit joka päivä soittaa sinne aspaan kun ei maksullinen kelpaa???Monet ei ainakaan paljon sitä aspaa tartte..

      • Telefinlandin asiakkaat

        Onne sinulle sinulle.
        Olet Tf asiakas, jonka asiakasprofiili tutkittu.
        Vastaus: yksinkertainen, ei yhtään isänmaallinen,
        matikka vaikeaa, ei lainkaan itsetuntoa.


      • paljonkominuutti

        Paljonko Tele Finlandin asiakaspalvelu maksaaa p. 0404 123 123 ?


    • saunalahti sucks

      Kun menet kauppaan ja ostat jotain ja tuotteen hinta on sinulle ilmoitettu niin sinä ilmeisesti valitat kassalle että he kusettavat kun haluavat rahaa ???? Telefinland ei ole tietääkseni peitellyt asiakaspalvelunsa maksullisuutta. Ja sitä paitsi sieltä saa vastauksen sähköpostitsekin niin ei tarvitse puhelimessa odottaa. Kannattais tutustua Telefinlandin sivuihin niin ei tarvis marista.

    • Tyrmistynyt

      Minä onneton menin myös lankaan. Vaihdoin SONERAn palvelun muka halvempaan TeleFinland?...sisaryhtiö.
      Kuvittelin, että palvelu pelaa yhtä tyylikkäästi ja nopeasti
      kuin SONERANKIN. Siinäpä luulin. Tuli heti ongelma ja jouduin ottamaan asiakaspalveluun yhteyttä. Sepä ei sujunut... Kysyin kaverin nimeä. Hän vastasi, "mitä se sulle kuuluu". Sitten kysyin missä päin tämä palvelu mahtaa olla. Tämän kysyin sen vuoksi, kun palvelua ei tullut..."Jaaha", sanoi kaveri. Missä päin sä muuten asut?" Vastasin, että Helsingissä. Siitäpä riemu alkoi..."no pitihän se arvata kaikkihanxxxx siellä asuvat. Luulette olevanne maailmannapoja...". Kerrankin menin sanattomaksi. Suljin puhelimen. Soitin välittömästi SONERALLE ja palasin sinne takaisin asiakkaaksi. JA PYSYN. Soneran kohtelias asiakaspalvelu sanoikin aika nasevasti, "KUN LADAN TILAA NIIN LADAN SAA!".
      Näin se on. Minä olen tottunut mersuun...näin ollen en enää koskaan vaihda Soneran liittymää mihinkään. Se on minulle minun mersu. Ladoja en kestä. Ne luullakseni hajoavat keskellä erämaata ja siellä sitä sitten ollaan sormi suussa:(

      • teleman

        Menit vähän liian pitkälle mollatessasi Teleä. Ei ole enää uskottavaa.

        Lähiaikoina Tele Finlandille on tullut yli 150000 asiakasta lisää, joten ei ole yhtään ihme, jos aspassa on ruuhkaa.

        Jos asiakaspalvelu on maksullinen, niin kaikki hörhöt, ei soita sinne turhanpäiten. Viisaus siihenkin.


      • Tyrmistynyt
        teleman kirjoitti:

        Menit vähän liian pitkälle mollatessasi Teleä. Ei ole enää uskottavaa.

        Lähiaikoina Tele Finlandille on tullut yli 150000 asiakasta lisää, joten ei ole yhtään ihme, jos aspassa on ruuhkaa.

        Jos asiakaspalvelu on maksullinen, niin kaikki hörhöt, ei soita sinne turhanpäiten. Viisaus siihenkin.

        Niin, siinäpä kerroin julkisesti miten asiakasta voidaan tänä päivänä kohdella. Ensin yritin netin kautta saada yhteyttä.
        Lähetin 3 meiliä. Ei vastattu....ei reagoitu mitenkään.

        Sitten kun vastattiin olipa tyrmistyttävää käytöstä.
        Tarkoitukseni oli tuoda totuus esiin, ei mollata.

        Miksi otit sen mollauksena.

        Nähtävästi olet TeleFinlandian työntekijä....

        Käytös oli niin mollaavaa minua MAKSAVAA ASIAKASTA kohtaan, että päätin tuoda sen julki.

        Pitäisikö näin julkea käytöksinen asiakaspalvelu pitää salassa.

        Silläkö Suomi etenee. Ei varmasti. Suomen asiakaspalvelu on viimeisen viidentoista vuoden aikana laskenut hirvittävästi ja juuri näissä ns. "halpa jutuissa". Eipä näy amerikkalaista glamouria eikä hymyä eikä kiitosta.

        Minä olen jo keski-ikäinen nainen ja hän näki tietoni sieltä. Luulisi nuoren pojan osaavan käyttäytyä, vanhempaakin ihmistä kohtaan, mutta ei silmille hypitään. Eipä minun nuoruudessani tuommoinen peli olisi käynyt päinsä . Pojan pöydän alla olisi nopeasti ollut jonkun hyväkäytöksisemmän pojan jalat!

        Totuus tekee joskus kipeää. Toivottovasti TeleFinlandia alkaa nopeasti antamaan jokaiselle asiakaspalvelussa olevalle henkilölle asiakaspalvelukoulutusta, tapakulttuuria.
        Ennen vanhaan meille opetettiin, että muistakaa vaikka asiakas olisi kuinka kiukkuinen, niin asiakas on aina oikeassa.

        Itse olen ikäni ollut asiakaspalvelussa. Kuunnellut asiakkaiden valituksia, siis todella kuunnellut ja huomannut, että hetkinen tuossa taitaakin olla meillä korjaamisen paikka ja pyytänyt asiakkaalta anteeksi ja sanonut, että korjaamme asian mahdollisimman pian ja pyytänyt anteeksi asiakkaalta...
        vaikka meissä ei aina olisi vika ollutkaan. Useimmiten
        asiakas ei kuitenkaan turhaan valita ja siitä pitää ottaa
        heti ns. vaarin. Palvelun pitää pelata.

        Jos me ihmiset emme tee valituksia, niin maailma ei yksinkertaisesti kehity, se jää junnaamaan paikoilleen.

        TeleFinlandiakin voisi alkaa valitukset ottamaan tosissaan eikä ottamaan nokkiinsa, koska minunkaan valitukseni ei koskenut tätä asiakaspalvelijaa henkilökohtaisesti, vaan valitin ASIASTA, ja miten hän ylimielisenä toimikaan....Hämmästyttävää, en voi muuta sanoa.

        Otettakoon tästä opiksi. Ja toivokaamme ettei Suomi vajoa täysin nurkkapajuiseksi maaksi missä ei osata edes käyttäytyä.
        Jos me suomalaiset emme osaa palvella ja hyvin, ei tänne kohta kukaan ulkomaalainenkaan viitsi nenäänsä pistää. Syrjäinen maa ja huonopalvelu, huono tapakulttuuri se leviää nopeasti jos sitä ei pysähdytetä heti.

        T. Tyrmistynyt


      • Tyytyväinen
        Tyrmistynyt kirjoitti:

        Niin, siinäpä kerroin julkisesti miten asiakasta voidaan tänä päivänä kohdella. Ensin yritin netin kautta saada yhteyttä.
        Lähetin 3 meiliä. Ei vastattu....ei reagoitu mitenkään.

        Sitten kun vastattiin olipa tyrmistyttävää käytöstä.
        Tarkoitukseni oli tuoda totuus esiin, ei mollata.

        Miksi otit sen mollauksena.

        Nähtävästi olet TeleFinlandian työntekijä....

        Käytös oli niin mollaavaa minua MAKSAVAA ASIAKASTA kohtaan, että päätin tuoda sen julki.

        Pitäisikö näin julkea käytöksinen asiakaspalvelu pitää salassa.

        Silläkö Suomi etenee. Ei varmasti. Suomen asiakaspalvelu on viimeisen viidentoista vuoden aikana laskenut hirvittävästi ja juuri näissä ns. "halpa jutuissa". Eipä näy amerikkalaista glamouria eikä hymyä eikä kiitosta.

        Minä olen jo keski-ikäinen nainen ja hän näki tietoni sieltä. Luulisi nuoren pojan osaavan käyttäytyä, vanhempaakin ihmistä kohtaan, mutta ei silmille hypitään. Eipä minun nuoruudessani tuommoinen peli olisi käynyt päinsä . Pojan pöydän alla olisi nopeasti ollut jonkun hyväkäytöksisemmän pojan jalat!

        Totuus tekee joskus kipeää. Toivottovasti TeleFinlandia alkaa nopeasti antamaan jokaiselle asiakaspalvelussa olevalle henkilölle asiakaspalvelukoulutusta, tapakulttuuria.
        Ennen vanhaan meille opetettiin, että muistakaa vaikka asiakas olisi kuinka kiukkuinen, niin asiakas on aina oikeassa.

        Itse olen ikäni ollut asiakaspalvelussa. Kuunnellut asiakkaiden valituksia, siis todella kuunnellut ja huomannut, että hetkinen tuossa taitaakin olla meillä korjaamisen paikka ja pyytänyt asiakkaalta anteeksi ja sanonut, että korjaamme asian mahdollisimman pian ja pyytänyt anteeksi asiakkaalta...
        vaikka meissä ei aina olisi vika ollutkaan. Useimmiten
        asiakas ei kuitenkaan turhaan valita ja siitä pitää ottaa
        heti ns. vaarin. Palvelun pitää pelata.

        Jos me ihmiset emme tee valituksia, niin maailma ei yksinkertaisesti kehity, se jää junnaamaan paikoilleen.

        TeleFinlandiakin voisi alkaa valitukset ottamaan tosissaan eikä ottamaan nokkiinsa, koska minunkaan valitukseni ei koskenut tätä asiakaspalvelijaa henkilökohtaisesti, vaan valitin ASIASTA, ja miten hän ylimielisenä toimikaan....Hämmästyttävää, en voi muuta sanoa.

        Otettakoon tästä opiksi. Ja toivokaamme ettei Suomi vajoa täysin nurkkapajuiseksi maaksi missä ei osata edes käyttäytyä.
        Jos me suomalaiset emme osaa palvella ja hyvin, ei tänne kohta kukaan ulkomaalainenkaan viitsi nenäänsä pistää. Syrjäinen maa ja huonopalvelu, huono tapakulttuuri se leviää nopeasti jos sitä ei pysähdytetä heti.

        T. Tyrmistynyt

        asiakas palvelua olisit tarvinnut?
        Minä vaihdoin ensin yhden liittymän telefinlandiin. Epäilin, että onkohan totta, että puhelut maksavat vain puolet soneeran hinnoista, eikä kuukausimaksukaan ole iso. Kun sain laskun ja vertasin sitä soneeran laskuun, niin välittömästi päätin vaihtaa toisenkin kännykkäni telefinlandiin. Minusta ainoa konsti saada hinnat alas on osoittaa näille monopoliyhtiöille, että on muitakin vaihtoehtoja.


      • pablo
        Tyytyväinen kirjoitti:

        asiakas palvelua olisit tarvinnut?
        Minä vaihdoin ensin yhden liittymän telefinlandiin. Epäilin, että onkohan totta, että puhelut maksavat vain puolet soneeran hinnoista, eikä kuukausimaksukaan ole iso. Kun sain laskun ja vertasin sitä soneeran laskuun, niin välittömästi päätin vaihtaa toisenkin kännykkäni telefinlandiin. Minusta ainoa konsti saada hinnat alas on osoittaa näille monopoliyhtiöille, että on muitakin vaihtoehtoja.

        kai sinä "tyrmistynyt" muistit myös itse käyttäytyä asiallisesti? Tuskin ne siellä asiakaspalvelussa heti sun silmillesi hyppäsi, sanasotaan tarvitaan aina 2, muista se vaikka kuinka olisit alan ammattilainen, ei asiakaspalvelijoidenkaan tarvitse kaikkea sietää, ihmisiä hekin ovat.
        Jos pyytää nätisti niin saa myös nätisti vastauksen, mutta jos on heti kyrpä ottassa niin mitenkäs sä luulet että asiakaspalvelija voi sua auttaa?


    • nfdsjn

      Piti vaihtaa eka liittymä soneralta siihen Tele Finlandiin noin yli kuukausi sitten mut ei o viäläkään mitään tapahtunut,tulee vaan jatkuvasti viestejä missä pyydetään ottaan yhteyttä asiakaspalveluun,oon nyt niin monta kertaa jo sinne asiakaspalveluun soittanut et hermot menny monta kertaa.Mulle tulee stressiä siitä vitun tele finlandista!!! Kannattaa pitää SONERAN liittymä,Se on Halpa ja Yksinkertainen!!

      • kotimaiseen

        Jos et ole itse yksinkertainen, vaihda kotimaiseen.
        Käytössäsi tulee edullisimmaksi ilman muuta Dna.
        Muutenkin pelaa parhaiten koko alan tekijöistä.


      • Heippa
        kotimaiseen kirjoitti:

        Jos et ole itse yksinkertainen, vaihda kotimaiseen.
        Käytössäsi tulee edullisimmaksi ilman muuta Dna.
        Muutenkin pelaa parhaiten koko alan tekijöistä.

        Parkoitatko tuolla, sitä uutta päivitystoimintoa, joka tekee dna:sta yjtä hyvän kuin Sonera?
        Tosin, se ei päivitä mitään 3510:aan, eikä sitä vanhempiin malleihin (ainakin Nokia), vaan ainoastaan kaikkiin värinäytöllisiin malleihin.
        Joten Soneralla taitaa sittenkin olla tuokin "palvelu" vieläkin parempi.
        Sori, muuten dna ihan hyvä.


      • mä vaan
        kotimaiseen kirjoitti:

        Jos et ole itse yksinkertainen, vaihda kotimaiseen.
        Käytössäsi tulee edullisimmaksi ilman muuta Dna.
        Muutenkin pelaa parhaiten koko alan tekijöistä.

        Dna ei todellakaan ole parhaimpia, vaan paskimpia koko alan tekijöistä! Dnalla on huono verkko kun menee vähänkin syrjäsemmälle! Kun minulla oli dna kahdessa peräkkisessä laskussa oli virhe, ja sen selvittämisessä kesti noin. puoli vuotta, sen jälkeen lähti dna:n romu liittymä vaihtoon!=)


    • joo...

      telefinland ei vastaa asiakas palvelu puheluihin ja asiakkaat saavat jonottaa kauan... itse jouduin odottelemaan puoli tuntia ja väsähdin odottamiseen.

      • 0923

        Samoin. Kyllä puolen tunnin odotus riitti.


      • ihaok

        Ollut vuosikausia asiakkaana enkä voi moittia. Asioida voi täällä citymarketin pisteessä tai netissä chatissä saa jo avun.


    • Vitun älykääpiö2

      tele finland on parempi kuin pohjois lapin poro liitty mä jo ten olkaa hiljaa!

    • outoa.liiketoimintaa

      Minkä mobiilioperaattorin palvelut ovat parhaita, eli ei koiteta vedättää asiakasta esim. ottamalla koko kuukauden maksu kun tilaa lisäpalvelun epähuomiossa laskutuskauden loppupuolella. Asiakaspalvelu ei ole ylihintainen ja sinne pääsee ilman 10-20 minuutin jonottamista? Onko sellaisia suomalaisia mobiilioperaattoteita edes olemassa?
      Tähän mennessä kokemani kyseinen mobiilioperaattoriliiketoiminta perustuu asiakkaan höplästä vetämiseen ja rahojen keräämistä erilaisilla lisämaksuilla ja palveluilla jos asiakas haksahtaa jotain tilaamaan tai muuttamaan. Varsinkin vanhoja asiakkaita viedään aina kun mahdollista.

    • teleonpaskaa

      Ennen oli dna rajaton 4G käytös, nyt sitten ajattelin vaihtaa tuohon telen 4Gsuperiin. Ennen pystyin kattoo youtubesta fullhd hd ja 4k videoita, nytten tällä paskalla telellä ei voi fullhd saatika hd-videoita katsoa ilman että tökkii. en suosittele kellekään tele finlandii -2/5 aivan paskaa. Vaihan kyllä dna asiakkaaksi takaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et siis vieläkään

      Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

      Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

      Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

      Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

      Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

      mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

      Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

      Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

      💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

      Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe